♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (7) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (3e na MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje 2. (7) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje 3. (6) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 4. (3) : Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (2) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 6. (5) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 7. (2) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Totaal: 36 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Goedemorgen, welkom Glinster en succes! Ik heb je op de lijst gezet. Beetje brak hier, lag nog lekker maar moest nodig naar de wc dus ben ik er maar uit gebleven. TJS: Heerlijk vakantie. Waar zijn jullie geweest? Jijenikke: Wat rot voor jullie dierbare, met de vervelende prognose, sterkte! Jynn: oow wat spannend voor je zoontje, op een ander bed Zodra onze meid een groter bed krijgt, krijgt ze mijn bed van toen ik nog bij mijn ouders woonde. Mooi wit eenpersoonbed, met goed matras en 2 laden eronder. Heerlijk dat uurtje langer weekend, doe dochterlief maar wat later op bed dan merkt ze er misschien niet zo veel van haha. Hier: weer goed geslapen gelukkig. Vriendlief wil alleen dat neusding niet meer in, baal ik flink van. Maar heb ondanks dat goed geslapen vannacht dus hopelijk zijn de slapeloze nachten voorbij. Met onze dochter ook nog nooit een slapeloze nacht gehad. Slaapt al sinds een week of 7 door. Moesten haar eerst wakker maken om de 3 uur ivm mijn zwangerschapsdiabetes. Zal even een kop thee zetten en iets eten. Heb wel honger maar geen zin in eten. Voel me misselijk en heb hoofdpijn Fijne dag meiden.
Waar komen jullie eigenlijk allemaal vandaan? Ik woon zelf in Duitsland, net over de grens bij Coevorden/Emmen.
Whahaha, kun je geen foto plaatsen van dat neus ding? Mijn vriend snurkt ook vreselijk. Hij wil er niks aan doen. Ik ga Een half uur eerder naar bed en slaap met oordoppen in. Speciale tegen snurken maar dat je je kind en wekker Nog hoort. Werkt voor geen meter. Setje van 30 verschillende oordoppen tegen snurken gekocht. Hij komt overal doorheen. Nu is hij ook nog verkouden. ..... Ik leef dus met je mee!
Ik zal straks even een foto maken en plaatsen. Eerst fles maken voor dochterlief. Echt zwaar PEEP dat gesnurk. Had eerder ook hele goeie, van het bedrijf waar mn vriend werkt (in de steigerbouw) maar die zijn helaas allemaal op. Sterkte haha!
Goede morgen iedereen! Wat een drama zeg dat snurken!! Ben blij dat mijn vriend dat niet doet. Hier misselijk en een beetje buikpijn. Zal wel gewoon standaard bij dit gedeelte van de cyclus horen denk ik want had het vorige ronde ook. Ook ik weet niks van innestelingsbloedingen.. Misschien was het bloed vorige keer wel daarvan maar was het alsnog niet gelukt waardoor je toen je testte niet zwanger was? Het gaat toch schijnbaar heel vaak mis in een heel vroeg stadium waardoor we normaal niet eens wisten dat we super kort even zwanger waren?
Groningen!!! Wat ik mij even afvroeg, hebben jullie nog geen test drang? Man ik vind het wel moeilijk dat wachten...
Nee nog niet, maar door mijn lute ale fase van 11 dagen zit ik pas op 3DPO, testen heeft dus nog absoluut geen zin in mijn geval
Goedemorgen allemaal! Ik ben even wat afwezig geweest ivm onduidelijke cylcussen. Nu in ronde 4 heb ik gisteren een duidelijk positieve ovulatietest gehad, dus gelijk gebruik van gemaakt! Ik zit op cd28 nu. Ik heb mijn NOD denk ik rond 5/11( verjaardag man) een cylcus van 39 dagen ongeveer dan. Het wordt een gezellig knuffelweekend hier. Hopelijk met een mooi resultaat! NOD 5/11 ,1e wondertje, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje succes allemaal deze ronde! hopelijk met veel roze
Goedemorgen dames. Nou ik ben in de ban van een topic. Een dame heeft foto's geplaatstet de mededeling dat dit is hoe slecht KV testen zijn. Is al 9 keer zwanger geweest, allemaal miskramen. Toch geeft de test nu echt wat anders aan, maar over twee weken worden er crypto's terug geplaatst bij hun draagmoeder. Zij gelooft er niet in, mede forumers wel! Vandaag weer getest en het lijkt positief. Wat een verhaal, daar is ons wachtbankje niks bij!
Puk: wat leuk uit Groningen, ik kom van oorsprong (geboren en getogen) ook uit Groningen. Woon nu 2,5 jaar in Duitsland. Ik woonde in Hoogkerk en daarna in de stad. Hier heel erg testdrang, met mn stomme kop donderdag avond een testje gedaan, kwam na een half uur ofzo een vaag streepje op maar zo vaag dat ik niet weet of het roze of grijs was. Test dan ook weggegooid en geen foto. De volgende morgen weer 1 gedaan en was niks op te zien haha. Stom he 1ewondertje: veel knuffelplezier, zou een mooie cadeau voor je man zijn als je dan positief zou testen! Jijenikke: ik heb dat topic ook gelezen, ook gereageerd. In mijn optiek echt hartstikke positief, zou wel ontzettend slecht zijn als dat vals zou zijn, zou de testen boycotten dan denk ik... Hoop voor haar dat ze zwanger is en dat het goed mag gaan!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (7) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (3e na MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje 2. (7) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje 3. (6) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 4. (3) : Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 5. (3) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 1e Wondertje, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 6. (5) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 7. (2) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Welkom glinster, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik heb nog steeds geen knaltest gehad 😞 Wel donkere maar goed het moet er toch vanaf knallen. Ik heb wel de avond dat ik dacht een eisprong te hebben best veel thee gedronken, zou dat een reden kunnen zijn? Iemand anders die hier ook een keer geen knaltest gehad heeft maar wel een eisprong ? Ik hou me temp wel bij maar mijn temp. Schommelt zo erg (1dag slecht in orde geweest) dat ik er niks meer van snap. Dus nu de vraag Wanneer is mijn nod!!? Als ik die überhaupt zal hebben..
Er is weer heel wat af gekletst de laatste 2 dagen. Vervelend dat de 1e op rood staat. Hoop dat je nu snel een beetje regelmaat in je cyclus krijgt waardoor alles wat duidelijker wordt. Ing, moeilijk he om te wachten met testen... Ik heb er geen in huis maar die drang om nu even naar de action te gaan.... Heeft alleen voor woensdag geen zin denk ik omdat dat op z'n vroegst m'n not is. Voel me deze week eigenlijk sinds dinsdag al niet meer fit en af en toe vlagen van misselijkheid. Verder niet. Geen zere borsten o.i.d. Hoop zo dat het nu wel zo is. We wachten maar geduldig af maar dat geduldig valt niet mee Fijn weekend allemaal en voor degene die niet fit zijn, hopelijk knappen jullie snel op!
Ging ik douchen zo straks kijk in de spiegel zie ik over mn onderbuik, beginnend aan de bovenkant van mn schaambot, een streep lopen die er normaal niet zit. Dacht het al eerder gezien te hebben maar ik dacht zal wel verbeelding zijn of afdruk van legging/broek. Maar na het douchen en ook nu zit ie er nog. En een paar behoorlijke blauwe aders op mn boobs... Zo'n streep ken ik alleen van zwangerschappen, hoewel ik hem zelf niet gehad heb tijdens mijn zwangerschap!
Ik heb hem wel gehad, maar die kwam pas veel later. Ik ben er inmiddels wel achter dat na de eisprong ik van alles zie en voel, waar ik normaal misschien geen erg in heb. Ben benieuwd wie hier wanneer het eerste gaat testen.
Dat klinkt veelbelovend zeg Ik heb de streep wel gehad maar die kwam pas echt veel later en heeft maaanden geduurd voordat ie weg was na de bevalling.
Misschien wel gewoon een afdruk van de naad uit mn broek/legging geweest dan die wat langer zichtbaar bleef Ach, wachten gewoon af! Het komt wanneer het komt, zit bij ons geen "druk achter" wat betreft zwanger worden.
ing49824; Belgische Ardennen! Prachtige omgeving, lekker door de bossen gestruind. Oooh meiden ik heb zo met jullie 'snurkers' te doen. Gelukkig hier geen snurkende partner, helaas wel een enorm snurkende hond. Al is die na een brul wel weer stil, waardoor we weer verder kunnen slapen. Lekker is het niet, haha. Ik ben nu bij de laatste loodjes van m'n studie, man wat wegen die zwaar..... Hoop dit weekend alles af te ronden en de hoor ik de tweede week van november of ik op gesprek mag. Als ik de gesprekken haal ben ik geslaagd, anders wordt het doorgeschoven naar januari. Wat betreft de ovu-testen en knallers. Volgens mij staat er in de beschrijving ook dat niet iedereen de echte knallers krijgt, maar dat het donkerste streepje telt als 'knaller'. Ik heb de laatste perdiodes (2x) ook twee dagen achter elkaar een knaller gehad. Deze periode had ik op maandag & dinsdag en knaller en liep hij op woensdag pas weer terug. Ergens woensdag dan denk ik mij ei gehad. Het is dus echt per persoon verschillend, ook zonder knallers kan er prima een ei zijn gesprongen dus En wat betreft het topic, vroeg testen blijft altijd een risico. Het kan zomaar zijn dat je voor je NOD zwanger bent, maar gewoon ongesteld wordt. Heeft het niet 'geplakt'.
Hahaa! Wij hebben ook zo'n hond. Heerlijk! Ik heb trouwens ook woensdag mijn ei gehad, dus zitten in hetzelfde schuitje. Wel korte lf, dus nod blijft denk ik 2 november.. Spannend hoor!! Maandag op vakantie, zin in! Lekker afleiding ook het laatste weekje