Ja ik heb een paar maand geleden voor het eerst geprobeerd, eerder ook nooit bij stil gestaan. Als je je bekken goed kantelt dan voel je hem vaak wel, voelt letterlijk als het puntje van je neus.
Wauw, wat een boel roze komt er voorbij! Gefeliciteerd positieve testers! @ Ing...jouw verhaal lijkt heel erg op dat van mij bij mijn eerste zwangerschap: ook regelmatig roze vegen ging vervolgens over in bruinverlies, hield een week aan, toen stopte het even om daarna in maand 2 en maand 3 nogmaals terug te komen...maar ondertussen verliep mn zwangerschap verder prima! Het kan dus nog alle kanten op!
Hoi dames jullie maken me helemaal gek! Ik ben nu 7dpo, had verkeerd geteld, maar op zich geen duidelijke symptomen, ja ik voel wel wat anders, maar wil mezelf nog steeds niet gek maken. Alleen ik had net zo'n enorm verlangen naar het raak zijn deze ronde, gewoon bizar, werd er emotioneel van. Herkent iemand dit? Echt vreemd!
*Adem in, adem uit* Hoe lang zijn jullie trouwens al gestopt met ac? Ik sinds september vorig jaar al. Dus al ruim 1 jaar. Vroeg het mij ineens af
Ja doe mijn best haha. Ik al heeeeeel lang. Kon niet goed tegen de pil en had geen relatie, dus toen ben ik maar gestopt ( geen relatie is ook geen seks voor mij ) Ik ben nu inmiddels bijna alweer een jaar bij mijn vriend ( we waren al jaren vrienden en toen sprong de vonk over ), dus ik denk nu zo'n 3 jaar ongeveer.
Molly ik zie ook wat hoor! Spannend dus! Kelly, mooi die oplopende testen! Maar zou het dan niet misschien al een paar dagen eerder raak geweest kunnen zijn dat jij ze nu al zo duidelijk hebt nog ruim voor je nod? Hier: Mijn man heeft gisteren nog even wat andere testen voor me gehaald want ik had allee goedkope merkloze in huis die van die vage streepjes gaven. In mijn vorige zwangerschap waren die elke keer duidelijker dan bijv. die van het kruidvat dus ik had die kv testen nu niet meer gehaald. Maar door die vage streepjes heb ik die vanochtend toch maar geprobeerd, en wat denk je? Veel duidelijker natuurlijk! Zul je altijd zien! En ook nog clearblue plus. Die was echt nog veel sneller veel duidelijker, ook dubbel zo duidelijk als die kv trouwens. Werkt hetzelfde als de kv early overigens, misschien een tip voor jullie. Nadeel is alleen wel dat de streep bij die plustesten niet echt blijft staan na een paar uur dus je kunt ze niet echt bewaren. En ook nog getest met die goedkope testen natuurlijk om te vergelijken, maar die bleven lang wit/vaag. Nu ik net thuis ben uit mijn werk zie ik eigenlijk pas echt een beetje een streepje, ver buiten de tijd dus. Die koop ik niet meer. Hier het resultaat van de kv en cb Bekijk bijlage 426233
wauw !! goed te zien ! joepie. Ik vandaag negatief getest wederom. Zondag afwachten en dan volgende maand hopen op beter.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (10) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje Angelam1984, 2e kindje, 1e kindje overleden door vroeggeboorte. 6e ronde. Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Mieke1989, 25 jaar, 3de ronde, 1ste kindje lindaatje22, 3e kindje 2. (9) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Bam-Jolan, 32 jaar, Ronde 3, 5e kindje IngridVening, 2e ronde, 1e kindje 3. (5) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje Juul, 37 jaar, 2e kindje, 1e ronde 4. (6) : Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje Nuage, 32 jaar,ronde 23 (7 na mk), 2e kindje True love, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lau85, 29 jaar , 2e ronde, 2e kindje 5. (5) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 1e Wondertje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje SabrinaKenneth, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6. (6) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Molly1984, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 7. (3) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Coortje 88, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Totaal: 45 Zwanger (6), Ongesteld (6), MMM (0), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0)
Het lijstje is weer bij en ik mag mij aanmelden voor de volgende NOD! Zojuist net voor mijn taxi rit behoorlijk rood gespot. Manlief is een beetje van de kaart, wat ik woensdag met de test gehad. Als hij straks thuis komt, maar eens even goed troosten! Wat wel positief is dat ik precies 14 dagen na mijn ei zit! Ik had 17-10 volgens mij mijn ei. Dat vind ik wel een fijn idee, ondanks dat ik maar cyclus heb gehad van 27 dagen! Voor ik mijn taxirit begon heb ik direct het ziekenhuis gebeld. De dame aan de telefoon gaf aan dat ik 12 week moest wachten om te kunnen testen. Maar goed mijn schoonzusje heeft net als ik ook 2 miskramen gehad, enige verschil is dat zij beide malen gecurrateerd is en ik met pilletjes. Alleen mijn schoonzusje blijkt dus de testen afgelopen week al gedaan te hebben. Manlief gaat even informeren waarom zij al zo vroeg konden testen. De gynaecoloog die we met de MA hebben gehad die belt mij maandag terug om mijn vragen te beantwoorden en eventueel een vervolg afspraak te maken. Zelf hoop ik dat ze een brief voor het bloedprikken klaar wil leggen, zodat we die kunnen ophalen en dat we kunnen gaan prikken. Even afwachten en aankomend weekend lekker niet met zwanger worden bezig zijn!
Jammer puk! Maar soms inderdaad wel lekker om er even niet mee bezig te zijn! Succes in de volgende ronde!