Vanmorgen weer een action early test gedaan, helaas geen mooie roze tweede streep ik zit op 10 of 11 dpo nu. Gisteren hele erge steken in mijn buik gehad, lopen deed pijn en zelfs plassen was pijnelijk aan de rechterkant onder in mn buik, nog nooit eerder gehad.. Ik ben toen maar vroeg naar bed gegaan en mn man heeft even mn onderrug ge masseert, dat heeft wel even geholpen Vandaag is de pijn wel minder. Gaan er nog meer testen vandaag?
Mogguh dames, heb niet meer getest, is ook niet nodig, temp is flink gezakt, dus ik verwacht netjes morgen bloed... baal even ZO erg! Dat t zelfs niet likt met 2 eitjes.. bah! Ik zit op 15 mei weer rond mn eisprong dus als ik bloed gelijk dit voorleggen aan de verpleegkundige..
Noppes, nada, niente.... Hoe kàn het dan dat de Action heel licht iets gaf?? *zucht*. Ook ik wacht even met testen... Even klaar ermee. Heb mezelf voorgenomen om, als ik zondag nóg niet ongi ben, het nog maar eens te proberen...
@Dicky34 .... ook niet heul lichtjes? @Kimmetjuh90 ... he bah zeg! Wat balen! @SuperMama87 ... wel fijn dat je man zo goed kan masseren zeg! Bij die van mij lig ik nog net niet te gillen van de pijn XD Wel vreemd dat je zoveel pijn hebt zeg, hopelijk blijft dat iig weg. @wafelijzer .... thx voor de peptalk! En idd gisteren action, maar ik dacht dat ze beide eig wel super vroeg konden. Op zijn allerlaatst had ik vorige week zondag een innesteling, dan zou ik nu toch wel meer kleur op de dingen verwachten eig. Super ongeduld wacht het af hier XD Nog wel steeds strakke borsten en een gezwollen buik, normaal worden beide heel zacht en slank als ik ongesteld ga worden. Spannend
Haha, hij kan niet heel goed masseren hoor, hij krijgt dan last van zijn handen Maar het heeft wel eventjes geholpen. Gelukkig nu niet al teveel pijn meer, ben wel benieuwd waar die pijjn nou van kwam, misschien een innesteling ofzo? ik heb echt geen idee! Ht blijft spannend, ben toch wel bang dat ik gewoon ongesteld ga worden Wel jammer dat ik vanmorgen helemaal geen tuur streepje ofzo iets had Hopelik over een paar dagen meer duidelijkheid
Ik vind het echt zo zo klote voor je!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je daardoor zo rot voelt. Hopelijk kun je een goed gesprek voeren met die verpleegkundige. Even kijken wat ze nu kunnen doen.
Nee... Ik heb m doorgespoeld met water, denk wel ìets te zien, maar dat is meer autosuggestie.. Dames, ik ga vanmiddag teruglezen, ik ga even 2 uurtjes werken. X
@Kimmetjuh90 ah nee! Wat onwijs rot!!! Voor de andere negatieve testers, balen! Ik zit midden in de verhuizing, dus hou niet alles bij! Sorry!
Grappige is dat ik daar vanmorgen ook een foute van had. Echt een tuurstreep, waardoor ik een tweede predictor early deed, en die was toch echt negatief Irritant he
Zou gisteren of vandaag ongesteld moeten worden. Tot nu toe niks. Vanmorgen heel eigenwijs toch weer getest, maar weer blanco natuurlijk.. Ik houd maar even op met testen voorlopig. Voor alle negatieve testers, dont give up! En anders zien we elkaar in het volgende rondje terug! Hopen dat we dan allemaal een positieve test hebben!