♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014 ♥ 1. (1) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje 2. (1) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje 3. (0) : 4. (0) : 5. (1) : Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 6. (0) : 7. (0) : Datumloos (1) : Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Lieve allemaal, Ik wil me ook graag aanmelden, al weet ik niet mijn precieze NOD, omdat dit onze eerste ronde is na het stoppen met de pil. Mochten er rond 1-7 nov geen rode duivels aanwezig zijn, dan zal ik deze week ergens testen. Ik wil iedereen hier heel veel succes wensen!
Hallo dames! Vorige maand heb ik meegelezen met de lijst van 1 t/m 15 oktober, deze maand wil ik graag wat actiever mee doen Ik ben 27 en wij gaan voor ronde 3, eerste kindje NOD verwacht ik rond 2 november. Succes!
Hoi Hoi Dames, Ook ik kom me hier melden, ben gelukkig weer ongesteld geworden. Ik heb eind augustus weer een missed abortion gehad en we gaan er na een maandje rust weer voor. In deze cyclus ga ik weer met mijn bedrijfje op een zéér grote markt staan, de laatste voorbereidingen zijn vol in gang. Dus ik heb gelukkig wat afleiding. Voor de missed abortion had ik een cyclus van 33 dagen, nu was hij 36. Ik weet dus niet echt precies wanneer mijn NOD zal zijn in november, hopelijk wordt ik niet ongesteld natuurlijk, maar denk rond 6 november?. Groetjes
Goedemorgen allemaal! @Puk: wat voor een bedrijfje heb je? Klinkt wel leuk al die voorbereidingen. @Vlndr&Joosje: Welkom!
Ik verkoop gebak, zoals fondanttaarten, cranberrykoeken, bokkenpoten, nougat, cupcakes. En heb dan mixjes mee en cadeau verpakkingen
Ha, dat wend hoor! Ik proef vaak wel, maar dat zijn maar puntjes van een theelepel. Eens in de week mag ik wat lekkers maken, nu kan ik mij dus lekker uitleven.. Ondanks dat ik nu mijn menstruatie heb, is mijn temperatuur helemaal niet gedaald?! Verder ben ik blij dat we er nu weer voor mogen gaan, maar ik vind het ook wel erg spannend. Hopelijk is het direct raak en anders is het ook niet erg, want dan mogen/kunnen we ons bloed laten testen, om te kijken of er wat mis is?
Volgens mij moeten de maanden in twee gedeeld worden, maar dit is wel handiger.. Ik weet niet of ik veel meepraat, probeer het ff wat relaxer aan te doen. Edit: zag het bericht van beheer
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014 ♥ 1. (3) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje 2. (2) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 3. (0) : 4. (0) : 5. (1) : Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 6. (2) : Puk2015 Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje 7. (0) : Datumloos (1) : Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Totaal: 9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@Puk: ja dat is waar en slim om het maar eens in de week te doen, wat heb je gemaakt deze week? Mag ik ook op de lijst, ben 27 jaar en heb 2 kids van mijzelf en 2 kids van mijn partner, dus 3e zwangerschap, maar 5e kindje in huis NOD--> datumloos maar verwacht rond 2 november. Dit is onze eerste ronde.
Een ricotta plaat cake met mango, bosbes en framboos. Ben nog even aan het denken wat ik woensdag ga maken. Ik zal de lijs even bijwerken, kan ik direct mijn info bijvoegen.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014 ♥ 1. (3) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje 2. (2) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje 3. (0) : 4. (0) : 5. (1) : Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 6. (2) : Puk2015, 29 jaar, ronde 2 (na 2 mk), 1e kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje 7. (0) : Datumloos (1) : Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Totaal: 9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@Puk: dank je wel voor het aanvullen. Dat klinkt erg lekker! @Guppymaaike: Mooi gezegd, daar sluit ik me bij aan!