NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja er worden verschillende dingen gezegd. Net als met die ovulatietesten. Denk dat je uiteindelijk moet vinden wat je het beste ligt. Ik ben al een jaar geleden begonnen met ovulatie testen omdat ik natuurlijk vast zit aan insemineren dus dan is het fijn als ik ongeveer kan zeggen wanneer ie moet komen :D

Nou wist ik t nog niet zeker, maar goed dat komt omdat mijn cyclus niet regelmatig is :p

En idd gewoon doen als je het wel kan!

2. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Nou gelukkig maar ;)

Geloof ook dat ml raar staat te kijken als ik om de dag zeg, ik wil wel, maar kan even niet is beter voor de kwaliteit :$ :D

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Mijn testen blijven nog steeds op hetzelfde hangen en mijn bmm blijft ook nog steeds hoog. Mijn temperatuur blijft ook nog laag. Twee dagen wel buikpijn gehad. Vandaag aan het werk dus dan voel ik dat ik minder. Zat net een super schattig babytje een flesje te geven en dan is de wens wel even heel erg aanwezig. Ik ga vanavond niet meer testen en pas morgen vroeg weer. Denk dat dat mij wat meer rust gaat geven.

Wij laten er ook daagjes tussen. Na 4 brakke nachten eindelijk eens doorgeslapen vannacht. heerlijk! Hopelijk doet hij dat vanavond weer!

4. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen het ook best vaak, niet oplettend of het wel om de dag is. Moet wel zeggen dat het vorige maand makkelijker was er niet te veel mee bezig te zijn. Ik heb in ieder geval een stok achter de deur om hard aan mijn studie te werken want als ik nu zwanger zou worden kan ik in principe m'n opleiding klaar hebben. Dat zou wel heerlijk zijn, dan kan ik volop gaan genieten tegen die tijd van ons kleien wondertje!
    Ik had gisteravond buikpijn dat leek op menstruatiepijn. Na een uur was t weer over. Had zelf t idee dat m'n ei woensdag was maar wie weet toch gisteren. Hebben de kans nog maar even benut. Testen lijkt me aan de ene kant handig omdat je weet wanneer het is maar aan de andere kant zou ik er denk ik ook meer spanning van krijgen. Misschien later als het zo niet lukt;)

5. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥

1. (3) :
    Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje
    Joosje1, ronde 2, 2e kindje
    Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje

2. (7) :
    Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje
    Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje
    Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje

3. (4) :
    TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje
    meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje
    handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje

4. (2) :
    Rixel, ronde 1, 2e kindje
    Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje

5. (1) :
    Nathalieke83,

6. (5) :
    Puk2015, 29 jaar, ronde 2 (na 2 mk), 1e kindje
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje
    Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje

7. (2) :
    Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje

Datumloos (4) :
    Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje
    Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje
    Scarlett1985

Totaal: 28

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

6. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Zo Scarlett staat op de lijst! Vervelend zeg Scarlett, hoop dat het snel jouw tijd is!

Jeej test was vandaag wat donkerder!!! Meteen een stuk vrolijker hier, haha. Goed teken. Ben benieuwd wanneer (en of) hij knalt!

Hi Miekje! Wat studeer je precies (als je dat wilt zeggen ;))

Wij gaan meestal ook rond dezelfde tijd naar bed, werkt goed bij ons ;) Ook minimaal om de dag, soms elke dag, soms paar dagen niet (maar probeer dat te voorkomen rond deze tijd ;)).

Iedereen veel succes deze tijd en veel plezier!

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB

1. (3) :

2. (7) :

3. (5) :
    MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje

4. (2) :

5. (1) :
    Nathalieke83,

6. (5) :

7. (2) :

Datumloos (4) :
    Scarlett1985

Totaal: 29

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

8. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Hoi MSI, ik zie dat dit ronde 22 voor jullie 2de kindje is, dat is ook pittig! Fijn dat je er bent :)

Wij oefenen ook regelmatig. Vriendlief zag eerder vandaag mijn papier met opgeplakte stripjes liggen en zei: Ah die wordt al een stuk donkerder hè.. Dus hij is er meer mee bezig dan ik dacht, vind het wel lief...

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    hihi schattig van je vriend! Ja die mannen zeggen niet veel maar het houdt ze zeker wel bezig hoor :)

ja idd al een tijdje bezig (2 jaar nu).....het voelt helemaal normaal haha. In zkh hoef ik mijn naam ook niet meer te zeggen, ze zeggen meteen 'neem plaats mevrouw ..... je wordt zo geroepen' haha

10. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Aanvulling op mijn gegevens, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 na MK

11. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hoi Dames,

Bedankt voor de lieve woorden.

Vanmiddag getest en ik meen een positieve test te hebben gehad.:( Maar nu ik thuis ben vind ik hem niet zo positief meer... Morgen maar weer.

Had manlief wel al een app-je gestuurd dat ik een eisprong had maar dat ik niks van hem verlang, aangezien hij nog zo moe was. We zien het volgende maand wel weer heb ik hem gestuurd...

Nou ik zie het morgen wel weer. Wellicht heeft hij dan een knaller.:(

12. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Puk2015, plaats hem anders hier even? Kunnen we meeturen?

ik heb vakantie :) Het weekend nog flink aan de studie, kijken of ik alles klaar krijg en dan een midweekje weg. Hopelijk zonder studieboeken haha

13. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Luna ik doe de PABO en zit in het laatste jaar nu:D:D:D Heerlijk dat ik waarschijnlijk in juli eindelijk klaar ben. Heb hiervoor onderwijsassistent gedaan en ben er nu ook wel echt een beetje flink klaar mee..!
    MSI het lijkt me zo slopend zo'n heel ziekenhuistraject. Hopelijk voor jullie deze maand goed bericht voor terugplaatsing;) Veel sterkte in ieder geval.
    Wij zijn volgende maand een jaar getrouwd, zou mooi zijn om dan aan onze ouders goed nieuws te kunnen vertellen. Lijkt me leuk dat op een originele manier te doen maar dat zien we tegen die tijd wel. Er is genoeg in die richting wat je zou kunnen doen.
    Nog leuke plannen dit weekend? Hier zijn we nog wat aan het klussen omdat er pas nieuwe kozijnen zijn geplaatst en verder denk ik morgen maar genieten van het mooie weer;) Hopen dat het in de vakantie ook nog een beetje mooi wil worden maar daar ziet het nog niet direct naar uit:S

14. Bosmaan

Bosmaan Niet meer actief

Hai Dames
    Jullie zijn al weer aardig aan het kletsen in dit NOD topic. Mijn menstruatie zit er weer op en mijn NOD valt op de 6e, graag klets ik mee. Hopelijk word dit een vruchtbare ronde, dat er maar een hoop namen op roze kunnen worden gezet straks.

15. Bosmaan

Bosmaan Niet meer actief

1. (3) :

2. (7) :

3. (5) :
    MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje

4. (2) :

5. (1) :
    Nathalieke83,

6. (6) :
    Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje

7. (2) :

Datumloos (4) :
    Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje

Totaal: 30

16. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik heb nog nooit een foto gemaakt, maar zal eens kijken of het me gaat lukken.

Hier een rustig weekend. Zondag alvast wat dingen bakken en de rest is voor maandag. Ben benieuwd of het goed gaat lopen... Dinsdag vroeg dag... We mogen om 6 uur het marktterrein op, gelukkig heb ik een vastgestelde plek, maar vind het allemaal wel spannend.

17. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Welkom minimiep!

Hier lijkt mijn bmm te gaan zakken. Hoop op een stijging van mijn temp morgen. Nu lekker weekend! Ga morgen ochtend gezellig een workshop doen met een vriendin. Hopelijk mogen weer vannacht ook weer doorslapen. Nu gezellig naar the voice kijken als ik mijn ogen open kan houden.

18. Bosmaan

Bosmaan Niet meer actief

Ik zie dat een aantal van jullie al best vroeg beginnen met ovu testen, ik denk erover om vanaf 3 dagen voor mijn uitgerekende ovu datum te beginnen. Ik had vorige maand wel 1 dag een positieve test (een smiley) maar de dagen rondom die test waren allemaal negatief, ik kon dus niet zien of mijn LH waarde steeg of daalde. Test er hier nog iemand met CB, ik heb nog een aantal van die testen liggen, maar vind het wel jammer dat ik het dus niet zie oplopen enzo.

19. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik vind het allemaal wel meevallen, leuk is het niet...maar thuis aanklooien vind ik ook niet prettig. In het zkh zit ik iig goed met de timing :D IVF valt tegen qua hoeveelheid medicatie maar verder niet. Geen bijwerkingen oid. Punctie was ook ff pijnlijk maar ja.... pijn is relatief ;)
    Maar ik vind wel dat er eindelijk wel een een zwangerschap tegenover mag staan ;)

Spannend bij jou, zou idd leuk zijn als je dan leuk nieuws kunt vertellen :D

20. Bosmaan

Bosmaan Niet meer actief

Haha heel herkenbaar! Ik riep altijd dat mijn cyclus max 3 weken duurde, hij vloog voorbij en nu....

(oud bericht ik weet het, maar ik ben even aan het terug lezen waar jullie het allemaal al over hebben gehad)

Deel Deze Pagina