Er is weer een nachtje om, merk wel dat we beide enorm uitkijken naar mijn ei. Maar daar moeten we nog 2 week op wachten. We hopen zo dat het nu wel blijft zitten. We hebben de laatste dingen die ze zwangerschap wellicht hadden kunnen belemmeren nu ook verbeterd. Dus in theorie zou het moeten lukken. Pff.. kan de tijd wel vooruit kijken. Ondanks dat de dagen voorbij vliegen. Ben trouwens in de avond doodop. Wellicht komt dat omdat mijn man ook zwaar de griep heeft met een lichte longontsteking.
Goedemorgen allemaal. Voor mij is cd 4 aangebroken. Ik wilde vanavond gaan sporten, maar ik heb nog ontzettende spierpijn van maandagavond in mijn armen. Bij mij is die avond mijn vaste sportavond. Ik heb dan geen stok achter de deur, maar een hele boomstam. Ik geef de les dan zelf. Daarnaast probeer ik zelf nog een uurtje te gaan, maar dat sluipt er vaak bij in. Mijn zoontje had vannacht weer last van kroep, merk dat de zomer voorbij is. Had gehoopt dat hij er inmiddels overheen gegroeid was, maar helaas. Gelukkig ben ik vandaag lekker vrij, dus we kunnen het rustig aan doen.
Mag ik vragen waarvoor je moet bloedprikken? Ik ben zelf ook onder behandeling/controle van een internist (mdl-arts), maar wil pas langs gaan als ik echt zwanger ben.
Nou maak je me nieuwsgierig! Welke dingen kun je verbeteren die een zwangerschap in de weg kunnen staan?
Het volgende wat je gaat lezen heb ik zelf over nagedacht en een oplossing voor gezocht. Het hoeft niet zo te zijn, maar ik voel mij hier op deze manier goed bij. Zelf heb ik het gevoel dat mijn bloed heel snel stolt en daardoor is er een bloedstolseltje blijven hangen en heeft zo het vruchtje doen afsterven. Ik heb op google gezocht naar natuurlijke bloedverdunners en kwam de volgende producten tegen die ik zelf lust. - verse gember, dagelijks door het eten. - verse knoflook, dagelijks door het eten. - pure chocolade, meer als 80% cacao. Ik gebruikte medicatie tegen hooikoorts en allergie. Er stond in de bijsluiter dat het niet bewezen was dat het tot een miskraam leidt of invloed heeft op de zwangerschap. Dus dat gebruikte ik in een heel lage hoeveelheid. Dit gebruik ik nu dus niet meer, hooikoorts seizoen is gelukkig ook zo goed als over. De kattenbak verschoonde ik zelf, met handschoenen aan. Na die tijd handschoenen weggooien en handen goed wassen. Mijn man kan absoluut niet tegen honden of katten uitwerpselen, dus deed ik dat gewoon. Met bescherming. Ook al denk ik niet dat dat de reden is geweest voor de missed abortion. We hebben nu afgesproken dat als ik een positief zwangerschapstest in handen heb, dat hij dat dan toch voor zijn rekening neemt. Wellicht zit het tussen mijn oren, maar ik voel mij hier goed bij.
Schuif helaas weer een ronde door.. AugustusMama, 29 jaar, ronde 19 (9e na mk), 2 kindje Mijn NOD is denk ik 6 november Als ik geen mk had gehad, zou ik rond die datum uitgerekend zijn, zucht.. doet toch meer met me dan ik dacht..
Je hebt me wel even wakker geschud. Ik had er totaal niet bij nagedacht dat mijn hooikoorts/allergiepillen kwaad konden, dus gelijk de bijsluiter gepakt: advies is om het niet te gebruiken als je zwanger wilt worden... Te weinig onderzoek gedaan en best heftige medicijnen. Advies is om neusspray te gebruiken. Dus dat ga ik maar proberen! Bedankt!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014 ♥ 1. (3) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje 2. (5) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje 3. (2) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 4. (1) : Rixel, ronde 1, 2e kindje 5. (1) : Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje 6. (4) : Puk2015, 29 jaar, ronde 2 (na 2 mk), 1e kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje 7. (1) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (1) : Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Totaal: 18 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@guppymaaike: Het bloedprikken is ivm mijn schildklier, 10 jaar geleden heb ik daar een jaar lang medicatie voor gehad (te snel werkende) na een jaar deed hij het gelukkig weer prima, maar nu werkt hij net te traag, maar nog niet traag genoeg voor medicatie. Hij heeft buiten dat geloof ik mijn hele bloedbeeld laten bepalen, o.a. vit. D en wat andere losse zaken. Zo heeft hij een uitgangspunt, als ik zwanger ben kan mijn schildklier gelijk een eigen leven gaan leiden en dan heeft hij een basispunt. Ik had vanmorgen in de auto heel erg krampen rechts en last rechts van mijn rug, misschien toch al een eisprong, aangezien ik net gestopt ben met de pil en geen idee hoe mijn cyclus is!
Dank je Moet eerlijk zeggen, heb er op dit moment weinig vertrouwen meer in Zal mede komen omdat ik nu ongesteld ben waarschijnlijk. Wel overwegen we om naar de huisarts te gaan voor en verwijzing voor de gynaecoloog. Maar vind dat wel heel spannend eerlijk gezegd.. PS, vind het fijn dat de lijsten opgesplitst zijn! Kletste eigenlijk nooit zoveel mee, omdat ik vaak weinig (of zelfs geen) reacties kreeg.. Misschien dat ik nu wat meer mee zal gaan kletsen. Aan de andere kant hou ik me liever rustig, om er niet constant mee bezig te zijn.
sterke daarmee, ik kan me het helemaal voorstellen. Ik hoop voor je dat dit jouw maand wordt een dat je 2 hele mooie roze streepjes krijgt die ook nog eens blijft plakken!
Spannend Mamadeluxe! Augustusmama je kan natuurlijk altijd gewoon een gesprek met de huisarts hebben over de mogelijkheden, zonder dat je direct beslissingen hoeft te maken? Of gesprek met gynaecoloog om dingen door te spreken? Snap wel heel goed dat je het super spannend vindt hoor!
@ augustusmama: Tuurlijk doet het wat met je die datum, is niks geks aan, heel veel sterkte! Hopen dat je aan die datum wat positiefs mag toevoegen en dat je deze ronde een positieve test in handen hebt! @Jynn: Volgende week bel ik even op! Of als het heel erg afwijkend is zal ik ze morgen of maandag zelf wel horen, maar daar ga ik niet vanuit!
Hi meiden mag ik me bij jullie aansluiten? dacht dat mn nod op de 31e was maar denk toch de 1e. Lies1504, ronde 10 eerste kindje Vind zo'n kleine groep veel prettiger trouwens! De andere zijn zo groot dat je het niet meer bij kon lezen! Suc6 iedereen weer deze ronde!
Logisch hoor dat het je wat doet *knuf* Kan ik de lijst trouwens zelf ook even aanpassen? Ik wil dus op datumloos ipv 5 november, want ik ben eerder ongesteld geworden dan wat de bedoeling was.
Lastig is dat he? Ik snap er ook niets meer van. Ik ga nu maar uit van 1 november als NOD datum, maar als ik weer een cyclus heb van 24 dagen dan kan het ook nog oktober zijn.