NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Welkom Mamaliev en Meisje29:):)

Oei Meisje29, ben je gisteren dan tóch ongesteld geworden? Jammer!!:(:(:( Ik hoop echt echt echt op een goeie ronde deze keer voor je, je verdient het echt!! xx
    Jammer dat we niet op hetzelfde forum zitten, maar ik kom af en toe wel eens piepen hier, of op onze 'NOD ovulatielijst', hahaha:p

2. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Wat hoor je dat toch veel he al die miskramen, er werd mij door een verloskundige wel eens gezegd dat als ze alles gemiddeld nemen dat iedere vrouw een keer 1 miskraam krijgt. Dan uit zich natuurlijk dan in sommige vrouwen niet en sommige vrouwen meerdere helaas.

Mijn schoozus had 6 miskramen kort achter elkaar en was vrij nuchter eronder en wilde niet naar de dokter gaan. Aantal maanden naderhand was ze weer zwanger en nu al 5 jaar een gezonde zoon! Het lichaam zit raar in elkaar.

Ikzelf 1x een missed abortion gehad met 12 weken. Werd met 13 weken verwijderd. Ik had al een kloppend harte en al gezie en ineens was dat gestopt met 10 weken (terug gerekend).Ik kwam erachter de dag nadat ik het tegen iedereen had verteld zwanger te zijn. Dat is ook balen hoor, de felicitaties stroomde nog binnen op facebook en ik moest het slechte nieuws alweer brengen :p

Heb ook diep respect voor die dames die dit vaker mee moeten maken en ook voor de dames die al maanden en soms jaren bezig zijn!!

Zeker gezellige groep dit, allemaal op wacht voor ons EI !! haha :D

Succes dames, op naar veel kwaaltjes en een hoop roze! :)

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Wat een boel mensen zijn erbij gekomen trouwens. Als ik op mijn telefoon zit vind ik het teveel gedoe om te reageren, maar zo via de pc werkt het beter (ben nu aan t werk *ssst*).

Ik heb ook respect voor alle meiden die of al vaker een miskraam hebben gehad of al zo lang bezig zijn. Het wordt voor mij pas mijn 1e ronde en ik vind het nu al spannend...

4. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

29 sep 2014
    138
    0
    0
    Ik ben dus begonnen met tempen, maar het zal vast niet helemaal zo goed gaan als met mijn 1e zwangerschap. Ik slaap namelijk slechter, vaker plassen en ook nog weleens honger snachts en eet dan FF paar nootjes ofzo. Ik leg mijn termometer naast m'n bed op nachtkastje. Als m'n wekker gaat dus dat ding pakken en onder de dekens meten. Ik ben erg warm...36.7!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Je moet wel :). Ik ben ook heel bang nooit onbezorgd zwanger te zijn maar dat is zorg voor straks. Was er een reden voor bij je moeder? Snap dat je wat bang er van word.

6. Logan

Logan Niet meer actief

6 miskramen? :( wat naar zeg.. een missed abortion is zeker naar! Zeker als je het hartje al gezien hebt..

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik had zeker een wachttijd van 8 weken. Een 'gewone' gynaecoloog doet ook geen fertiliteits onderzoeken enzo. Je hebt echt een speciale fertiliteitsarts. Ik snap soms ook wel de gedachte er achter, maar het is niet logisch. De stress die het meebrengt is slechter dan je af en toe afvragen of het wel goed is. Normaal gezien heb je per keer 20% kans van slagen en bij iui bijvoorbeeld 15%... Plus dat als jij de behandeling krijgt die niet nodig is ik moet wachten ;)

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Als je dat elke dag hebt dan maakt het volgens mij niet veel uit hoor.Ik heb vanmorgen ook weer voor het eerst getempt. Hopelijk ga ik er elke ochtend aan denken, ben nogal vergeetachtig ;)Ik heb geen idee wat mijn normale basale temperatuur is, maar vandaag was ie 36.68.

9. Logan

Logan Niet meer actief

Je komt er vanzelf in. Ik doe het automatisch. :)

10. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik doe het elke dag op hetzelfde tijdstip. Aangezien de vroegste tijd dat ik eruit moet om 6.10 is, gaat nu elke dag op dat tijdstip mijn wekker om te tempen....Tja je moet er iets voor over hebben.

11. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal!

Ik vind het ook een leuke groep en we kunnen tenminste normaal over dingen praten met elkaar.

Logan: ik hoop echt dat het snel raak is voor je, heel veel respect voor je doorzettingsvermogen en bedankt voor de uitleg. Dat maakt het meer dan duidelijk dat iedereen gewoon een jaar geduld moet hebben :) Weet eigenlijk niet zoveel van "what comes next" en daarom sta je er soms ook niet bij stil.

Ja over dat sporten, dat heb ik ook! Ik sport 3 a 4 keer per week, verschillende klasjes en hardlopen. Moet ook nog zien hoe dat gaat gaan.. Als je al een tijdje sport kan je volgens mij de eerste 3 maanden gewoon je oude sportschema aanhouden, daarna moet je het misschien wat aanpassen, en niet alle sporten worden als veilig gezien. Ik ga het tegen die tijd gewoon even met huisarts of verloskundige bespreken denk ik :)

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik zit nu rond de 37.0 de laatste dagen. Ik temperatuur dagelijks om 6 uur. volgens mij maakt het ook niet uit wanneer je start.

Wat betreft het sporten, fietsen en wandelen kun je tot het einde van je zwangerschap doen. Zelf rijdt ik fanatiek paard en ik vertrouw mijn paard zo dat ik er zonder angst op stap. Ik rij dan ook zo lang mogelijk door.

13. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

29 sep 2014
    138
    0
    0
    Hier niet zo een sportert Hihi. Zou eigenlijk vanavond moeten gaan!

Ben heel benieuwd hoe een 2e zwangerschap gaat zijn! Hopelijk snel raak!

14. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Dames, als ik een vraag stel, antwoord krijg en vervolgens niet meer reageer, dan heb ik het wel gelezen en onthouden hoor, ligt niet aan jullie, kan soms een beetje van de hak op de tak zijn! Sorry :)

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik rijd nu paard, maar ik stop ermee zodra ik weet dat ik zwanger ben. Ik weet dat het overdreven is, maar ik zou veels te bang zijn dat ik er bv af zou vallen en zou het mezelf nooit vergeven als er dan ook daadwerkelijk wat gebeurd. Ik denk dat het anders zou zijn als ik een eigen paard zou hebben, maar dat heb ik niet, ik rijd bij de manege en ik weet dat als ik me rot voel zij het zo doorhebben. Dan ga ik maar wat meer wandelen/fietsen ofzo. Verder sport ik niet namelijk ;)

16. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Hihih heel herkenbaar. Heb al van alles uitgeprobeerd, maar ik ben geloof ik tot de conlussie gekomen; Sporten is niet voor mij weggelegd.

Kan wel genieten van een flinke wandeling met de honden, maar daar houd het geloof ik wel bij op :D

17. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik heb zelf 2 paarden, eentje heeft een langdurige blessure waar ik niet op kan en de andere vertrouw ik zo erg dat ik er wel op durf. Of ik het ga volhouden? We hebben een menkar gekocht zodat ik haar toch door kan trainen.

18. Rixel

Rixel Lid

27 feb 2014
    61
    0
    6
    Hoi! Mag ik hier mee schrijven? :)
    Wij zijn deze maand in de eerste ronde voor een tweede kindje. Ik heb pcos en een onregelmatige cyclus, ik ga maar uit van een 28-dagen cyclus (moet toch ergens vanuit gaan..) en dan is mijn NOD op 4 november. Ik ga vanaf dag 11 maar ovulatietesten doen om te kijken of ik sowieso wel een eisprong heb. Erg onzeker allemaal. Bij onze dochter hebben we 3 jaar moeten wachten op een zwangerschap in de mmm. Ik verwacht dus niet dat het snel raak is maar ga vanaf nu mijn cyclus wel bijhouden en zien wat er gebeurt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus het kan ook zomaar raak zijn :D

19. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014 ♥

1. (3) :
    Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje
    Joosje1, ronde 2, 2e kindje
    Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje

2. (5) :
    Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje
    MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje
    Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje

3. (2) :
    TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje
    meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje

4. (1) :
    Rixel, ronde 1, 2e kindje

5. (1) :
    Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje

6. (3) :
    Puk2015, 29 jaar, ronde 2 (na 2 mk), 1e kindje
    Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje

7. (1) :
    Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje

Datumloos (1) :
    Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje

Totaal: 17

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

20. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Welkom alle nieuwe, gezellig!

Ik trainde heel veel, totdat ik 5 maanden geleden geopereerd ben aan mijn knie, sinds kort weer begonnen, maar heb het erg druk op het moment.

Ik wil wel blijven fitnessen zolang het kan en dan langzaamaan gaan zwemmen erbij en aan het einde alleen nog zwemmen.

Hier er wat meer mee bezig, paar vrienden van ons weten nu ook dat we gestopt zijn en zijn heel enthousiast.
    Morgen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, dit destijds afgesproken met mijn internist, als ik ooit nog zwanger wilde worden en die tijd is nu aangebroken :)

Deel Deze Pagina