Meis, wat doe je jezelf aan met testen in je 1e ronde Ga eerst eens lekker genieten van je vriend/man en het hele gebeuren voor dat je er een zwaar beladen onderwerp van maakt met tientalle testen, dit kan later ook nog wanneer het niet lukt Als ik het goed teruggelezen had ben je ook net pas gestopt met de pil, hou er rekening mee dat je ook eerst aan het ontpillen bent!
Ik had nog een predictor express liggen... 9 dpo en omowit... Het is nog eigenlijk te vroeg om te testen maar ga ervanuit dat het deze ronde niets meer gaat worden *stemmetje in hoofd geeft nog niet op, we hebben nog even* Balen voor ook alle anderen die negatief getest hebben en uiteraard van harte voor de positieve testen! Liefs van Kippetje!
Express heeft ook best wat hcg nodig en denk vroeg met 9 dpo. Het blijft nog even spannend! Hier ook 9 dpo..
Hier wat beginnende menstruatie pijntjes, lage rugpijn, hoofdpijn en buikpijn.. Mn temperatuur was vanochtend gewoon weer gestegen, dus menstruatie lijkt me gek.. temperatuur van morgen maar eens afwachten
Het kan gezichtsbedrog zij of het licht aan mijn telefoon maar ik lijk toch echt licht een tweede streepje te zien....
Hier net getest. Beetje te vroeg 8dpo. Maar zoals eigenlijk ook te verwachten. (Voor foto even testje gesloopt anders kreeg ik alleen de reflectie erop)
Oh my! Ik denk toch echt als ik goed kijk een hele lichte streep te zien. Op de foto denk ik niets te zien maar zelfalsik hem in t licht hou zie ik wel iets. Ochtend urine trouwens helemaal wit en met middag urine denk ik wat vaags te zien
Edit: En even later dacht ik, volgens mij heb ik het gewoon verkeerd gezien Wacht nog even een paar dagen af, maar het iz zo moeilijk!
dat zal de slechte uploadkwaliteit zijn want reallife zie ik echt niks helaas...Ga nu ook wachten tot evt. na nod...Heb ook niks meer in huis
Nope. Vanmiddag schrok ik even... Keek op de test van vanmorgen(vannacht, ik moest heel erg nodig plassen) en zag een roze streep... Druppels water erin en *poef* weg. Nu zondag/maandag pas... Als ik niet ongesteld ben. Ik ben gewoon stom bezig zo.
Bij mij is mijn temperatuur voor de tweede dag achtereen gedaald.... dat is denk ik een slecht teken.... Tegen beter weten in ben ik op DIT moment toch een testje aan het doen...