Hier inmiddels al cd14, dus ik ga vandaag beginnen met ovulatie testen. Ik ben vanaf cd9 begonnen met tarwekiemolie. Ik was het steeds vergeten, ik zie wel of het me deze ronde gaat helpen.
Ja, dat kan. Kan een kortere cyclus krijgen, maar ook een langere. (Ik hoop natuurlijk op een kortere ) Het kan helpen bij de innesteling.
Ah oké, ik ga er niet aan beginnen.. heb een mooie cyclus steeds tussen de 25-28 dagen, zou zo zonde zijn als t ineens helemaal in de war is hihi en daarbij durf ik t ook niet zo goed..
Nee, snap ik! Zal jammer zijn als je ineens een langere cyclus zou krijgen. Ik wil het 2 cyclussen aan kijken, mocht ik nog niet zwanger raken.
Ik heb het 2 maanden pas na eisprong genomen toen deed het niks en de maand erop gewoon doorgenomen en sindsdien mn hele cyclus van slag (flink langer) dus voor mij geen tko meer hihi. Hopelijk werkt het voor jou wel!! @Williie
Je leest zoveel verschillende dingen. Daarom probeer ik het nu maar. Zijn nu nog niet zo lang bezig, mocht mijn cyclus korter worden. Is dat alleen maar fijn. Word het langer, kan ik weer stoppen. Begin ik er bijvoorbeeld pas over 6 maanden mee en word mijn cyclus dan langer, word het denk ik alleen maar meer frustratie. Al mag ik met 34 dagen blij zijn, bij dochter was het standaard 39 dagen
Heb je een langere cyclus door de tarwekiemolie? Ik heb begrepen dat je vanaf je eisprong dat het beste kunt gebruiken. Maar se reden daarvoor weet ik niet meer precies...
Sorryzag pas te laat dat de vraag eigenlijk al gesteld was. Hier de drie keren dat ik het gebruikte vanaf de eisprong direct zwanger. Bij mijn zoontje destijds niet gebruikt, duurde toen 8 maanden... Maar gebruikte san ook teunisbloemolie tot de eisprong.
Hm nou ga ik toch twijfelen.. bedoel als t na ei niks kwaad kan doen... waarom dan niet proberen en welke heb je gebruikt? Welk merk?
Ja zo dacht ik dus ook! Het enige wat het doet na de eisprong is dat je baarmoederslijmvlies iets dikker wordt. Hierdoor kan het eitje beter innestelen. Vorige keer had ik ze gewoon van Kruidvat eigen merk, maar weet niet of die er nog zijn. Nu heb ik ze van de tuinen. Maar zo heet die tent niet meer. En echt sokken aan na de eisprong, snachts en overdag. Je baarmoeder moet “warm” zijn en wanneer je voeten koud zijn, is je baarmoeder dat ook. En of het nou wel of niet waar is.... ik heb sokken aan hahahaha
Als je een prima cyclus hebt, is na de eisprong ook goed. Zoals ik begrepen had. Maar ik wil kijken of het mijn cyclus gaat verkorten. Ik heb die van A. Vogel.
Hm.. ja.. Ik wilde ook idd sokken aan in bed, maar vriendlief vind dat echt te ver gaan.. en ik mag dus echt geen sokken aan in bed... Ik zal morgen eens op onderzoek uitgaan voor tko
Zo te lezen hier meer dames met langere folliculaire fase. Vervelend hè! Hier ook vaak pas eisprong op/na cd21... Zijn er ook dames met een korte LF? Wij gaan voor het eerst progesteron gebruiken na eisprong/iui ivm korte LF.
Heb het vermoeden dat ik mijn eisprong nu heb. Dinsdag begon ik wat bruinige afscheiding te krijgen, gisteren was het echt oud bloed, donkere afscheiding. Waardoor is bang was dat ik een week na mijn menstruatie weer ging menstrueren. ( na de miskraam lijkt mijn lichaam wel totaal van slag). Vanmorgen werd ik wakker, wat rozig met afvegen. Maar erg veel en rekbaar slijm, baarmoeder staat erg hoog ( gisteren veel lager). Hmm zal ik dan nu al mijn sprong hebben, of houdt mijn lichaam me weer voor de gek.
Moet je wel of geen geconcentreerde urine hebben voor ovulatietesten? Ik weet dat het niet met de eerste urine moet. Ik heb gister avond meer gedronken dan normaal. Vandaag getest met 3e urine & het was heel licht. Er is ook een licht 2e streepje te zien. Eergister en gister was de streep donkerder. Overigens was mijn urine toen ook donkerder (ook getest met 3e urine) Ik weet zeker dat ik nog geen eisprong kan hebben. Zit nu op cd16 & mijn eisprong zou tussen cd20 en 24 moeten zijn. Dus positief testen tussen cd18 & 23 toch? Duidelijk dat dit de eerste maand is he
@Blosje89 nee ik heb zelf geen korte LF dus ik kan je helaas daar niet mee helpen.. @ing87 dat lijkt mij ook wat snel eerlijk gezegt.... maar t zou kunnen dat je lichaam nog ontregelt is? Misschien toch gezellig maken dan? Geen idee @Williie ik moest van t zkh mrt de 2de urine van de dag testen, nooit met het eerste urine van de dag...