NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Nelllie, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb me ook aangemeld :)
    Ik sta nu op 7 november.....na een cyclus van 23dgn...

Ik heb de eerste cyclus een vmk gehad en normaal een cyclus van 28 tot 30dgn. dus ik ben een beetje ontregeld.

2. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

Aug 8, 2014
    1,567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Welkom Kiddies en Sloppyslayer! :)

3. handbalster

handbalster Fanatiek lid

Nov 7, 2009
    1,129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,
    Zie dat jullie al druk aan het testen zijn.
    Ik heb een late eisprong en korte lf, dus wacht nog maar een paar dagen..
    Gr

4. handbalster

handbalster Fanatiek lid

Nov 7, 2009
    1,129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    27 meiden al in een week. Hopelijk voor veel van ons een mooie ronde ;)

5. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Ik normaal ook handbalster, maar omdat ik al vruchtbaar slijm heb, ben ik een week eerder begonnen met testen... Na een paar uur was het testje veel lichter trouwens. Die van vanmorgen ook, dus het duurt nog wel een paar dagen denk ik.

6. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hier nog geen vrijpartijen, waarschijnlijk in het weekend pas weer. Manlief is gesloopt na zijn werk en heeft dan geen zin meer als we op bed liggen.

Vanmiddag opnieuw testen. Ben benieuwd of hij dan al donkerder wordt. Hopelijk niet natuurlijk. Zaterdag en Zondag mag hij een knaller geven haha..

Vanavond maar eens vroeg na bed gaan, wellicht kan ik manlief verleiden? Die van mij heeft soms last van een gevoelig "puntje". Hebben die van jullie daar ook last van?:)

7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

Aug 8, 2014
    1,567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Haha succes Puk, lukt vast :)

Thanks Handbalster! Guppymaaike, fijn dat je je lichaam goed door had dus! :) Hier weer een test gedaan, zelfde als gisteren. Spannend hoor.

Wel fijn dat we met een kleine groep zijn vind ik, al spiek ik wel af en toe bij de andere groepjes. Maar het bijlezen is zo veel makkelijker!

8. handbalster

handbalster Fanatiek lid

Nov 7, 2009
    1,129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Mee eens Luna,
    Al ben ik nu nog niet zo actief (zal wel komen na eisprong ;) ),
    Je ziet nu steeds dezelfde namen voorbij komen en dat maakt het bijlezen ook leuker!
    Gr

9. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Ik zeg alles op roze aan het einde van de lijst :)!

10. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Dat zou mooi zijn! :)

11. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Gisterochtend positieve test en gisteravond werd hij lichter! Ik dacht oke, dat eitje is er snel vandoor gegaan dan haha. Gisteravond gezellig gemaakt met mijn man, voor de zekerheid! Deed ik vanmorgen de test, heb ik vanmorgen mijn knal test!? :( haha, ik snel mijn man een berichtje gestuurd of hij een "eitje meer wil eten vandaag" :D:D hiihihihih ik voel zoals bij iedere eisprong de ontzettende druk in mijn buik en vooral rechts onderin de pijn bij de eierstok. Dus tussen nu en vanavond zal het eitje wel springen denk ik en dus ga ik mijn man vanavond toch nog maar even verwennen :p hihi ... spannend weer allemaal he dames! En dan met ze allen op die eeuwig lang durende wachtbank!!!! :):):):)

12. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Ook mijn NOD zal dan op 30 oktober komen, maar ik blijf gezellig hier als jullie het niet erg vinden! Gezellig groepje zo! ;)

13. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Hallo dames,

Ik mag me (hopelijk) ook bij deze groep voegen!
    Ik heb 4/10 een MA gehad bij 7,6wk. Vruchtje was niet ouder geworden dan 5 weken helaas. Vandaag bij de VK geweest en alles was in orde en schoon. Ze verwachtte dat ik gewoon weer redelijk op tijd mijn menstruatie zou krijgen. Dat zou dan ergens begin oktober moeten zijn. Ik hoop in ieder geval dat mijn cyclus weer snel op de rit is :)

14. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!

Welkom sloppyslayer! (Wat betekent deze nickname trouwens?)

Hier had ik een oplopende test verwacht maar hij lijkt wat af te nemen. (Wat vinden jullie? )Toen ik een goede foto kon maken was hij inmiddels al wat ingedroogd. Bmm stond hoog vanmorgen. Ook al iets meer slijm. Al 2 dagen buikpijn. Nu dag 3 met zo'n zeurderig gevoel. Ik ben toch benieuwd of er alsnog een positievere test komt of dat hij blijft afnemen en dit het al weer was. Ik wacht het nog even af.

Hier de 4 de brakke nacht op rij. Nu meneer slaapt ga ik dat ook even doen. Ik struikel bijna over mijn wallen:(

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ik vond hem van gisteren duidelijker zichtbaar inderdaad. Moet kijken naar het rechter streepje toch?

Hier weer geen streepje vandaag. Ik ga maar even nieuwe testen bestellen, want nu ga ik dneken dat ik pas de piek heb op dag 13 ofzo. En dan ga ik niet uitkomen qua aantal testen die ik in mijn bezit heb.

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Bij de bovenste foto gaat het om het rechter streepje en is de onderste de laatste.

Bij de cb gaat het om het linker streepje en is de bovenste de laatste.

17. Lies1504

Lies1504 Actief lid

Aug 7, 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies, ik denk mijn ei afgelopen maandag te hebben gehad.. Dus zou mijn nod op de 27e moeten zijn. Zit dus al op het wachtbankje!!

Mag ik hier dan nog wel mee kletsen of moet ik naar de andere groep?

18. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Oef dat is balen, scarlett. Maar in ieder geval welkom op de groep. Ik hoop met je mee voor een mooie cyclus en dat je snel zwanger mag zijn en blijven! Mocht je er voor jezelf nog iets over kwijt willen, dan mag dat altijd. Heb je het een plekje kunnen geven?

19. jijenikke

Jynn vraagje, zoals ik kijk doe jij in de ochtend ook testen. Doe je dit dan met ochtendurine?

20. jijenikke

Scarlett, hoi, bah naar die miskraam berichten, ik hoop dat het nu knalroze wordt en blijft!

Share This Page