Ik had net gelezen, dat ook al is je temp. laag. Het niet hoeft te betekenen dat je niet zwanger bent.
Tempen is sowieso onbetrouwbaar. Dus zonder ongi zou ik positief zijn hoor! Ik gebruik het liefst z&k dipsticks. Heb daar nooit een vals streepje bij. Dan kom ik meteen bij de test die er net opstond. Dat is wel een duidelijk streepje zeg.. Pfoe! Ik zou denk ik nog een keer testen (ja vandaag al haha) en anders op z'n minst morgen! Hier beetje apart. Gisteren test gedaan en die was wit en is dat nu nog. Hoe kon die andere test dan toch een streepje krijgen na tijd? Vind ik apart. Nog aparter is dat het roze bij afvegen weer weg is. Heb niet echt hoop ofzo dat het nog goedkomt maar toch apart.
Roosje ik doe het idd ook thuis! Toen ik 18 was werd ik niet geholpen in een kliniek. Toen zelf een donor gezocht hihi Hier nog steeds roze troep dus het zal er wel weer aankomen.
@bamjolan Ik was 16 en toen hadden ze gezegd: "je hebt PCOS en veel cystes in je eierstokken". Oke, dacht ik! Niks om me zorgen over te maken. Todat de huisarts mij vertelde, dat ik beter nu een kind kan nemen (20 jr.), want er bestaan een kans, dat hoe ouder je wordt, hoe minder vruchtbaar je bent en zeker met PCOS. Ik wilde altijd al moeder worden. Nu dus afwachten of het is gelukt deze keer. Mijn temperatuur is wel gedaald vanmorgen, naar 36.1. gister was het 37.3... Over een kleine 6 dagen, mijn NOD. (Als ik uitga van de langste cyclus dan)
Goedemiddag! Ik zie wel duidelijk roze en geen grijs TJS, verder weet ik het ook niet Hier ongestelheids krampen, wel gek want mijn nod staat pas voor de 8ste. Ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld zal worden, zou het anders ook niet weten.
TJS er is iets te zien, hopen dat het iedere keer wat duidelijker wordt! Spannend voor degenen die nog zitten te wachten nu. Hoop voor jullie zo dat het goed is! Hier gaat het goed. Voel me wel moe en heb ook regelmatig buikpijn die helaas ook lijkt op menstruatiepijn. Dit vind ik best eng eigenlijk. Verder voel of zie ik nog niks aan m'n borsten. Af en toe lijkt het wel of ik een steen in m'n maag heb en de slapeloosheid is ook nog steeds aanwezig. Werd vannacht wakker met een honger gevoel terwijl ik gisteren echt genoeg heb gegeten. Hopen maar dat het snel over is want dit is echt uitputtend!
Is zeker waar, schreeuw het ook absoluut niet van de daken . Morgen in de ochtend gewoon weer een testje doen, dan van kruidvat aangezien ik door m'n sanitest heen ben . To be continued dus...
wauw weer nieuwe op roze geweldig!! Ik heb vanmorgen weer getest en hetzelfdestreepje als gister.. Kan nou niet echt zeggen dat ik hem ddonkerder vind geworden.. heb hem geprobeerd weg te spoelen met water, maar dat ging niet.. pff weet het even niet meer..
Nou nog geen ongesteldheid doorgebroken hoor. Nu is mijn nod ook morgen, dus dat kan kloppen. Heb mijn thermometer thuis gelaten en ben gezellig bij mijn ouders. Even geen huishouden en niet koken. Bovendien heeft mijn zoontje opa en oma ook weer echt gemist! Ze wonen niet dichtbij dus we gaan dan altijd een weekend. Vanmiddag gaan we lekker wandelen en vanavond gourmetten.
Jynn, heel veel plezier!!!! En hier.... Vond net nog een test van de Action en denk toch echt dat ik heel voorzichtig blij mag zijn.... Binnen 3 minuten een licht roze streep.... Ik weet dat er nog van alles mis kan gaan en ik gewoon dinsdag ongesteld kan worden, maar ben in ieder geval blij om te weten dat alles tot aan nu werkt hahah
Nou met zo'n test was ik gewoon superblij hoor die is zeker weten positief!!! Gefeliciteerd durf ik te zeggen Hier net toch een test gedaan maar dan expres niet met ochtendurine omdat ik vorige keer in de middag een licht streepje had en in de ochtend niet. En ja... Nu weer zo'n tuurstreep. Wel van het kaliber moeilijk op de foto te krijgen, maar wél binnen de tijd. Wie weet
En ik mag definitief op rood dames! Nieuwe ronde nieuwe kansen... En vriendlief gaat langs de huisarts om te laten testen of de zelftest gelijk heeft en hij niet genoeg zwemmers heeft... Ik blijf jullie volgen. Nieuwe NOD wordt 1-12...
@tjs: ik zie het streepje ook hoor! Ik zeg ook gefeliciteerd. Ikzelf had weer een spierwitte test vanochtend. Het zou kunnen dat m'n eisprong misschien toch net wat later was en dat m'n NOD niet 3 maar 5 nov. is...ik heb zoveel kwaaltjes dat ik graag nog even wil geloven dat het misschien toch nog kan deze maand...
Succes guppymaaike! Hoop dat de zelftest niet klopt! Hier zit ik dus weer mee. Maar m'n temp is wel hoog 37,4!