NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Welkom alle nieuwe (en helaas bekende) dames! (sorry had een druk weekend!)

Ik sluit me ook helemaal aan bij Guppymaaikes opmerking :)

Puk wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden zeg! Heel veel succes voor deze ronde :) (en ook voor de rest!)

2. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014 ♥

1. (3) :
    Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje
    Joosje1, ronde 2, 2e kindje
    Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje

2. (4) :
    Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje
    Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje

3. (0) :

4. (0) :

5. (1) :
    Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje

6. (2) :
    Puk2015, 29 jaar, ronde 2 (na 2 mk), 1e kindje
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje

7. (0) :

Datumloos (1) :
    Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje

Totaal: 11

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

3. Logan

Logan Niet meer actief

Ik hoop het ook! Wel echt super overzichtelijk dit.

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ik vind het nu alweer spannend ;):D

5. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Haha Luna, ik ook hoor! :)

Zal het in één keer lukken? Of mogen we ons bloed gaan testen?:(

6. Logan

Logan Niet meer actief

Hoe bedoel in een keer lukken of testen? :)

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Omdat we al 2 missed abortions hebben gehad, mogen we 3 maanden na de laatste missed abortion ons bloed laten testen. Om te kijken of er chromosoom storingen zijn of andere dingen.

Aangezien we 28 augustus de laatste missed abortion hebben gehad mag ik 20 november mijn bloed laten testen. Dan ben ik 12 week verder.

Eerder kun je nog niet testen, want dan heb je nog zwangerschaps stoffen in je bloed.

Dus het is voor ons niet heel erg als we niet direct zwanger zijn, misschien zelfs wel beter. Maar in gedachten hopen we direct zwanger te zijn. Dan zal het kindje namelijk tussen onze verjaardag geboren worden, dat is voor ons wel een speciale gedachte.
    :)

8. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Heb dit opzettelijk gedaan, omdat er op de vorige NOD lijst vaak opmerkingen kwamen van dames die het erg onoverzichtelijk vonden in zo'n grote groep. Dan wordt het nu wat knusser op die manier;)

Inderdaad al een gezellig groepje hier! Veel succes iedereen!!:D

9. Logan

Logan Niet meer actief

Meen je dat? Ik heb volgens mij ook geen 12 weken gewacht, hcg was net uit het bloed toen ik bloed ging prikken voor het chromosomen onderzoek.
    Ik snap dat je direct weer zwanger weer zijn, na elke miskraam groeit dat verlangen.. I know:)

Ja helemaal goed!:)

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Dat is wel wat ons verteld is. Zal de verloskundige nog eens informeren. De gynaecoloog vertelde ons dit. Ze gaan dan alles testen, zeiden ze.

11. Logan

Logan Niet meer actief

Spannend. Het duurt wel lang voor je de antwoorden hebt.. Ik meende dat wij zeker twee maand moesten wachten op de uitslag.

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik denk dat wij dan eerder zwanger zijn dan dat we de uitslag hebben....;)

13. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Hallo! Ik zie hier alweer wat bekenden. Ik ga nog niet op het bankje hoor, slenter eerst nog even wat rond! Ben vandaag 5 dagen te laat ongesteld geworden, dus doe maar een gokje voor de 6de! Ik ga deze maand in ieder geval ovulatie testen gebruiken, want dit is aardig verwarrend! Wat doen jullie om zwanger te raken? Tips?

14. Logan

Logan Niet meer actief

Jij bent zeker van je zaak :p Hier gaat dat niet op

15. vlndr

vlndr Lid

22 sep 2014
    61
    18
    8
    Zuid-Holland
    @Puk2015 Dat zou heel mooi zijn, toch?

@jijenikke Met die vraag zat ik dus ook! Wij gaan nu voor ronde 3, dus zijn eigenlijk pas net begonnen. Ik ga deze maand beginnen met temperaturen. Ovulatietesten wil ik nog mee wachten, want ik ben bang dat die meer verwarring dan verheldering gaan brengen :) Verder slik ik braaf een multivitamine met foliumzuur :)

16. jijenikke

Oke temperaturen, is dat niet lastig? Moet je toch doen voordat je opstaat?
    Ik wil het best proberen, zal me eens inlezen. Wij zijn ook al een tijdje bezig, maar sinds 3 maanden echt serieus. Ik slik van Davitamon Compleet Mama, daar zit van alles in. Was € 16,95. En waarom denk je dat testen verwarring brengen? ( ben gewoon benieuwd naar je mening )

17. vlndr

vlndr Lid

22 sep 2014
    61
    18
    8
    Zuid-Holland
    Ja, ik weet nog niet hoe lastig. Heb nu 1 dag getempt, dus....tot nu toe is het makkelijk :D
    M'n man staat altijd om 6:00 op voor het werk, dus mijn thermometer ligt nu op het nachtkastje en als zijn wekker gaat doe ik even temperaturen. Ik heb express wel een snelle thermometer gekocht, dus na 10 seconden heb ik de temperatuur. Die zet ik in een app op m'n telefoon. De thermometer onthoudt de laatst gemeten temperatuur, dus dat kan ik ook later doen.
    Op de dagen dat m'n man niet werkt is het dus een kwestie van om 6:00 even 10 seconden temp opnemen en weer omdraaien :) Althans dat is het plan!
    Ik ben bang dat als ik temperatuur en test dat die twee elkaar wellicht gaan tegenspreken en dan weet ik niet meer op welke ik nou het beste kan vertrouwen! Dus probeer gewoon één methode per keer uit :)

18. jijenikke

Ah oke, dan begrijp ik wat je bedoeld. Het is verwarrend twee dingen tegelijk. Hmm lastig. En wat voor thermometer heb je dan, want volgens mij maakt dat ook nog uit?!

19. vlndr

vlndr Lid

22 sep 2014
    61
    18
    8
    Zuid-Holland
    Ja precies. Ik gebruik de Microlife Thermometer MT 200. Kostte €10,95 en meet je temperatuur op een tiende van een graad Celsius. Volgens mij stijgt je temperatuur na je ovulatie tussen de .2 en de .5 graden, dus hij is nauwkeurig genoeg om die stijging te meten! In theorie anyway :)

20. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ik slik nu 4 dagen foliumzuur en ik word me er toch een partij misselijk van en dit blijft de gehele dag een beetje aanhouden..

Wie had/heeft dit ook?

Edit: Heb ook hoofdpijn al 4 dagen lang...

Deel Deze Pagina