NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Nelllie, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Oh dat is echt een knaller idd!! Ik had gisteren alweer een licht streepje. Ik verwacht ook dat vandaag de eisprong is. Ik vind het wel spannend hoor, maar heb het insemineren ook wel weer gehad 4x (waarvan 3x achter elkaar) is toch iets teveel hahaha. Als re een volgende x komt dan toch maar vertrouwen op mijn lichaam.

@Kelly: Ik denk dat je genoeg kansen hebt gecreeerd hoor.
    @handbalster: Ik hoop met je mee! Jammer zo'n man die dan al ligt te slapen om half 9 :p

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥

1. (5) :
    Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje
    Joosje1, ronde 2, 2e kindje
    Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje
    Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje
    ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje

2. (7) :
    Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje
    Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje
    Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje

3. (5) :
    TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje
    meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje
    handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje
    MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje

4. (2) :
    Rixel, ronde 1, 2e kindje
    Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje

5. (1) :
    Nathalieke83,

6. (5) :
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje
    Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje

7. (2) :
    Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje

Datumloos (4) :
    Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje
    Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje
    Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje

Totaal: 31

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

Meiden, ik meld me ook aan hier. Heb de lijst zelf even aangepast! Ik wens iedereen heel veel succes!

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Welkom ing49824!

Pff ik heb duidelijk de eisprong vandaag. Naar gevoel in mijn onderbuik die ik moet weg zuchten/ademen. Vlaag van misselijkheid steeds.

4. miekje1991

miekje1991 Actief lid

Aug 8, 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Ing!
    Wensmama ik snap dat je daar een beetje klaar mee bent. Fijn dat je nu je eisprong hebt, dan weet je waar je aan toe bent en kunt gaan wachten! Is het bij jullie ook zulk guur weer? Vind het koud. Hier regent het ook de hele tijd:S

5. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ja hier ook veel regen. Vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste vond ik het nog wel lekker, maar nu met die regen is het ineens echt herfst. De zomer is nu echt voorbij.

6. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dank meiden voor het welkom heten!
    Hier ook guur weer, regen, wind, donker. Niks aan! Dochterlief en ik blijven lekker binnen, warm met de verwarming aan :)

7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

Aug 8, 2014
    1,567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Haha, wel leuk van die kleinere groepjes is dat iedereen in hetzelfde schuitje zit.. want ik had vandaag ook tot mijn grote verrassing een knal test!! Gisteren en eergisteren het toevallig ook al gezellig gemaakt, vandaag maar weer voor de zekerheid.. Of is het beter te wachten en het morgen gezellig te maken zodat er een dag tussen zit :( Wil het ook niet missen. Hmm..

In elk geval blij zeker te weten dat alles gewoon werkt nu ;) Toch handig die testjes. En vorige cyclus had ik 3 dagen na "kalender eisprong" onwijze pijn rond eierstok (kon zelfs niet op mn zij slapen) dus dat zal wel de echte eisprong geweest zijn! haha. Zo leer je nog eens wat :)

PS Welkom Ing!!

8. miekje1991

miekje1991 Actief lid

Aug 8, 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn luna! Zou t gewoon iedere dag doen hoor. Om de kans voorbij te laten gaan is ook zonde! Misschien ga ik volgende maand ook maar ns testen. Wie weet heb ik m nu toch nog gemist. Niet aan denken en maar hopen dat het nu raak is!

9. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dankje :)

Hier geen ovu testen enzo. Uit ervaring weet ik dat ik me er dan veel te veel mee bezig ga houden.
    Toen ik zwanger raakte van onze dochter was het net de maand dat ik besloten had niet meer te forummen enzo en maar 1 keer seks gehad en nu een dochter van bijna 9 maanden!

Ben overigens wel iemand van het snel testdrang hebben hahaha. Jullie ook?

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    En 2dpo vandaag☺
    Ja ik ben ook een test monster. Maar na al die valse streepjes vorige maand is dat toch wel een beetje bekoeld hoop ik. Gelukkig kan ik rond deze tijd ook niks, dus dan gaat het ook niet kriebelen. Hopelijk kan ik me volgende week ook nog aardig inhouden. In ieder geval tot donderdag.
    Welkom trouwens ing!

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ik ben (zeg ik nu) van plan om echt pas te testen na de laatste dag dat ik ongesteld kan worden. Dus dat is max 5 november. Erg benieuwd of ik het ook daadwekerlijk vol ga houden :p

12. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Hoi Ing leuk dat je aanschuift :) Hier ook guur weer, maar nog geen donker test te bekennen, ik snap er niks meer van....

13. Serien

Serien Lid

Oct 21, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames..

Ff een vraagje , ik ben eind juli gestopt met de pil & in augst mijn laatste menstruatie gehad.
    ik ben nu 2mnd niet meer ongesteld geworden... mijn buik lijkt wel veranderd wat dikker... testen zijn negatief helaas & de huisarts zegt gewoon blijven testen?

14. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Hoi, wil de dokter geen bloed testje afnemen dan? ook raar toch, kan het ontpillen nog zijn. Je lichaam doet vreemde dingen, maar meestal willen de doktoren dan wel wat dingen uitsluiten en nemen ze even wat bloed af voor het geval bij jou de HCG niet goed doorkomt op de testen. Ik zou er even naar vragen. Succes!

15. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Hallo Dames,

Hier ook slecht weer, bah zit op kantoor al vanaf 7 uur vanmorgen en het is nog niet gestopt met regenen ... Wel zo'n "feestdagen in aantocht" gevoel met dit weer haha

Ook ik heb het vroeg testsyndroom en net als vorige maand heb ik mezelf voorgenomen om echt niet eerder te testen dan NOD. Hahahaha, maar ik ken mezelf ....

Wat goed Luna, die knaller test! Zei het toch, komt vanzelf goed. Als het kan zou ik je man nog even bespringen hihi, ik zou ook geen dag willen missen in deze dagen ... Good Luck! x

16. jijenikke

Kan iemand mij helpen?

Dit is wat ik de afgelopen maanden bij heb gehouden:

30-32-31-33-33-33- nu

Kan het dan zijn dat ik pas de 24ste mijn eisprong heb ( dan is het nog 14 dagen uitgaand van 3 3dagen, als ik het goed uitgerekend heb ) ?
    Had gister wel lichte 'klachten' Maar tot nu toe nog negatieve testen en geen vruchtbaar slijm of iets. Ben reuze benieuwd naar jullie mening.

17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Op welke dag zit je nu dan? Ik ben niet zo goed in terugrekenen vandaag merk ik.

18. jijenikke

Volgens mijn app nog 18 dagen resterend. Dat maakt het dan nu de 15 de dag denk ik? Ik snap er ven niks meer van. Ow ha volgens mijn banner hieronder dag 16...

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Oh ja nu zie ik je banner, als je uitgaat van een lf van 13/14 dagen en je cyclus duurt ong 33 dagen dan zou je de eisprong idd over 4 dagen hebben. Dan moet je dus de piek of morgen of overmorgen hebben. Bij mij is het altijd 2 dagen van te voren, maar ja dat verschilt per persoon natuurlijk. Het blijft lastig vind ik dat uitrekenen. Bij mij is de lf meestal even lang rond de 10/11 dagen. Alleen de fase ervoor kan verschillen qua dagen.

20. jijenikke

Bedankt voor je snelle reactie. Ik denk dat ik het weer snap. Die banner heb ik er net maar eens bijgeplaatst, maar dat scheelt wel!

Share This Page