NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

en Lies van mij mag je hier gezellig wachten hoor! Ik schuif alleen wel wat later aan...

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Tuurlijk, gezellig toch!

3. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Test weer wat positiever.. Hopelijk heeft manlief er vanavond ook een beetje zin in.. Hopelijk is de test zaterdag of zondag positief.

4. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ja ik gebruik ochtend urine, omdat dat dat voor mij werkt. Ik ga vanavond toch nog een keer testen om te kijken of hij echt terug naar beneden gaat of misschien toch nog door schiet. Kan me er op een of andere manier niet helemaal bij neer leggen. Alsof ik iets gemist heb, kan het niet zo goed plaatsen. Wellicht geeft die test me iets meer rust. Dat doe ik rond 7 uur en daarna ga ik lekker naar de sportschool. Even de zinnen verzetten.

Lies, lekker hier blijven hoor. Misschien valt mijn nod op de 30 ste. Die oktober groep telt meer dan 90 dames. Ik ga me daar niet meer in mengen. Vindt dit clubje veel gezelliger en betrokken. Geen berichten die verloren gaan, alle vragen worden beantwoord. Lekker knus.

5. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt hè die andere groep is zo groot! En het is hier zo gezellig!

Heb het gelukkig aankomende weken verschrikkelijk druk met werk en andere zaken dat mn wachtbankje naar gevoel misschien een beetje korter duurt.. Vorige maand leek het een eeuwigheid!

6. jijenikke

Oke, dan ga ik dat morgenochtend ook eens proberen. Moet er toch nog een goede weg in vinden. ( hopelijk alleen deze maand ). Ik vindt het lezen hier ook erg leuk. Werk achter de computer dus kijk regelmatig even. Ik ga de komende periode niet eerder testen, dan wordt ik gek, mits de symptomen er niet meer omheen kunnen dan.

En jullie zijn jullie vroegtesters?

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik ging net mijn testen inplakken en zie toch een heel licht streepje. Verwacht dus morgen een duidelijker streepje. En dan zaterdag de knal test. Eindelijk beginnen!!

8. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nou, vorige maand ging ik vanaf 9dpo testen. En de eerste keer kreeg ik buiten de tijd en vaag streepje, de dag erna binnen de tijd en hij leek steeds duidelijker. Ook op de cb kreeg ik een vaag lijntje. De action bleef spierwit. Na 12 dpo(geloof ik) ben ik gestopt met testen En einde van dag 14 werd ik ineens toch nog ongesteld. Gemiddeld heb ik lf van 13 maar is mijn ei op dag 15. Deze cyclus houdt ik gewoon een lf van 14 aan. Ik probeer niet te vroeg te gaan testen, maar voel het nu alweer kriebelen. Die onduidelijke testen waren niet zo goed voor mijn humeur. Zat steeds op de wip of ik wel of niet zwanger was. Maar vondhet zo spannend. Ik denk dat ik even kijk hoe het valt. Het lijkt me beter om niet op mijn werkdagen te testen. Eerst eens kijken of ik duidelijk vast kan stellen wanneer mijn ei nou is.
    De sportschool had ik me in tijd vergist, dus ga lekker foto's bewerken en bestel voor mini albums te maken. Ook ga ik foto's op hout zetten. Kan ik daar morgenavond mee verder ivm droogtijd. Zo mijn testje doen, bijna 4 uur niet gepast, ga nu lichtelijk springen. Haha

9. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Nee, de keren dat ik eerder testte was ik negatief en de keren dat ik overtijd was en testte was ik positief. Ik heb momenteel een onregelmatige cyclus, tenminste hij was nu 37 ipv 33 dus weet nog niet wat ik dan ga doen?

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Mag ik vragen hoe je je foto's op hout zet? Vind het wel een leuk idee.

11. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ziet er niet echt naar uit dat er nog een knaller komt. Denk dat mijn ei vandaag is.

jahoor, zijn ik YouTube filmpjes van te vinden. Je print een foto in spiegelbeeld uit op een laser printer. Je smeert het hout in met een niet te zuinig laagje gel medium (Ik gebruik mat, te halen bij pipoos maar ze hebben het nu ook bij de action) foto erop leggen. Geen bubbeltjes. Nachtje laten drogen. Papier nat maken en voorzichtig met je vinger het papier eraf halen. Laten dogen en zo nodig herhalen. Daarna laagje modge podge erover en laten drogen. Klaar. En zo gedetailleerd, prachtig!

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Zo ziet t er idd wel uit Jynn. Heb je hem ook gevoeld?

Ik heb vanmorgen net nadat ik uit bed was een test gedaan en het loopt toch echt langzaam op. Super mooi dus. Om half 12 nog eentje en dan ga ik maar even appen. En dan vanavond dus beginnen :)

13. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig al die testers! Betekent dat er actie is/komt. Hier is het wachten aangebroken. Erg lastig nu het precies vakantie wordt en mijn mam voor zn werkeen paar dagen weg moet.
    Vind het echt een leuke groep hier. Wilde stoppen omdat die andere telkens zo groot waren dat als je 1 keer per dag keek en niet vaak reageerde je er een soort van niet bij hoorde... ik probeer te wachten met testen tot 1 november. Mijn nod is 30 oktober geworden maar wil gezellig hier blijven. Werkse allemaal vandaag en veel plezier met klussen; )

14. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Morge Dames,

Test loopt hier ook op. Manlief is alleen zeer moe na zijn werk. Hij heeft vorige week de hele week op bed gelegen met een longontsteking, het is dus ook wel logisch dat hij moe is na zijn werk.

Ik heb dan ook niet het idee dat dit een knaller wordt deze maand. Hopelijk heb ik morgen pas een positieve ovu test, dan is er nog een kans.

Daarbij vrijen wij eigenlijk nooit door de week. Mede doordat we lange dagen maken en we blij zijn als we liggen. Hebben jullie dat ook?

15. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Ik ken het ja, doordeweeks komt het er vaak niet van. Mn vriend valt al op de bank in slaap, wil nog film kijken of gaat nog even achter de tablet zitten. Mijn wekker gaat om 5 uur dus ik probeer er vóór twaalven in te liggen, het liefst nog eerder.
    we hebben nu met elkaar afgesproken om het nu om de dag te doen en ik sleep m mee naar bed. Minder romantisch, maar als het werkt, doen we het zo deze maand!
    Hij begon er zelf over om zn zaad te testen, hij is bang dat hhet daaraan ligt dat we in ronde vijf zitten (ik denk dat we te weinig kansen benut hebben). Iemand ervaring met die thuistesten?

16. jijenikke

Goedemorgen dames, hoi Miekje! Dit is stukken beter en gezelliger vind ik ook, als je een vraag hebt krijg je ook nog eens antwoord :)

Ik heb na de tip van Jynn vanochtend een test gedaan en deze begint ook echt op te lopen, dat is duidelijk. Waarom zou er dan in de bijsluiter staan dat ochtend urine niet aanbevolen is?

17. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Omdat daarin de concentratie van het hormoon sowieso hoger is en je mogelijk vals positief plast. Ik heb altijd streepjes, maar gebruik geen ochtendurine, ik gebruik de tweede urine.

18. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Hele goede vraag! Ik weet het ook niet, ik merk zelf nooit zoveel verschil tussen de 2 tijdstippen en heb het maanden lang met ochtend urine gedaan en dat werkte altijd goed. Klopte ook altijd.

19. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

Wij zorgen er over het algemeen voor dat we gelijktijdig naar bed gaan en eigenlijk hebben we het praktisch elke avond gezellig ;), maar nou las ik hier weer dat, dit ook niet zo goed is voor de kwaliteit van het zaad...

@ovulatietesten: ik heb begrepen dat je ochtendurine meer geconcentreerd is en je dan een vals positieve uitslag kan krijgen.

@Wensmamma: wat spannend!

Ik lees/schrijf met beide topics mee, maar met een kleine groep is het fijne dat je ook alles kan lezen en onthouden, dat lukt me bij de grote groep niet zo goed ;)

@Puk: hopen dat je man zich gauw beter voelt!

Hier nog steeds menstruatiepijn en steken.. wordt wel iets minder, maar blijf aanwezig, ik had het idee dat de afgelopen 2 dagen mijn baarmoedermond veel korter was als vandaag, dus vermoed dan toch dat ik mijn eisprong heb gehad... afwachten maar!

20. jijenikke

De taktiek van het " beter elke avond gezellig maken " werkt hier ook prima. Dat van de verminderde kwaliteit heb ik ook gelezen, maar ik las ook dit:

' Elke dag vrijen, of minimaal iedere dag ejaculeren,
    verbetert de kwaliteit van het sperma. Sperma met een hogere kwaliteit geeft ook een hogere kans op een zwangerschap '

' Door iedere dag te ejaculeren verblijven de zaadcellen minder lang in de zaadkanalen. Doordat ze daar worden blootgesteld aan voor de zaadcellen schadelijke moleculen daalt de kwaliteit. Ook worden door regelmatig klaarkomen carcinogene stoffen weggespoeld wat de kans op prostaatkanker op latere leeftijd kleiner maakt.'

Nou ik zeg doen!

Deel Deze Pagina