Gelijk heb je hoor, ik deed het vanaf gisteren ivm de utrogestan en die was echt wit vanmorgen dus niet, ben echt helemaal van slag joh haha Oh en ff voor de lijst zie mijn leeftijd er niet staan maar ben al de magische leeftijd van 40
Net weer even getest (ooohhh errug!) en hij wordt nu echt wel donkerder ... ben zooooo blij ... en bang tegelijk, nog 3 dagen voor NOD ...
Wat een mooie test voor 3 dagen voor NOD! Hopelijk heb ik binnenkort ook zo'n test in handen! Heb je klachtjes?
Goh, even wat anders doen en ineens heel veel gekletst haha! Welkom Mieke en succes! Jynn: ik zie hem, spannend! Miekje: van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan. Prulletje: ook jij van harte gefeliciteerd meid, ook lekker genieten! Het gaat goed hier!!! Jynn: wat leuk klinkt dat het zwemmen, echt waterratje zo te lezen. Wensmama: wat vervelend joh, kunnen kwaaltjes zijn. Spannend. MSI: ook jij van harte meid, lekker genieten. Kelly: super mooie test. Denk dat ik morgen of zaterdag ook nog even ga testen. Wilde het eigenlijk niet, maar voor de zekerheid. Nu dochter even uit bed halen, kort middagslaapje gehad. Daarna even stofzuigen. Net de was allemaal opgevouwen en nieuwe in de machine. Heerlijk!
Nou ik vind zelf niet echt. Heb wel wat gevoelige borsten, maar vorige maand toen ik niet zwanger bleek had ik onwijze pijn! kon ze niet eens aanraken en nu juist niet zo. Misselijk ben ik al helemaal niet (nog niet althans) en bij mijn vorige drie zwangerschappen kreeg ik zelf medicatie ervoor want ik bleef maanden lang over me nek gaan. Maar het kan dat dat doen later begon dat weet ik niet meer. Het is nu nog erg vroeg. Ik had wel rond de innesteling datum ineens veel verlies van witte afscheiding en wat slijm. Dat viel me echt op, dat had ik normaal nooit. En afgelopen maandang ineens 1 dag zomaar uit het niets lage rugpijn zonder dat ik iets geks gedaan had ofzo. Dat viel me ook op. Maar dat is tot nu toe het enige, daarom kan ik het gewoon bijna niet geloven ... heb al wel weer het "wc papier syndroom" want iedere keer als ik nu naar het toilet ga dan denk ik, aub geen bloed, aub geen bloed, aub geen bloed .... pfffff vermoeiend! haha
Oeeeh magisch idd. Ik ben 34 ook al redelijk oud (voor 1e kindje dan he) Pff ik was net ineens heel erg misselijk. Zodra ik ging praten kotsmisselijk en een heel raar gevoel down under (alsof ik jeuk heb van binnen?). Echt als ik ongesteld word eet ik mijn schoen op en dan ga ik bij een volgende ronden niet meer op mijn lijf letten...
Dat is heel lief, ik twijfel enorm. Heb de hele dag krampen en ben nu weer zo moe. Was vanmiddag ook ff misselijk. Kom net van stal terug, we hebben nog ff een boom uitgekapt, heerlijk ff rossen met bijl! Dat deed me wel even goed. Sinds de laatste miskraam moet ik ook steeds veel plassen. Heel vaag en zeer vervelend! Ja dat kun je. Kan vanaf 4 dagen voor nod. Zo die is duidelijk! Doe dat maar niet, ligt zo zwaar op de maag! Nou iedereen is beantwoord, hier is nog steeds alles hetzelfde. Nu weer hup in de taxi de kinders na huis brengen. Wat gaat de tijd snel vandaag! Doegggg
Hoi meiden! Op de valreep...zou ik ook nog op de lijst kunnen? Juul, 37, 2e kindje, 1e ronde, NOD 3 nov. Ik ga op voor de 1e ronde en moet eigenlijk nog even geduld hebben, maar ik voel (of denk?? 'vanalles' en kon het testen daarom niet laten...die was prachtig omowit... Tijd om dus nog even geduldig op het wachtbankje plaats te nemen en weer een paar dagen af te wachten!
Nou je neus zit verbonden aan je smaak. Als je verkouden bent proef je ook niks. Dus volgens mijn theorie zonder te Googlen zou dat wel kunnen. En ik ben in ieder geval benieuwd naar je test!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (8) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje Angelam1984, 2e kindje, 1e kindje overleden door vroeggeboorte. 6e ronde. Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Mieke1989, 25 jaar, 3de ronde, 1ste kindje 2. (9) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Bam-Jolan, 32 jaar, Ronde 3, 5e kindje IngridVening, 2e ronde, 1e kindje 3. (5) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje Juul, 37 jaar, 2e kindje, 1e ronde 4. (6) : Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje Nuage, 32 jaar,ronde 23 (7 na mk), 2e kindje True love, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lau85, 29 jaar , 2e ronde, 2e kindje 5. (4) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 1e Wondertje, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje 6. (6) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Molly1984, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 7. (3) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Coortje 88, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Totaal: 45 Zwanger (6), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Testen kwamen net binnen en kon het niet laten. Volgens mij is ie wit. Ben behoorlijk van slag maar dat komt doordat we al zolang bezig zijn en ik nu hoop had door de aspirine. Zie het even niet meer zitten. Had zelfs roze net dus volgens mij word ik ongi en is dit m'n kortste cyclus ooit. Heel raar.
Deze maand voel ik helemaal NIETS andere maanden heb ik pijn in mijn buik van na de eisprong tot aan 3de dag menstruatie, deze maand nix en ook geen pijn aan borsten of nix.. zeer vreemd.