NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (1) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje 3 mei (2) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (1) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje 5 mei (1) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 6 mei (1) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje 7 mei (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Menstruatie is bijna weer voorbij! Hopelijk wordt deze lijst over een paar weken goed roze! De laatste tijd lijkt het wel of de lijstjes steeds minder roze worden, of ligt dat aan mij?
Denk dat het toch komt doordat er wat meer ziekte is zo in de winter. Maar de lente is er. Dus het roze zal ook weer meer komen. Hoop ik!
Ik raakte 7 jaar geleden in april zwanger, dus zou goed kunnen dat nu ook weer de kansen groter zijn.. (ondanks dat ik nu t zkh nodig heb, en toen niet)
Miss komt het ook omdat de lijstjes korter zijn. Normaal was er altijd een nod lijst van een halve maand, toch?
Dat weet ik niet meer... maar denk idd dat het seizoen er ook wel mee te maken kan hebben! Volgens mij waren er 3jr terug ook meer mensen actief hier op t forum trouwens!
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (2) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 (2e na ma), 2e kindje 3 mei (2) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (1) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje 5 mei (1) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 6 mei (1) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje 7 mei (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
dag dames, ik praat graag mee. Toch maar besloten mezelf deze ronde weer op een nodlijst te zetten. Ga deze ronde geen ovulatie testen gebruiken. We zien deze ronde wel.
Welkom Hier op 14 dpo al bruin gespot zal vanavond of morgen wel rood worden, het is nu al vrij veel bruin. Echt vies ....
Pffff wat is het toch spannend!! Ik voel me gewoon beetje nerveus... Dat word lang wachten straks :-O
Ik deel je gevoel! Merk nu dat ik erg baal van een lange cyclus. Mijn menstruatie is natuurlijk al een tijdje voorbij en voordat mijn ei er is, duurt ook nog wel even. Ik ben het wachten nu al zat. Word straks alleen maar erger Maar doordat ik deze ronde met ovu testen begin, vind ik het ook erg spannend!
Ja gelukkig heb ik het ontzettend druk de komende weken, waardoor de tijd ook voor ik vliegt. Ja straks op het wachtbankje... dat zijn zulke langeeeeee dagen. Daardoor ook weer geneigd heel vroeg te testen...
Hee! Ook ik zet me weer op het lijstje. Of zou iemand dit willen doen? Helaas 17 maart een miskraam gehad bij 8 weken. Nu ik weet hoe het is om zwanger te zijn, hoop ik dat ik snel weer op deze roze wolk mag zitten. Ik verwacht 6 mei mijn nod en ben 30 jaar
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (2) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 (2e na ma), 2e kindje 3 mei (2) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (1) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje 5 mei (1) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 6 mei (1) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Justbelieve2, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 7 mei (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zo hier gaat de menstruatie richting einde.... dus de ovutestjes komen weer in zicht Ik neem elke dag netjes de benodigde vitaminen en supplementen in. Doen jullie nog “extra” dingetjes om “mogelijk” sneller zwanger te raken?
Hier ook gelukkig t einde in zicht heerlijk he! Ik neem die pillen van multizwanger van t kruidvat en ik heb 2 rondes vanaf mn eisprong granaatappelsap gedronken elke dag een glas, maar t hielp helaas niks...