Dan hoop ik dat jij gelijk hebt Nuage! Ik laat morgen wel weten wat de test dan weer zegt. Wel pas 's avonds waarschijnlijk want ik moet de hele dag weg.
Hahahaha ik herken het helemaal! Hier ook goedkope liggen voor de drang, dan nog normale en als die positief zijn heb ik een cb digital met week indicator liggen Grappig dat ik dus ni de enige ben
Hahaha ja precies! Ik had ook nog gewone, wat duurdere, maar die zijn op. Vond dat ik wel even genoeg had liggen
Die heb ik hier gekocht TJS. zwangerschapstest extra gevoelig Ik heb ze ook wel eens ergens anders gekocht, geen idee meer waar. En ik heb ze ook wel eens van matcare ultra gehad, maar die zijn in elk geval nu niet meer verkrijgbaar. Ik vind ze best lastig te vinden die extra gevoelige. Maar eigenlijk maak ik mezelf er alleen maar onzeker mee, want je denkt toch steeds van 'ja maar misschien is het niks want het is natuurlijk een extra gevoelige en misschien heb ik dat hcg level altijd wel standaard in mijn lijf of misschien gaat het nog mis, blabla' zulke dingen.
Kon het na mijn berichtje niet laten en heb ze toch weer besteld haha alleen hadden ze nu de cassettes in de aanbieding heb er 6 voor 8.94 en dat is incl verzendkosten
Ik vrees zodra ze binnen zijn haha maar misschien kan ik me inhouden. Bij mij loopt de hoop altijd op hoe dichter ik bij nod kom en het is beter om dat vroeg af te kappen dan heb ik er minder moeite mee is mijn ervaring.
Goedemorgen allemaal! Over de borstvoeding: Ik had al voeding voordat ik überhaupt ooit zwanger was geweest. Ik had serieus gewoon straaltjes. Door de ha kwam dit door de hormonen. Nu geef ik al bijna Ik ben in februari gestopt met voeden en heb het nu ook nog steeds. Hier: net een action test er tegenaan gegooid en binnen 2 a 3 minuten een heel vaag tuur streepje. Dat had ik vorige maand niet op deze testen maar wel bij de 2v5 Straks maar even kijken als hij droog is. Vandaag 10 of 11 dpo.
Eh hoe kan dat? Ik denk niet dat het vandaag weer zal gebeuren, toch? Als je logisch nadenkt zal dat systeem toch direct aangepast worden? HEb je een linkje, ben wel nieuwschierig namelijk.
Nou dames, ik kon het niet laten en heb een testje gedaan, direct negatief getest(met action), wel jammer, maar van de andere kant kunnen we nu wel een bloedtest doen. Nu wachten op de menstruatie, zal die 1 november komen of moeten we alsnog tot 6 november wachten? Ben erg benieuwd. Stiekem ben ik best een beetje verdrietig, want door de vermoeidheid dacht ik dat ik wel eens zwanger te kunnen zijn. Maar dat kan net zo goed komen van de zoetigheid die ik vorige week allemaal gehad heb.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (8) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje Angelam1984, 2e kindje, 1e kindje overleden door vroeggeboorte. 6e ronde. Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje 2. (9) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Bam-Jolan, 32 jaar, Ronde 3, 5e kindje IngridVening, 2e ronde, 1e kindje 3. (6) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje 4. (6) : Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje Nuage, 32 jaar,ronde 23 (7 na mk), 2e kindje True love, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lau85, 29 jaar , 2e ronde, 2e kindje 5. (4) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 1e Wondertje, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje 6. (6) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Molly1984, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 7. (2) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Coortje 88, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Totaal: 45 Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Spannend jynn! Jammer puk. Ben wel benieuwd naar de bloedtest dan. Hier was mijn streepje van gisteren toch vals. Vandaag gewoon witte testen namelijk. Zul je altijd zien he. Helaas.
Ja ik ook, ga eerst even bekijken wanneer ik op 10 weken zit, denk dat dat rond mijn volgende ovulatie is en dan ga ik net voor die ovulatie zitten. Hopelijk is de gynaecoloog er nog die wij tijdens de laatste MA hadden, want die beviel ons goed.
Balen puk en prulletje! Maar geen bloed geeft moed! Misschien heb ik binnenkort ook wel gewoon een witte hoor. Hij is zo vaag.