Spannend prulletje! Hopen dat het blijft plakken! blijft hier bij een hele vage tuurstreep. Ga nu gewoon mn menstruatie afwachten.
Hoi hoi! Super leuk al de eerste op roze. Ik vind het super spannend om elke keer weer te lezen wie hier op roze gaan enz. En natuurlijk super vervelend dat de eerste ook al weer op rood zitten 😞 Ik weet hoe klote het elke keer weer is.... Hoop voor jullie dat het de vlg keer echt raak is. Ik wil graag mijn nod verplaatsten naar 7 november. Ik heb mijn eisprong deze maand niet gevonden dus als ik 7-11 aan hou dan ga ik uit van een cyclus van 32 dagen uit. Dan moet ik toch inmiddels wel meer weten. al zegt me gevoel dat het niet raak is... We wachten gewoon even af. Iedereen succes
Prulletje dat is balen. Toch klein beetje hoop houden hoor, heb pas mog zoiets hier gelezen. Ging precies zo en was dus wel zwanger. Geen bloed geeft moed!
Prulletje dank voor de tip! Net ook gelijk besteld!! Zit nu op 8dpo ppff vrijdag testen En idd morgen weer testen.. Hcg schommelt in het begin he!
Spannend tuurstreepjes en balen van negatieve testen. Hier tweede dag bruin. Temp blijft wel stabiel. Gisteren voelde ik mijn baarmoedermond erg laag en open staan en vanmorgen was hij juist weer hoog, stevig en dicht. Heeft iemand hier verstand van? Verder heb ik een naar gevoel in mijn maag, opgeblazen. Wat ik herken van mijn vorige zwangerschappen. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik ook eerst bruinverlies gehad, maar niet zo vroeg na mijn eisprong. Ik word gek van mijzelf, probeer mijzelf voor de gek te houden haha, het bloeden zal vandaag of morgen wel doorzetten
Gefeliciteerd Kelly!! Wat leuk nog iemand op roze Jammer van de negatieve testen. Ik zit nu op 8dpo, de dagen gaan zo langzaam, pff gek word ik ervan en ik maak mezelf zo gek met alle dingetjes die ik voel. En ik stop weg dat heel veel van die dingetjes die ik voel ik ook heb als ik ongesteld moet worden.
Dat hoop ik natuurlijk ook. Maar aangezien ik vorige ronde ook maar een lf van 7 dagen had, heb ik er weinig vertrouwen in. Maar zolang ik nog niet bloed, blijf je natuurlijk hopen
Een lf van 7 dagen? Dat is veel te kort. Weet je zeker dat je je eisprong op de goede dag hebt gezet? Als je lf echt zo kort blijft en het lukt niet dan adviseer ik je toch naar de huisarts te gaan want mogelijk heb je dan Utrogestan nodig om je lf te verlengen.
Sorry Prulletje had niet helemaal goed gelezen... Hopelijk had deze test het mis en is het gewoon wel raak Is het bij jullie ook van dat prutweer? Ik moet nog naar de groenteboer maar t is daar altijd zo druk dat je buiten staat dus heb er eigenlijk geen zin in...
Hier regent het ook. En ik vind het maar koud! Eigenlijk moet ik hardlopen van mezelf, maar de kou en de verkoudheid die nu echt is doorgebroken helpen niet echt. Ik heb studiedag vandaag, dus moet hard aan de studie. Ik loop wat achter en wil morgen wel voorbereid in de klas zitten! Volgens FF zit ik net als wensmama op DPO 8, de afgelopen twee cycli werd ik op DPO 11 ongesteld, dus ik mag van mezelf zondag (DPO 12) pas testen. Scheelt testen verbruiken! En als ik ongesteld word voor die tijd, dan gaat vriendlief naar de dokter. Ik voel me niet anders dan anders, heb buikkrampen maar dat heb ik altijd en mn darmen zijn weer wat van streek. En mn borsten staan op springen, maar ook dat is normaal. Afwachten... Nog 4 nachtjes slapen!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (8) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje Angelam1984, 2e kindje, 1e kindje overleden door vroeggeboorte. 6e ronde. Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje 2. (9) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Bam-Jolan, 32 jaar, Ronde 3, 5e kindje IngridVening, 2e ronde, 1e kindje 3. (4) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje 4. (6) : Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje Nuage, 32 jaar,ronde 23 (7 na mk), 2e kindje True love, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lau85, 29 jaar , 2e ronde, 2e kindje 5. (4) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 1e Wondertje, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje 6. (6) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Molly1984, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 7. (3) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Coortje 88, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Totaal: 44 Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Aaahhhhh!!! Wilde net tegen beter weten in nog een keer testen omdat ik het gevoel heb dat m'n borsten in de brand staan 24/7 Doet de test het niet!! En het was m'n laatste!! Zwaar gefrustreerd!!