Dat is grappig! Ik verwacht 4 november, heb volgens mij een LF van 14, maar wil nog wel eens afwijken naar 13. Af en toe kan dat beest zo hard snurken dat we gewoon de TV harder moeten zetten en dan alsnog bromt ze er vrolijk overheen. Waar ga je heen op vakantie?
Leuk!! Wij gaan naar Indonesië, reizen een klein beetje rond.. Maar een week dus houden het rustig. Neem ook wat boeken mee, kijk er naar uit lekker te ontspannen!
Ah wat ben ik blij dat mijn vent niet snurkt! Ik kom uit zuid Holland lekker dicht bij strand heerlijk en ik ga morgen ochtend mn eerste test er tegen aan gooien denk niet dat het gelukt is deze ronde we hebben maar 2x geklust deze maand.. Ontzettend druk met werk afspraken moe en grieperig dus maja er hoefde maar 1 vlugge zwemmer bij te zitten Hehe. Morgen 1 dag voor nod dus moet kunnen denk vandaag ff nieuwe stofzuiger gekocht en toevallig zat daar ook de action dus heb maar weer even testen gehaald moest me wel inhouden om niet alvast er een testje tegen aan te gooien hihi Wanneer gaan jullie testen?
Deze maand loopt voor mij wel een beetje raar Ovulatietesten al snel donker: Maar mijn ff kan mijn eisprong niet vinden? Ik denk zelf cd 16, omdat toen het vrijen ook erg gevoelig was. Wat denken jullie? Word er toch weer erg onrustig van merk ik
Poeh geen idee temperaturen doe ik niet en ovulatie testen ben ik nog niet aan toe gekomen wilde dat deze maand gaan doen maar had mn ei al gemist
Luna30 wij lopen ook gelijk op. Heb woensdag mn ei gehad, en NOD 2 november (11 dagen na ei word ik meestal ongesteld, behalve afgelopen ronde).
Spannend lies! Was je ei eerder dan verwacht dat je morgen al 1 dag voor nod zit? Ik wil ook morgen testen. Zit dan pas op 9dpo haha, dus slaat natuurlijk nergens op, veel te vroeg. Maar ik vind wachten zooo moeilijk!
Ja ik merkte het aan mn buikkrampen en daarna gevoelige borsten, maar ben er deze maand helemaal niet mee bezig geweest dacht gister opeens Ohw verrek maandag is mn nod al! Is ook wel eens lekker het gewoon lekker zn beloop laten gaan maar vond het nu toch wel heel spannend hoor
Luna: lekker zeg vakantie! Geniet ervan! Lies: heerlijk lijkt me dat, vlak bij het strand wonen. Enige keer als wij bij het strand zijn is als we bij familie zijn in Zuid Holland en dat komt niet vaak voor. Aan de testers voor morgen, heel veel succes. Het kan!!! Ik heb tijdens zwangerschap van onze dochter ook week van te voren positief getest. Op woensdagmiddag voelde ik steken in mn buik en van onder en wist het is raak. Vrijdag een test gedaan en licht positief, dinsdag een clearblue en mooi resultaat met 2-3 weken terwijl donderdag pas mijn NOD was. Voor straks, slaap lekker!
Luna, ik wens je alvast een heerlijke vakantie! Pff nu alweer testers, ik ben nog niet aan de beurt, maar ik wordt wel onrustig als ik hier lees haha. Vrouwen eigen denk ik . Ik durf niet te zeggen waar ik vandaag kom haha Maar wel heel dicht uit de buurt van jou Ing Heerlijk hier in Drenthe! Ben benieuwd wat ik morgen zal zien als ik wakker ben! Slaap lekker ladies.....
Ik denk Ik cd 14 dat je eisprong was. Testers:succes! spannend! Vorige maand hadden er ook 2 op dag 9 al een licht positieve test. Ik kom uit Noord Holland, maar vlak tegen Zuid Holland aan.
Na mijn temp van vanmorgen heeft ff hem ook op cd 14 gezet. Dan ben ik vandaag 6 dpo. Vorige cyclus begon toen het bruinverlies, dus ben benieuwd. Al zegt mijn gevoel nog steeds cd 16 haha. Iemand al getest? Nieuwsgierig!
Haha, volgens het schema en testen zou ik ook cd 14 zeggen. Maar aan de andere kant, als je test de piek aangeeft springt ie binnen 24-48 uur toch dus zou toch kunnen dat cd16 je daarwerkelijke eisprong was? Bedankt allemaal! Vandaag schoonmaken en pakken pff.. Blij als we morgenochtend lekker in het vliegtuig zitten! Leuk dat we gelijk oplopen Bamjolan! Wanneer ga jij testen?
Gisteren had ik nog een dikke knalovulatietest dus ik ga vriendlief proberen aan te sporen om nu om de dag te vrijen Heb soms de indruk dat ie denkt er met 1 vrijpartij ervan af te zijn :/ Heb trouwens vannacht gedroomd dat ik een 2v5 deed van KV en dat ie positief was Afgelopen week vlogen er ook 2 ooievaars voorbij toen ik aan het lunchen was. It's a sign i think Alweer 1tje op rood zie ik: bah Iedereen die op hete kolen zit, succes!!! Ik ga zeker proberen om hier niet voor NOD te testen. Ondertussen heeft het al uitgewezen dat men lichaam me zo zot als een deur maakt
Idd Luna, dat zou goed kunnen haha. Beetje vaag nog dus. Aangezien ik een korte lf heb, is het wel fijn om wél te weten hoe het precies zit. Maar goed, we wachten af. Ben wel jaloers hoor! Lekker naar de zon
Goedemorgen dames! Ik zou jullie nog op de hoogte houden van de vruchtbaarheidstest voor mannen die mijn vriend zo graag wilde doen omdat hij denkt dat het aan hem ligt. Het testje is gistermiddag bezorgd en toen ik een cadeautje ging halen voor een verjaardag, is hij zelf de test gaan doen (Hij wilde het in alle rust alleen doen). De gebruiksaanwijzing lijkt duidelijk, maar je moet er heel goed bij opletten. Er zijn zoveel handelingen, tijd en hoeveelheid komen heel nauw. Wat al gelijk opviel is dat de pipet niet extra verpakt was, terwijl dit volgens de gebruiksaanwijzing wel moest zijn (net als de test zelf). Volgens de test moet je met de pipet tot aan de zwarte rand op de pipet het ejaculaat (wat klinkt dat klinisch) opzuigen. Hoe goed ik ook keek op de pipet, geen streep! Wel een hobbeltje iets voor de helft. vriendlief dacht helemaal bovenin een streep te zien en heeft dan ook een bijna volle pipet toegevoegd aan de vloeistof. Toen ik goed plaatjes ging kijken, moest het wel de hobbel zijn... Dus meer dan twee keer zoveel toegevoegd... Of de vloeistof dan te zwak is, de test daardoor niet reageert weet ik niet, maar het resultaat was niet wat ik hoopte... Als de test wel goed is gedaan, zou dit betekenen dat er minder dan 20 miljoen zaadcellen per ml zijn en dat is volgens de test onvruchtbaar... Ik ga proberen of ik gratis een nieuwe test kan krijgen omdat de pipet niet goed was (toch 30 zo'n test) en anders wil vriendlief sowieso nog een keer testen. Als de volgende rest weer wit is én ik ook een witte test heb volgende week, gaat hij naar de dokter of ziekenhuis (zn stiefzus heeft al aangeboden om te helpen met alles, zij werkt in het laboratorium en voert dit soort testen soms uit, ook is zij zelf ervaringsdeskundige met niet makkelijk zwanger worden). Wat ook mee kan spelen en wat ik denk dat verbeterd kan worden is: Strakke boxershorts die hij draagt veel zitten roken (hij heeft nu een motivatie om te stoppen) Teveel bier (laatste maanden elk weekend wel één dag meer dan drie) De afgelopen dagen is hij ziek geweest... Ik hoop echt dat de test niet goed is uitgevoerd of dat er 19.999.999 zaadcellen zijn waarvan er één de weg vindt! Ik ga nog lekker even slapen, vriendlief is net weg om te gaan airsoften. Ik ga vanmiddag mn allereerste halve marathon lopen of in elk geval proberen!
He wat vervelend! Maar aan je verhaal te horen lijkt het eerder gewoon fout te gaan met het testproces vind ik, want een aantal dingen zijn dan niet uitgevoerd zoals het volgens de verpakking moet, en er is een reden dat je bijv. maar zoveel ml erbij moet doen. Duim voor jullie dat de volgende een mooi resultaat geeft! Heb er niet naar gekeken, maar krijgt de test ook goede recensies?
Dat wel, maar in hoeverre dat betrouwbaar is? Het zijn gebruikers recenties. En vaak wordt het gebruikt door mannen die na sterilisatie willen weten of ze onvruchtbaar zijn. Ze zijn ook de enige producent...