Voor mij is het nog gewoon gokken of ik mijn ei krijg een dezer dagen. Vrijdag heb ik nog een zw.test gedaan en die was nog licht positief. Zolang je HCG nog te hoog is, krijg je geen ei-sprong heb ik gelezen. Ik heb deze dagen wel meer afscheiding dan normaal. Dit heb ik normaal alleen rond mijn eisprong. Ach ja, ik moet gewoon nergens op rekenen de komende weken. Maar ik wil het zo graag en ik heb ook gelezen dat je na een MK vaak extra vruchtbaar bent. Voor de zekerheid (en omdat het gewoon fijn is natuurlijk) maken VL en ik het om de dag gewoon even gezellig ..
Fijn dat je naar voren bent geschoven Puk, dat is weer minder lang wachten, hoop dat je nog op tijd was. Mijn ei is later denk ik, aangezien de test vandaag nog steeds lichter dan controle streep was. Wel gek dat het zo schommelt, eergisteren donkerder dan de dag daarvoor, gisteren lichter dan eergisteren, en vandaag dus weer ongeveer zoals eergisteren. Maar nog steeds niet zo donker als controle streep. Ook spannend voor jou Scarlett!
Goedemiddag, nou die testen bij mij gebeurd nog weinig zal wel later komen dan ( stond op vandaag ) Na de eisprong zal ik er bij om tellen wat er bij moet en dan waarschijnlijk van dit lijstje af moeten, maar denk niet dat ik dat ga doen! Veel te leuk hier..
Ha we zitten in hetzelfde schuitje Jijenikke.. Maar misschien wel gewoon een kortere luteale fase en blijft nod wel hetzelfde? Dit is de eerste keer dat ik testjes gebruik, dus eisprong zou best altijd wel later kunnen komen maar dan wist ik het gewoon niet. PS Scarlett hoop echt dat het snel raak is voor je.. Niet leuk wat je meegemaakt hebt!
Hey Luna30: Hoe kan het nou dat je nog geen eisprong hebt gehad...dat zou wel laat zijn, als hij nog komen moet, of niet? Welke testen gebruik je??
Als ik uitga van wat fertility Friend van mijn temperatuur maakt, het vruchtbare slijm dat ik nu heb, heb ik net mijn eisprong gehad. maar de testen en mn voorgaande cyclussen zeggen wat anders... Ik ga nog een week door met de testen en vooral met gezellig maken.
Ik ben achteraf gezien te vroeg begonnen. Had vandaag pas mijn piek. Maar goed nou doen we morgen poging 3 en dinsdag poging 4. Weet dat t niet goed is om t elke dag te doen, maar ja. Ik heb helaas een onregelmatige cyclus dus mijn nod kan vallen tussen 31 oktober en 4 november. Spannend iig. 1e poging ging totaal niet haha, vandaag al veel beter.
Welkom marlo! Ik twijfel nog wel een beetje of hij nu vandaag of gisteren was hoor. Omdat vandaag mijn temp omhoog ging en dat was Tot nu toe altijd de dag na de eisprong bij mij. Ik had al dagen positieve testen maar nu was de rechter lijn net iets donkerder. Lastig hoor. Ach ik kan er toch weinig mee op het moment. Het is toch afwachten geblazen. Ben er nu wat rustiger onder. Heb het gevoel dat het niet mijn maand is op een of andere manier.
Hoi Luna, lutale fase? Vaker gelezen weet niet wat het is. Zal het nalezen zo. Moet wel zeggen dat ik me nu wel meer van mijn lichaam bewust ben en ik wel voel dat er iets gaande is. Ik zal later vanavond nog eens een tesje doen!
Ik denk dat ik morgen een knaller heb, wat denken jullie? Onderste twee zijn van vanavond. Ik controleer de sanitest met de action testen omdat deze wat minder gevoelig zijn.
T is wat laat maar ik heb het Wikipedia artikel doorgelezen over de lutale fase. Eigenlijk ging het over alle fases. Moet zeggen dat mij nu wel het 1 en ander veel duidelijker is geworden. Ik verwacht mijn eisprong ergens de komende 4 dagen ik kan er niks anders van maken.
Volgens mij was je piek gisteren? Bij mij was de laatste keer voor ik zwanger werd mijn ei op mijn ovulatiepiek. Gisteren niet meer gevreeën, pff hadden er beide geen puf meer voor. Wel af en toe steken, maar niet zo als menstruatiepijn. Vanmiddag en vanavond weer bakken en morgen de hele dag op de markt. Ik ben dus niet heel erg aanwezig..
Veel testers dit weekend hier was t rustig. Ml nu een paar dagrn weg voor zn werk. Vind er niks aan. Gisteren zei hij ineens iets want ja over 9 maanden heb je een huis voll visite... hij is er echt mee bezig en ik vind het erg leuk om dat te merken! Succes allemaal en werkse voor als je geen vakantie hebt
Wat lief van hem @TJS: Denk dat je idd vandaag wel je knaller kan hebben. Al is deze test ook al behoorlijk knallerig Ik temperatuur er dus ook naast en vanmorgen werd ik al wakker om 5.20. Moest heel nodig plassen dus moest er echt uit. Maar om 6 uur gaat dan de wekker en moet ik dus temperaturen. Zou het daardoor kunnen dat de temperatuur dan hoger uitvalt? Hij was net zo hoog als gisteren hoor, maar ik vraag het me af. En hij moet toch zakken als ik mijn ovulatie heb? Het klopt opzich wel hoor denk ik, want verwacht pas morgen mijn ovulatie te hebben, maar ik vroeg t me even af
Goeiemorgen allemaal, Ik dacht deze ronde begin wat later met testen, meestal toch een dag of 5-7 negatief. Had ik gisteren opeens al een vette knaller! Nog nooooit op dag 13 gehad. Gelukkig nog wel op tijd opgemerkt haha. Temp is nog laag, dus mijn ei is nog niet geweest. Vanavond nog maar een keertje op tijd naar bed Ik denk nu trouwens dat mijn NOD niet in november gaat vallen, maar ik blijf gewoon hier kletsen hoor!
Ik temp juist lager als ik vroeger temp . Of heb je pas om 6 getempt terwijl je er al uit bent geweest? Dan zou hij bij mij ook hoger zijn haha Volgens mij hoeft hij niet per se te dippen, als hij erna maar goed stijgt