NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Nelllie, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik denk er ook wel veel bij na. Maar hier gaat de tijd best snel. Ben een bezige bij en de dagen vliegen! Ik zit ook op 5 dpo, vindt het ook enorm spannend, want vorige keer met 7 weken een echo gehad, met kloppend hartje. Daarna was het alsnog mis met 10 weken. Ik weet niet wat goed is en ik weet ook niet wanneer ik een echo wil. Zo laat mogelijk, tenminste als ik krampjes blijf houden, zit het naar mijn idee wel goed, haha...

2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Bah puk, jij hebt ook al wat voor je kiezen gehad zie ik :(. Nee dan snap ik dat je nu helemaal niet meer weet wanneer het wel of niet goed is of wanneer een echo nou eigenlijk positief is. Gelukkig gaan de dagen voor jou snel! Ik heb nu vakantie dus dan heb ik teveel tijd om overal over na te denken haha.

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Nou bamjolan aan de slag dan! Waar wacht je nog op 😉
    Hier was het zo'n prutweer, zijn maar spullen gaan halen om koekjes te bakken.

Luna: Ik slik ook gewoon 400. Gewoon die van etos. Ga me er eens in verdiepen, Bedankt.

Een miskraam is vreselijk. Met 6 weken zwangerschap ging ik na het sporten douchen en liep ineens het bloed met staaltjes naar beneden. Het hele weekend krampen gehad en bloed verloren. Op maandag nog een keer vk gebeld en kon in mijn pauze voor een echo. Ik dacht ik ben het kwijt. Mijn wereld stortte echt in. En hadden het ook net de ouders verteld. Hadden we ineens een kloppend hartje op het scherm. Nou toen ging de zon weer schijnen. 2 weken later weer bloed verlies, weer onzekerheid, weer krampen. En ahoewel ons ventje prematuur en dysmatuur te wereld kwam en de eerste tijden een achtbaan waren, heb ik toch een heerlijk ventje die tot nu toe nergens in achter loopt. 💕

4. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Leuk dat we nu met zn allen op het wachtbankje zitten! Gisterenavond heb ik mn snotterende en koortsige mannetje met een massage toch nog over kunnen halen...
    Als dank heeft hij me de halve nacht wakker gehouden met zn gesnurk...
    hij is best beroerd (zijn mannen niet altijd heel zielig als ze wat onder de leden hebben?), vanavond laat ik m maar met rust! Ik denk dat we alle kansen hebben benut deze cyclus. Nou hopen dat onze inspanningen worden beloond en dat er over twee weken alleen maar roze namen op de lijst staan!

Attached Files:

5. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Jeetje Jynn wat een verhaal, maar wel fijn om te lezen dat het ook goed kan aflopen.

En Maaike, meer kon je niet doen! Nu maar lekker op het wachtbankje...

6. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Oh en Puk! Ik zie het nu pas, jij ook al... Nou niet teveel aan denken!

7. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Ik had vanmorgen een mooie witte zw.schapstest! Yes! (maf he)
    Daar zat ik op te wachten na mijn MK 2,5 week geleden.
    Echt voor mij een pure gok dat mijn NOD ergens begin november is, maar ja, moet ergens op richten toch!

8. Logan

Logan Niet meer actief

Oo ja haha dat kan kloppen inderdaad! Ik pb je wel ff:)

9. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Jynn: wat leuk groente en fruit plukken! Spannend he het wachtbankje! Hier gisteren hoog met 37 en vanmorgen weer 36,7… Ben nu paar dagen aan het tempen geslagen tot aan mn NOD.

Luna30: fijn he die eisprong pfff. Hier vaak veel last van.

Puk: succes op het wachtbankje straks.

Prulletje: vervelend he dat wachten, hier ook geregeld last van eierstok (?) denk ik. Maar weer afwachten wat het is. Tijdens vorige keer dat we zwanger probeerden te worden voelde ik elke keer weer wat nieuws, moeten eigenlijk een kijkvenstertje hebben of niet haha.

Handbalster: vervelend dat het pijnlijk was. Hopelijk is dat een goed teken haha.

Jijenikke: goed geklust dus, nu hopen op een mooie bevruchting!

Prulletje: een MK is inderdaad heel erg. Hier ook een vroege MK gehad, was nog heel pril, heftige bloeding maar gevoelsmatig was het het ergst. Blijft je altijd bij.

Jynn: wat een heftig verhaal, fijn om te lezen dat het toch goed is gekomen ondanks prematuur en dismatuur!

Guppymaaike: mannen en ziek zijn (of verkouden) hahaha. Die van mij ook, ooow ooow ik ben zo ziek terwijl het alleen een verkoudheid is! En snurken pfff, dat doet ie elke nacht. Heb hem gezegd dat ik de logeerkamer ga opruimen en daar maar ga slapen. Misschien niet zo gezellig maar dan slaap ik wel beter.
    Duurt door het snurken lang voor ik inslaap en de laatste 1,5 week ook de pech dat ik snachts nog wel eens wakker wordt dus lichtelijk drama haha.

10. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hier overigens net bericht gehad van de SVB over kinderbijslag. Wonen in DL en krijgen het als het goed is uit NL met een toeslag uit DL. Allemaal gedoe mee gehad en kregen net bericht dat NL nu wacht op DL en dat we uiterlijk 31 maart 2015!!!!! bericht krijgen. Had gehoopt dit jaar nog.

11. miekje1991

miekje1991 Actief lid

Aug 8, 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer even bijgelezen. Wat heftig voor jullie om al een keer een miskraam gehad te hebben. Dan is de spanning nu nog extra hoog inderdaad. Mooi om te lezen dat het ook bij bloedingen toch nog goed kan gaan.

Dat van autisme heb ik ook gehoord/gelezen. Maar die tabletjes zijn nu nog niet te verkrijgen toch in 600mg? Ik slik nog geen foliumzuur. Ga het vd week halen. Wilde er eerst niet aan maar ga het toch maar wel doen. Toch geloof ik dat je niet op die tabletjes moet vertrouwen zeg maar en dat is ook wat mij ergens een beetje weerhoud.

Ik heb echt een baaldag vandaag. Gisteravond ontzettend last gehad van maagzuur en tot laat wakker gelegen. Net ging ik m'n logee wegbrengen en begon m'n zus een heel verhaal tegen me waar ik eigenlijk weinig mee kan. Ik kan daar dat zo over gaan zitten tobben. Kon er ook nog wel ff bij. Voel me vandaag ook nog niet echt fit. Heb nergens trek in en dat is eigenlijk niks voor mij:p Zou dat met een innesteling te maken kunnen hebben?
    Ga nu maar wat voor school doen want ga morgen een dagje met m'n schoonmoeder weg dus er moet nog wat gebeuren.
    Straks komt mijn mannetje weer lekker thuis na 2 nachten Duitsland met z'n werk. Is maar helemaal niks zo alleen thuis;)

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Jynn vreselijk zeg! Gelukkig is het goed gekomen!
    Ik heb ook een hele geschiedenis met miskramen (9x in vroeg stadium), bij zoonlief uit 2009 ook veel bloedverlies gehad, vroegtijdige weeën, opname etc. was echt vreselijk!
    Ik moest me voorbereiden op een miskraam voor de 20e week, vreselijk was dat, gelukkig is hij tot 40,4 blijven zitten maar wel veels te klein!
    Daarom ben ik bij de jongste met spoed ingeleid toen ik haar bijna niet meer voelde.

13. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

Mar 18, 2014
    146
    0
    16
    Wat fijn om weer even bij te lezen hoe t hier gaat. Succes dames!

Wie wil mij op de lijst zetten? Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje, NOD 4 november

Manlief en ik hebben allebei afgelopen maand onze baan verloren, maar willen onze droom van een kleine niet aan de kant laten zetten hierdoor. Met positieve moed vooruit!

14. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥

1. (6) :
    Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje
    Joosje1, ronde 2, 2e kindje
    Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje
    Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje
    ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (3e na MA in ronde 2), 1e kindje

2. (7) :
    Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje
    Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje
    Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje

3. (5) :
    TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje
    meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje
    handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje
    MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje

4. (2) :
    Rixel, ronde 1, 2e kindje
    Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje

5. (2) :
    Nathalieke83,
    Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje

6. (5) :
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje
    Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje

7. (2) :
    Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje

Datumloos (4) :
    Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje
    Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje
    Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje

Totaal: 33

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

15. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ik heb je op de lijst gezet, succes!
    Wat vervelend dat jullie beide je baan kwijt zijn!

16. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ok, misschien loop ik wat te hard van stapel op het moment maar heb sinds gisteren een vrij hevige spierpijn boven in mijn buik. Geen idee of ik dat bij vorige zwangerschap had, kan me uberhaupt niet herinneren dat ik het eerder heb gehad. Zou het kunnen zo vroeg in de cyclus vanwege een eventuele zwangerschap?
    Kan overigens ook zijn doordat ik gisteren gestruikeld ben op de loopband hoor, hoe dom hahaha!

17. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

Mar 18, 2014
    146
    0
    16
    Geen idee! Ik heb nog geen ervaring met zwanger zijn ;) Afwachten maar!

18. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Ok, ja dat is het moeilijk te zeggen hihi.
    Hoop voor je dat het deze maand raak is!
    Het is inderdaad allemaal afwachten :)

19. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Wat is het rustig :)
    Alvast weltrusten voor iedereen!

20. guppymaaike

guppymaaike Actief lid