Ik vind het nu toch wel heel spannend worden...! Heb de test uit de houder gehaald omdat ik anders niks zag. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Nuage, spannend ook bij jullie! Als ik zaterdag nog niet menstrueer ga k een clearblue halen
Oke super! En welke merk test heb je gebruikt? Een test vanaf nod of al extra vroege ? Haha altijd leuk om te weten
Bij mij gaat FF vanaf mrogen aftellen. Dus vanaf nu nog 6 dagen. Mijn nod is ook 4 november Ik zie geen streepje eigenlijk, maar ja het is op een foto ook altijd erg lastig te zien vind ik.
Zondag is de planning. Wilde eerst netjes wachten tot de 4e, maar dat wil ik niet meer. En met 12dpo moet het ook kunnen volgens mij.
Hier ook slecht weer, wil eigenlijk ook het hardlopen weer oppakken, aangezien ik toch negatief getest heb. Maar heb niet zo'n zin in de regen. Misschien helpt het om mekaar een schop onder de billen te geven en toch te gaan? Al kruip ik liever in bed, haha.. In theorie wel, bij mij is hij vandaag dpo12 en negatief geworden. Alleen begin ik te twijfelen of ik echt wel op dpo12 zit want ik heb krampen, niet leuk en het is geen menstruatiepijn/ kramp.
Ja ik heb die krampen/pijn ook. En het is idd geen normale 'de menstruatie komt er aan kramp'. @molly: op welke dag zit je nu?
Ik vind dat je vanaf 6 dagen voor NOD kunt testen met die speciale vroege tests. Positief is dan super fijn maar kan nog mis gaan (maar ik denk altijd wel fijn om te weten dat er wel iets gebeurd is en als dat vaak voorkomt kun je ermee naar de arts en heb je meer info) en negatief is balen maar zegt nog niks. Uiteindelijk is pas na NOD zeker. Ook ongi is bij mij niet altijd zeker bleek de vorige keer, dus ik test bijna standaard ook nog een keer na mijn ongi haha maar dat zou ik niet standaard aanraden uiteraard.
Dag 21 Bij mijn vorige zwangerschap teste ik 9 dpo licht positief.. Ik ben zo ongeduldig.. Ook omdat ik er heel de dag aan moet denken door mn borsten..
Ja lastig is dat dan. Weet niet hoe lang je cyclus normaal is. Als je je banner geloof moet je nog 8 dagen wachten, dat is wel heul lang.
Oeeeee ik lees dit allemaal en dan wil ik ook testen. Ik weet alleen niet wann mijn eisprong was dus wat adviseren jullie ? Ik heb veel bijna positieve testen gehad maar helaas heb k daar niks aan. 7-10 begon mijn menstruatie en heb nogmaal en cyclus van 28/33 dagen. Spannend !