Meiden, wat eten jullie vanavond? Ik ga zo kipfilet braden. Eens kijken of dat lekker is, gewoon kipfilet gemarineerd in olie en kipkruiden en dan in een braadpan! Daarbij noodles met doperwtjes en worteltjes. Niet te veel want ga vanavond weer sporten!
Update! Zojuist naar het toilet geweest en gewoon ( sorry voor de vieze omschrijving ) dikke klodders vruchtbaar slijm. Denk dat het wel goed komt zo! ( moet wel zeggen dat ik een abonnement heb op blaasontsteking, die juist nu ( toevallig?? ) weer de kop op steekt? Erg irritant is dat )
Ow en wat we eten? Nou ik ben er nog niet over uit. Lekker toch kipfilet gekruid.. Je hebt ook van Maggi van die zakjes met marinade en dan kun je de kip krokant laten worden in de oven. Heerlij met rijst en een salade!
Hoi Dames, Na lang twijfelen meld ik me toch ook maar weer aan voor de lijst. In totaal wordt dit ronde 5 voor mij, maar in ronde 2 heb ik een missed abortion gehad met curettage. Nu dus eigenlijk weer ronde 3 na de vorige mislukte zwangerschap helaas. Ik vind het wel lastig om hier dan weer te moeten melden dat ik op rood moet als ik ongesteld ben, maar vind het toch ook soms wel fijn om mee te schrijven. Maar als het te snel gaat en ik houd het niet bij, dan mijn excuses dat ik niet zoveel schrijf bij voorbaat alvast! Zal de lijst zelf even aanpassen
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (6) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (3e na MA in ronde 2), 1e kindje 2. (7) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje 3. (5) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje 4. (2) : Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje 5. (1) : Nathalieke83, 6. (5) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 7. (2) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje Datumloos (4) : Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Totaal: 32 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hoi Prulletje. Welkom terug dan maar. Jij moet doen en laten wat je zelf wilt. Ik kan me voorstellen dat je soms prettig is hier te zijn. Ik heb nog nooit zoveel geleerd over zwanger worden als hier, maar uiteindelijk moet het wel lukken/kunnen en ook blijven plakken. Ik hoop ook voor jou dat roze jou kleur zal zijn, maar dat rood jou niet zal weerhouden om door te gaan!
Hier aangekomen op vakantie en eisprong duidelijk geweest. Vandaag negatieve test, gister knaller! Gisteravond en vannochtend pijn in m'n buik. Gister en vandaag nog gezellig gemaakt, ik ben benieuwd!
Hier sinds 2 dagen echt ( sorry hoor ) dikke klodders bij afvegen, gisteren en vandaag ook zo wat 'menstruatiekramp' gevoeld, heel even maar. Net ovu testje gedaan maar daar is nog niks op te zien. Iemand enig idee wat dat slijm wil zeggen?? Ik had het de vorige ronde ook. Mss een teken dat de 'eitjesfabriek' in werking is gezet??
Kat, bij mij komt het slijm altijd een paar dagen eerder, dus houd de testen in de gaten zou ik zeggen
Hey Prulletje2: dank je wel! zo zie je maar dat elk lichaam anders in mekaar zit Ik hou jullie up to date!!
Mijn nieuwe ronde weer aangebroken. Heb zaterdag getest en vandaag weer, eigenlijk tussendoor geen tijd gehad hahaha Vandaag was die wel positief, gister weet ik dus niet, ik denk het niet eerlijk gezegd want ik zit vandaag op CD13. Dus morgen een poging. Zou ik dan nog op tijd zijn? Mijn NOD is dan 2/5 november.
Nou dames wat denken jullie? De 1 na onderste is van vanochtend, de andere van een uur geleden. Zou hij nog verder oplopen?
En bij mij, ik deed vanmorgen een test, niks ( zie mijn post ). Vanmiddag ineens klodders slijm en een uur geleden getest, loopt toch wel op nu. Dit is ook mijn eerste keer en vind het maar gek dat je dit kunt doen haha.
Ik had mn eisprong pas over een dag of 5 verwacht, maar nu ik de testjes onder elkaar heb en nu ik al de hele dag steken rechtsonder in mn buik heb, is me duidelijk dat ik deze keer een kortere cyclus heb. Ik denk dat mn nieuwe NOD ergens rond 1 november is, maar ik blijf lekker staan op de 6de. Wel lekker, minder lang wachten! Ik heb trouwens heel simpel gegeten, ik had geen trek en vriendlief ook niet. Ik heb een groentesoep en wat vissticks op. We eten zo veel mogelijk 'uit de kast', er is nogal wat over van mn verjaardagsfeest. Of het vanavond nog wat wordt. Vriendlief voelt zich niet zo lekker en Ik denk dat hij gelijk wil slapen als hij thuiskomt.