Ik zit morgen op 10DPO, dus mag dan testen Verwacht weinig, ik ben zo gestresst voor mijn afstuderen dat dat zeker niet mee gaat werken. Voor nu eerst maar afstuderen, al werken ze niet mee dus is het nog maar de vraag of het gaat lukken
Ik zit morgen ook op 10 DPO. Als mn temperatuur niet gezakt is of natuurlijk mn menstruatie is begonnen, ga ik toch ook een testje wagen. Mn buik rommelt, maar het voelt wat anders. Ik ben vrij nuchter, kan van alles zijn, het is meer vriendlief die elke dag vraagt of ik al getest heb!
Hier nog geen rood te vinden. Wel flinke steken in mijn borsten wat ik dan weer verwarrend vind. Mijn tempratuur zal mij morgen meer vertellen. Heb wel wat buikpijn dus zal morgen vast wel beginnen.
Ah jammer Puk! Hier een strak gevoel in de onderbuik en ik begin last van pukkeltjes te krijgen dus ik zie het somber in..
Het lijkt hier goed te gaan, wel af en vage roze Afscheiding maar niet noemenswaardig. Had Ook een mooie test vanmiddag. Zit nu bii mn ouders en heb ze het verteld en ze Reageerden heel fijn en pisitief, ondanks dat mn Vader het een beetje kort op onze eerste vindt. Was wel grappig, hij had vorige week tegen mn Moeder gezegd dat het hem niet zou verbazen als ik binnenkort zwanger was haha. Zit op mobiel dus zal zondag weer verder reageren als ik thuis ben.
4 november heb ik mijn nod. Vanmorgen was de test nog negatief. Ik heb wel een lichte bloeding gehad van 3 dagen, overigens zonder enige kramp. Soms was het een paar uur helemaal weg en dan kwam het weer. Nu is het weer weg (al een aantal uren) en ik heb steekjes in mijn zij en van onderen. Ook rondom mijn baarmoeder voel ik lichte steekjes. Nu maar afwachten. Dit is ronde no. 5 (zelfinseminatie) Thuis zeggen ze: Laat het toch los. Jullie zullen mij wel begrijpen, dat als je weet wanneer er geïnsemineerd is en je ziet 5 dagen na de eisprong opeens een bloeding bij het afvegen van urine, dat je het echt niet meer los kan laten. Liefs. Roosje1994
Volgens mij word ik ook ongie. Weer roze vandaag na toiletgang. Had wel getest met clear blue en action en leek op beide een streepje te zien mawr wacht t maar gewoon af haha
Morgen eindelijk testen!! Nou ja als mijn temp nog hoog is. Heel herkenbaar Roosje. Ik weet ook precies wanneer mijn eisprong was en ook ik heb zelfinsematie gedaan en ik kan t echt niet loslaten. Ik word trouwens geen bam mam, maar een co-ouderschap mam
@bamjolan Ik doe het zelf, gewoon thuis via zelfïnseminatie. ik had een goede klik met een donor. Ronde 5 nu, eerste kind doe jij het ook gewoon thuis?x
@wensmamma Ja, dat komt door die ovulatie testen. Ik word helemaal gek van het wachten... nog heel eventjes haha
Helaas! 36.59 zegt mijn thermometer vanmorgen. Dus ik valse streepjes op de action testen. Welke van zwanger en kids raden jullie aan? Ik ga me voor de volgende ronde opmaken. Hopelijk wordt ik vandaag al ongesteld, dat scheelt me weer een dag.
Goedemorgen dames, Mijn temperatuur is nog niet zo laag als voor de eisprong, ik zie wel al twee dagen een lichte daling, maar de test net was spierwit... ik denk dat ik toch echt ongesteld ga worden vandaag of morgen. Maar voor nu mag ik op blauw...
Ahh spannend allemaal dames! Deze dagen draait het allemaal om wachten, testen en onzeker zijn.. Hier al wel de symptomen die ik voor een menstruatie krijg. Temperatuur is nog wel 37 maarja ik heb ook nog een paar dagen te gaan dus die kan nog gaan zakken.
Spannend meiden! Ik test pas over een paar dagen...ga er een heerlijk weekend van maken zonder hopelijk over teveel zwanger worden te denken hihi...vandaag met m'n gezin naar de dierentuin! Ikw ens jullie allen een heerlijk positief weekend! Xx
En ook hier een nagatieve test, of heeeeeel erg tuurstreepje. Ik begin de dompers steeds slechter te kunnen accepteren.... Gaan ronde 6 in en om me heen raakt iedereen zwanger. Bah!
Hmmmm vriendlief wilde de tuurtest ook nog zien.... Precies op de plek waar ik een tuurstreepje had gezien, lijkt hij te zijn ingedroogd. Hij mag niet meer worden afgelezen, is van 40 minuten geleden, maar heb bij ander testen nooit gehad dat ik überhaupt een tuurstreepje zag, laat staan een indroger. Ook na een uur waren die dingen nog altijd wit.... Zou het dan toch?!