Goedemorgen dames! Ik sluit me graag aan bij deze ronde Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Vanmorgen negatief getest en voel aankomende menstruatie die vandaag of morgen zal arriveren dus mijn Nod zal 7 Mei gaan zijn Succes voor alle dames deze ronde weer! Let's go for a beautiful 2019 baby!
Ja we komen elkaar telkens tegen nou mi jn temp is lekker gedaalt dus zal morgen wel bloed spotten, misschien vanavond al wel. Ik voel me in elk geval niet lekker wat een voorbode is voor bloed nu even wachten tot het doorbreekt en dan t zkh weer bellen
@wafelijzer gek hè dat je daar blij om kan zijn. Op naar de volgende ronde en roze! @Kimmetjuh90 jammer! @Kippetje88 welkom en succes
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (0) 3 mei (1) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (0) 5 mei (0) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm 6 mei (0) 7 mei (0) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (0) 3 mei (1) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (0) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje 5 mei (0) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm 6 mei (0) 7 mei (0) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb me op de lijst gezet. Kan wel nog veranderen. Als ik weet wanneer eisprong is pas ik hem nog wel aan. Goed gevoel over deze ronde
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (0) 3 mei (2) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (1) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje 5 mei (1) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm 6 mei (1) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje 7 mei (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb mijzelf een dagje naar voren geschoven. Zojuist roze gespot Yesssss we gaan beginnen!!! Zo zo zo spannend!!!
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (1) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje 3 mei (2) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (1) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje 5 mei (1) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm 6 mei (1) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje 7 mei (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Dag dames! Ik sluit gezellig aan, van de week ongesteld geworden. Dit word de 3e ronde, afgelopen maand er expres niet voor gegaan want we willen niet nog een kindje in december (luxe problemen)