NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (3) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 (2e na ma), 2e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 3, 4e kindje 3 mei (2) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (1) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje 5 mei (1) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 6 mei (1) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Justbelieve2, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 7 mei (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
NOD-lijst 1 t/m 7 mei 2018 1 mei (1) Loessje1987, 31 jaar, ronde 9, 2e kindje 2 mei (3) Flowerr, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje Ing87, 31 jaar, ronde 5 (2e na ma), 2e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 3, 4e kindje 3 mei (2) Williie, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Manna, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje 4 mei (1) Wafelijzer, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje 5 mei (1) Blosje89, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje, mmm Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje (1ste met huidige vriend), MMM 6 mei (1) Elisabeth83, 34 jaar, ronde 1, 4e kindje Justbelieve2, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 7 mei (1) Kippetje88, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Unicorn85, 32 jaar, ronde 13, 1e kindje Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Pff mag ik ff klagen hier? Zit er behoorlijk doorheen op dit moment... woensdag en donderdag heb ik nachtdienst gehad dus ben nogal vermoeid en dan zit ik thuis met alleen maar chagerijnen om me heen, heerlijk... ik ga zo lekker in mn eentje boodschappen doen! #minivakantie #klaagmodusuit
Ja hoor, je mag klagen hier. Gezellig hè die chagrijnen. Dan is boodschappen doen gewoon even lekker. Ga ik straks ook doen, als ik de puf hen om een lijstje te maken. Heb vanaf donderdag in totaal 9uur slaap gehad, dus batterij van mij is ook een beetje leeg. Dat wordt vast een gezellige zaterdagavond hahaha
Ja precies, lekker optijd naar bed haha! Hier is het gelukkig inmiddels weer wat gezelliger! Fijn om hier af en toe ff je 'ei' kwijt te kunnen haha
@Kimmetjuh90 ah nee wat balen zeg! Wens dat je gauw van de pijn af bent zeg. Pfff @Loesje1985 heerlijk he. Alleen boodschappen doen. Mocht ik vandaag ook even. Kon me niet lang genoeg duren
Sterkte @Kimmetjuh90!!!!! Het wordt al lekker gezellig druk hier Ik ga ook vandaag beginnen met ovutesten... ben benieuwd! Verwacht richting einde vsn de week mijn eisprong te hebben...
Mijn ovutest wordt behoorlijk donker nu! Verwacht dat ie vanavond of morgenochtend positief is! Gisteravond gezellig gemaakt, weet niet of we vanavond de puf er voor hebben (drukke dagen), anders morgen dan zitten we sowieso wel goed denk ik toch? Wachtbankje komt weer dichterbij!
Mn eitje is 12mm, hoefde nu nog geen bloed te prikken, moet dinsdag weer terug voor echo en als ie dan 14mm is moet ik wel bloed gaan prikken.. dus valt mee gelukkig