Mag ik even klagen? Pffff ben zó opgeblazen de laatste anderhalve week... Echt pijn achter mn schaambeen sinds 2 dagen, soms flinke steken. Poepen gaat moeilijk, plassen doe ik met een dubbele straal Het is geen hele florieuze foto van net, maar echt hoor.... mensen gaan denken dat ik al zwanger bèn Laat aub gewoon die ongi komen!
Natuurlijk mag je klagen Haha gelukkig heb ik nu geen last van poepen en plassen, de pijn onderin is ook al minder na Dinsdag. Voelt soms alleen een beetje zwaar onderin. Ik zit ook steeds te kijken op mn wc papiertje met afvegen of ik misschien al ongesteld ben geworden, maar nog steeds niks. P,s; mooie tattoo zeg! En over die buik kan je toch gewoon zeggen dat je soms een opgeblazen buik hebt Of een te weide tshirt aan trekken zodat niemand je buik ziet
Hihihi dankjewel! Ja het is een cover-up van een impulsief moment op mn 18e, hij moet nog ingekleurd worden... maar 2e keer zou ook 750/800 gaan kosten... Laat ik dat nou nog ff niet hebben Hier ook niks. Alleen witte afscheiding. Tja. Ik wacht met je mee!
Jeetje wat veel roze al op de lijst! Gefeliciteerd voor een ieder! Hier de afgelopen weken alleen meegelezen met jullie, soms typen jullie zoveel en snel Ik had 2 dagen geleden ongesteld moeten worden maar nog niets.. Alleen een negatieve test, paar uur na de test nog keer gekeken en leek ik iets te zien maar dat zal wel indroger geweest zijn! Als morgenochtend nog niet bloed ga ik weer testen!
Ik ga morgen ook weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Mn laatste testje dus ik moet daarna weer even wat in slaan. Ik zie zoveel verschillende merken testen voorbij komen. De action testen gebruik ik zelf nu en die van het kruidvat, maar ik lees nu dat die van t kruidvat niet meer zo goed zijn?
Nee. Heb valse testen gehad. Ik schrok (positief) echt! Die van de Action heeft me daarentegen ook een positieve test gegeven maandag... Ik snap er niks meer van. Wat moet ik nu geloven? Vanochtend weer negatief met de KV. Mn man zei terecht, rook gewoon minder, drink 1 keer per week een wijntje en als je nog niet ongesteld bent, test volgende week ergens een keer...
Predictor is op het moment de beste. Zijn wel wat duurder. Tenzij je een op=op in de buurt hebt en hun ze nog hebben. 4.95 voor 2. Succes morgen, hopelijk 2 mooie strepen
O dan ga ik daar ook wel even kijken. Wij hebben er hier 1 in Dordt. Wordt je toch gefrustreerd van, als die andere negatief/positief/negatief geven?
Ah, dankje! Dan ga ik die weer halen bij de op = op. Ik heb ze al eerder gehaald omdat ik hier veel positieve verhalen las, op andere forums weer niet (maar dat was al weer van een paar jaar geleden) En anders misschien toch 1 van de clearblue, maar die vind ik zo duur! Kijk dan nog wel even ff of iemand nog wat heeft liggen op marktplaats
Wat een klote situatie!! Super heftig!! Goed dat je op je strepen gaat staan! Ik hoop voor alsnog dat het gewoon goed zit. En anders snel een plakbaby . Dikke knuffel
Nee.... Heel misschien zondag... Maar heb de hoop eigenlijk al opgegeven... Vanochtend weer negatief na de (vals) positieve van de Action maandag en kruidvat woensdag
Heb je wel nog met een ander merk getest? Hier gaven de action early testen echt vals positieve strepen..
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (2) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje Ddara, 31, ronde 2, 3e kindje 2 mei (2) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 3, 4e kindje Kimmy133, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 3 mei (3) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mwonder, ?, ronde 1, 2e kindje SuperMama87, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 4 mei (2) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 5 mei (3) Rooooos, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje BlueEyedSoul88, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM Cindy1977, 40 jaar, ronde 20, 3e kindje 6 mei (2) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Justbelieve2, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 7 mei (3) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Unicorn85, 32 jaar, ronde 13, 1e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 ( 2e na ma), 2e kindje Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 16 (1e kindje samen) Kroontje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Totaal: 19 Wachtbankje (13), Zwanger (8), Ongesteld (2), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan
Ja ook met de KV 2 voor 5 getest, ook een opkomend streepje. Mijn Early gaf een mooie opbouw, van blanco in 4 dagen naar een streepje. Dus denk niet dat je zo vaak vals kunt testen. Hoop ik dan.