NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Nelllie, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    dan hoef je toch geen zwangerschapstest me te nemen? Of bedoel je dan ovulatie? Die zou ik wel mee nemen. Dan weet je of hij geweest is en of je goed zat met je timing. Slaap lekker allemaal! Ik hoop op nachtrust deze keer. ... hoor mijn vriend boven al heel hard snurken :( Hogelijk ligt de kleine lekker in zijn eigen bedje.

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier heb ik sinds 2 week weer eens lekker doorgeslapen! Mijn man had een longontsteking en hoestte alles bijelkaar.

3. miekje1991

miekje1991 Actief lid

Aug 8, 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou proberen op vakantie alles lekker los te laten. Geen testen maar gewoon heerlijk ontspannen samen en dan maar afwachten wat er gebeurd.
    Hopen dat het snel over is mamadeluxe want dit is ook niet fijn! Ik herken het niet na het stoppen.
    TJS wat leuk, ik geloof dat jij ook leerkracht bent als je het over nakijkwerk hebt;) Ben je aan t afstuderen van de pabo of van een andere opleiding?

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Volgens de banner nog 9 dagen tot mijn ei.. Spannend hoor. Weet nog niet of ik vrijdag of zaterdag ga beginnen aan mijn ovulatietesten. Denk dat ik de temperatuur maar laat voor wat het is, die schommelt maar steeds. Hou mijn slijm in de gaten en als die er vrijdag nog niet is, ga ik ook niet testen.:)

Gisteren aan het dollen geweest met mijn man. Hij wordt compleet gestoort van mij omdat ik volgens hem alleen aan sex denk. Haha :D ... Als je het zo leest lijkt het erop dat ik alleen daar maar mee bezig ben, maar dat is niet zo. ;) Vind het gewoon lekker. :p

Nou ga ik even weer verder met de voorbereidingen..:cool:

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ik zou bv kunnen geven in de tijd van het verlof, daarna zouden we toch over moeten gaan op fv. We wonen namelijk niet bij elkaar in de buurt. Ik woon in het oost'n en hij in Amsterdam. Ik hoop op den duur te verhuizen naar Amsterdam, maar moet eerst van mijn huis af.
    We gaan gewoon thuis aan de slag. Potje en spuitjes in huis en dan dus zelf inseminatie.

Vandaag de 1e ovulatietest doen van deze cyclus, ik verwacht een witte test vandaag (en ik hoop ook eigenlijk op een witte test hahaha).

6. TJS

TJS Actief lid

Aug 19, 2014
    251
    2
    18
    @Jynn, ik bedoelde inderdaad m'n ovulatietesten! Die gaan inderdaad denk ik maar gewoon mee, weet ik ook wanneer ik mijn menstruatie ongeveer zou hebben.
    @miekje1991; klopt! Ben docent Dierhouderij op een vmbo school. Gelukkig dus geen pabo, ik denk niet dat ik geschikt zou zijn voor het basisonderwijs.
    @puck2015: zo herkenbaar hahahah
    @wensmama; spannend hoor! Duimen dat je je huis snel kwijt bent!

7. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Hallo allemaal! Paar dagen niet wezen gluren hier, moet ook 12 pagina's terug lezen! :$ haha

Sinds het weekend met de ovu testen begonnen. Vorige ronde had ik een positieve test op dag 12 in de avond en de knal test de avond erna. Vandaag is weer dag 12 dus ik ben benieuwd vanavond en morgen! Eens zien of ik mijn man moet bespringen vanaaf :D haha

Hier nog dames met eitjes in aantocht?? :p

8. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

Aug 8, 2014
    1,567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de adviezen :) Vind het wel fijn dat we dan op vakantie zijn, leef er nu onwijs naar toe want heb er veel zin in en daardoor minder bezig met "zwanger worden" in mn hoofd, vind ik wel fijn. Ook fijn om die week op vakantie te zijn, kan ik er minder over obsessen ;)

Leuk dat je er weer bent Kelly en fijn dat jij weer door kan slapen Puck... Lijkt me erg zwaar! Weinig slaap is nooit goed voor mijn humeur haha ;)

9. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Als je het aantal berichten per pagina op 40 zet hoef je er maar 6 bij te lezen :p

Hier ook een eitje in aantocht. Ik verwacht op zaterdag/zondag. Meestal is het dag 12/13.

10. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Mijn ticker klopt dus niet ;)

11. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Goedemiddag dames! Ik ben gisteren begonnen met de ovu testen. Vraagje, doe je deze elke dag rond hetzelfde tijdstip of maakt dat niet uit? Ik hou wel rekening met drinken daarvoor, maar verder weet ik het niet. Graag lees ik jullie mening. Spannend hoor, dit is de eerste keer met ovu testen, dus ben benieuwd, zou het prachtig vinden :)

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ja volgens mij wordt het wel aangeraden om het rond dezelfde tijd te doen. Ik heb het vandaag bv rond kwart voor 12 gedaan dus morgen ook weer. En mrogen doe ik het 2x op een dag. MOet toch iets doen om mezelf bezig te houden :p

13. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Mijn humeur werd er ook niet beter op. Ben nog wat humeurig, maar heb deze week vakantie, dus probeer een beetje bij te komen.

Vanmiddag had ik me toch een slijm na het plassen. Ga nog niet testen, als het morgen nog zo erg is ga ik morgen een testje doen.

14. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Mijn ovulatie test was al ietsje aan het opkomen. Op schaal van tot tien was mijn linker streepje en 8 en mijn rechter streepje een 2. Gisteren rust gehad, dus vanavond aan de klus.

15. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Ik heb niet echt een vaste tijd, maar zorg wel dat ik twee uur niks gedronken heb. En tot nu toe heb ik de piek gewoon kunnen vinden.

16. jijenikke

Bedankt allen voor jullie super snelle reacties. Ik gebruik ook al een tijd de app van MyPeriod, daar kun je ook duidelijk zien wanneer de vruchtbaarheid begint en waarschijnlijk piekt. Ik zal eens in de gaten houden of het klopt.

17. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Hoi dames, hier is de rode perdiode alweer voorbij. Elke keer maar 4 dagen, gelukkig maar. Mannetje en mezelf zijn hondsziek dus dat komt nu eigenlijk goed uit dat het niet in de 'klusperiode' is. Even bijlezen nu want heb heel wat gemist denk ik

18. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Beterschap!

19. jijenikke

Hoi ben ik weer! Zojuist mijn tweede ovu test gedaan en ik vind het eigenlijk wel interessant. Hoe doen jullie het ? Plakken jullie het op
    en houden alles bij? Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's??? Of is dat hier op dit topic niet toegestaan?

20. TJS

TJS Actief lid

Aug 19, 2014
    251
    2
    18
    Jijenikke, als je bij mijn berichten zoekt (ff hierboven op m'n naam klikken en dan staat de iets van "alle berichten" oid. Ik heb en aantal keer m'n lijst gepost, maar heb hier op m'n telefoon de foto's niet.

Share This Page