NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussion in 'NOD forum' started by Nelllie, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Slaap lekker!!

2. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Hallo dames
    Sorry dat ik een paar dagen niks heb laten horen.
    Heb net even heel veel terug gelezen.
    Zie dat de meeste de eisprong al gehad hebben.
    Ik kan mijn eisprong nog niet vinden.
    Gebruik uiteraard wel testen van sensi. Maar ene dag lopen ze op en andere dag weer niet. Maar echt een knal test heb ik nog niet gehad.
    Ga er ma vanuit dat ik die dan morgen of vrijdag krijg.
    Wel zijn we sinds mijn menstruatie afgelopen is om de dag aan het klussen.
    Je weet maar nooit he.
    Wat ik wel raar vind is dat ik 2 dagen na mijn menstruatie een mega knal test had. Zonder te hoeven wachten. Maar goed dit zal wel komen door de menstruatie ofzo.
    Ik temperatuur ook maar deze maand pas echt serieus en daar zie ik nog niet duidelijk iets in.
    We wachten wel af.
    Wel super leuk dat iedereen in deze groep ongeveer dezelfde tijd een eisprong heeft en we allemaal tegelijk straks op het wachtbankje mogen.
    Ik heb hier op dit forum al super veel geleerd, ideaal :)
    Morgen maar gewoon weer testje wagen, wie maakt er nog meer gebruik van de ovulatie testen van sensi?
    Of wie raad juist een ander merk aan:)
    Alle goeie adviezen zijn welkom 👍
    Nou iedereen die al op het wachtbankje zit succes en ik weet het wAchten duurt zoooo lang.
    En iedereen die aan het klussen is, veel plezier !

3. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik gebruik de ovulatietesten van Action. Vind ze fijn werken. Als had ik maandag en gisteren nog een lichte indroog streep. Vraag me dan af of hij niet geheel wit moet zijn? of zou die eventueel een hcg waarde aan kunnen geven? Lijkt mij niet.

Verder enorm moe hier. Doe tot na het weekend even heel rustig aan, even bijkomen van de markt en de laatste spullen opruimen en mijn lichaam even op adem laten komen.

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ik gebruik de testen van sensitest, vind ze fijn werken. Snel resultaat en het klopt.

Ik kan aan de hand van mijn temperatuur ook echt weten nu dat dinsdag mijn eisprong was. Gisteren was ie al gestegen, maar vandaag ook weer flink gestegen. Dus ik heb de pijntjes goed gevoeld afgelopen dinsdag :)

2dpo dus vandaag. Ik voel allerlei steekjes die ik normaal niet voel, maar ja kan ook dat ik die steekjes wil voelen, waardoor ik ze voel. Iets met de geest en je lichaam die je voor de gek houdt.

Ik heb hartstikke goed geslapen en zit hier zeer brak en slaperig op t werk, bah.

5. miekje1991

miekje1991 Actief lid

Aug 8, 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wensmama je mag al vroeg aan de slag!
    Meisje hopen dat het raak is nu en je temperatuur ook duidelijkheid geeft;)
    Hier weer een opstandoge maag gisteravond en nu ook een beetje. Vreemd vind ik het dus afwachten maar tot volhende week. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren; ) hopelijk krijgen we allemaal roze binnenkort!

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ja moet 7 uur beginnen. Voordeel is dan dat ik om half 4 vrij ben :D

7. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Welkom roodkapje!

4 dpo vandaag, het begint al ergens op te lijken. Cd 18.
    Vandaag nog lekker een dagje vrij.

Wat verkocht je nu eigenlijk op de markt puk, volgens mij heb ik het gemist.

Vervelend dat je je ei nog niet hebt kunnen vinden meisje. Misschien kun je een foto van je testen plaatsen, kunnen we even mee kijken met je.

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

May 20, 2014
    4,047
    2,039
    113
    Ik gebruik de digitale ovulatietesten van clearblue. Ik houd van duidelijkheid :). Ze hebben elke ronde nog steeds mijn ei aangegeven dus ga er vanuit dat het klopt.

Toen ik vanmorgen wakker werd had ik het gevoel dat ik ongesteld was of moest worden. Maar zit pas op 6 dpo. Maar toen ik naar de wc ging had ik bij het afvegen toch best wat roze 'spul'. Nou hoop ik natuurlijk op een innesteling, maar ik had het vorige cyclus ook op 5 dpo (toen was het wel minder) en toen was ik ook niet zwanger. En voor mijn mk op 11 dpo en toen was ik wel zwanger. Dus het zegt niet zoveel denk ik.

Ik had ook al een hele tijd 'last' van mijn eierstok, of iets wat daar in de buurt zit. Die voel ik nu op dit moment niet, maar goed, het is pas 8u. Ben benieuwd of de pijn nu wegblijft, dat daar het bloeden/roze van was of dat het compleet los van elkaar staat.

Ik mag trouwens hopen dat ik een eisprong gehad heb. Een ovu test geeft alleen de piek aan en dan springt je eitje pas een dag later ongeveer. Maar als hij niet springt kan die pijn dus aanhouden. En dat had ik. Met temperaturen kun je schijnbaar wel zien of je een eisprong gehad hebt. Want als je ei springt maak je progesteron aan en daardoor stijgt je temp. Als die dus niet stijgt is hij niet gesprongen. Maar ja, ik heb mijn temp niet bijgehouden dus daar kan ik niks over zeggen. We zullen het moeten afwachten. Als ik zwanger ben of ongesteld over 9 dagen dan is hij gesprongen. Gebeurt er niks dan dus niet.
    Iemand een tijdmachine hier? Ik ben zooo nieuwsgierig!

9. jijenikke

Goedemorgen vroege vogels! Ik gebruik de tests van de Action nu voor de eerste keer en ze werken prima! Zo te zien loopt alles via het boekje. Ik heb nog nooit zoveel inzicht gehad in mijn periode. Gisteren had ik de LH piek, benieuwd of dat zo nog zo is, nog even wachten op het tweede plasje. En vanavond maar weer gezellig maken, mijn vriend klaagt nog niet . Ik heb wel een tijdmachine, maar er is een onderdeel defect die alleen uit de toekomst gehaald kan worden! Sorry :(

10. meisje29

Ik ben aan het werk dus mag eigenlijk niet reageren haha maar het is zo verslavend om dit tussendoor even te lezen.
    Gewoon ff lezen wat iedereen getest heeft of voor klachten heeft.
    Ik zal vanavond even een foto erop zetten van mijn testen en mijn temp. Kaartje.
    Misschien wordt iemand daar wat wijzer van.
    Wel had ik vandaag ineens weer een wat donkerdere test. DUs mocht het toch zo zijn dat je wanneer je dichtbij een eisprong komt je test donkerder wordt dan kan het nog :)
    Ga er gewoon vanuit dat ik vanavond een knal test.
    Niet te veel drinken voor de tijd dan moet dat goed komen :)
    Wat leuk dat sommige al op het wachtbankje zitten.
    Jaaaaaa een tijdmachine zal ideaal zijn !
    Dat wachten duurt altijd zoo lang...

11. meisje29

Ehm ik lees nu trouwens wachten op 2de plasje.
    Ik test elke ochtend met eerste urine (vlak voordat ik na werk ga)
    En 's avonds uur of 6 dan nog een keer.
    Is het met je eerste urine niet goed om te testen???

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Het schijnt niet goed te zijn, omdat ochtendurine echt super geconcentreerd is en dan kan je dus een vals positieve test hebben. Ik test pas om half 12 en dan drjink ik dus niets meer vanaf half 10. Ik drink altijd heel erg veel, maar toch houd ik het goed vol.

13. meisje29

Oke scheelt dat mijn test nog niet positief geweest is dus :)
    Anders was hij miss fals positief.
    Ik moet dan dus misschien later testen mja dan ben ik op het werk ):
    Of tussen de middag mja heb dipsticks dus hoe ga ik dat doen haha
    Iemand tips ?
    En hoelang kun je het beste voor de test niks drinken?
    Vanavond test ik sws nog een keer dus dan drink ik 3 uur voor de test niks dat moet dan lukken toch.

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    2 uur voor de test zo min mogelijk drinken. 3 uur hoeft niet hoor. Je kunt natuurlijk ook testen als je thuis bent. Ik test dus wel gewoon op t werk :D

En ze zeggen he dat het vals positief is. Ik heb het maanden lang wel gedaan en bij mij klopte het gewoon.

15. meisje29

Oke dan moet 2uur dus voldoende zijn
    Hoe doe je dat op het werk dan?
    Met dipsticks moet je urine opvangen??

16. jijenikke

Wat betreft het tweede plasje, ik weet ook niet wat wel of niet waar is. Maar het advies in de bijsluiter is geen ochtend urine. Naar mijn denkwijze kan hij toch alleen maar positief zijn bij een daadwerkelijke piek, maar heb me dit nu aangeleerd. En voor testen op het werk? Als je een Action test meeneemt kun je misschien een toilettasje meenemen? En hem daarin doen? Doe je voor het verhaal er nog wat anders bij in.... Ik weet het niet hoor, wij hebben een bedrijf aan huis, dat probleem loop ik nooit tegen aan :)

17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ja ik doe een potje + testje (sensitest is net zo plat als action) in een toilettasje en die neem ik mee. Ik werk met allemaal mannen dus die valt dat toch niet op :p

18. meisje29

Oh grappig.
    Ik werk ook met alleen maar mannen hier. Maar ik zit op kantoor en als ik ineens een Toilettasje meeneem gaan ze wel raar kijken denk ik.
    Omdat ik dat nooit eerder heb gedaan.
    Ik ga eens ff bedenken hoe ik dat ga doen de volgende ronde.
    Thnx!

19. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik verkocht gebak op de markt, bokkenpoten, appeltaart, cranberry koeken, cupcakes enz.....

Als jullie het leuk vinden mogen jullie wel mijn enquête invullen, want ik wil mijn bedrijfje nog meer verbeteren. Echter ik begrijp niet waarom mensen niet kopen. Wellicht verwacht ik andere dingen?

"Markt" enquête van Gebak van Jolanda | EnqueteMaken.nu Response | Enquete Maken & Vragenlijst

20. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    2,086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Goedemorgen,

Over ovulatietesten kan ik niet mee praten dus daar reageer ik niet op, maar hoop voor iedereen die nog geen posi test gehad heeft er binnenkort wel 1.

Puk: vervelend he, moe zijn. Hier ook onwij moe. Heb je enquette ingevuld, heel veel succes met het bakken en je bedrijf.

Prulletje: spannend meid, hoop dat het roze een goed teken is!

Hier: wij lagen rond 20 over 12 op bed en om half 3 viel ik pas in slaap. Mn vriend snurkt en eerder had ik goede oordoppen maar nu niet meer. Gebruik nu andere. Maar die werken langen zo goed niet.
    Nu heb ik al een ruime week last van inslapen, nu dus ook al een paar keer door wekker heen geslapen omdat ik dan zo moe ben. Scheelt dat ik niet werk maar ja hebben natuurlijk wel een dochter die haar flesje moet. Die hoor je overigens ook niet, ook al is ze wakker ze speelt dan wat met haar knuffels enzo haha.
    Ga vanmiddag de logeerkamer in orde brengen, ga ik daar eerst wel paar dagen slapen. Want de vermoeidheid slaat me ook op mn lichaam. Niet zo gezellig maar het is niet anders. Wil wel goed uitgerust zijn.

Leuk dat er meerderen zijn met een eigen bedrijf. Hier hoop ik ook iets op te kunnen zetten met mijn grote hobby kralen en kraamcadeau’s maken. Als jullie het leuk vinden om mn sites te zien, laat maar weten!

Fijne dag allemaal!

Share This Page