Tja.. stollingsafwijking heb ik niet. Dat is wel getest.. bleh. Nog 1 ronde proberen en dan naar de gyn en dan wil ik duidelijk horen hoe of wat. Ben het wachten zo onderhand wel goed zat. Bedankt voor je reactie
Nou dat is in NL getest Hier doen ze vaak maar 1 of 2 tests naar je stolling. Anticardiolipine en lupus anticogulans. Als je geluk hebt ook b2-glycoproteine. En dan nog homocysteïne. Dit is echter verre van volledig. Ik ken verhalen van meiden waar in NL dus alles goed was, en in Gent vonden ze gewoon wel wat. Niet om het je nu aan te praten hoor. Maar het is echt zo.
De assistente zei ook dat ik maar moest wachten tot 12 weken, dat wou ik niet en wou weten waarom schoonzusje wel al geprikt heeft en ik niet mag. Hier kon ze geen antwoordt op geven. Ze moest eerst weer overleggen. Ze kwam terug met het voorstel dat de gynaecoloog die we bij de laatste miskraam hebben gehad mij maandag in de namiddag belt. Hier was ik behoorlijk tevreden over en ik hoop dat deze gynaecoloog een brief wil maken voor het bloedprikken. Daarna zien we wel verder. Ik laat gelukkig niet snel over me heen lopen, dus heb wel goede hoop dat we de doorverwijzing krijgen. Zelf denk ik een stollingsprobleem te hebben, omdat ik ook regelmatig slaap in mijn armen heb, terwijl ik er niet op heb gelegen. Daarbij stollen wonden van een aantal operaties enorm snel en gewone wondje zijn ook zo verdwenen. Daarbij vind ik het heel vreemd dat een kindje eerst een gewone rustige hartslag heeft en een kleine 3 week later "dood" is? Zelfs de gynaecoloog vond dit erg vreemd. In theorie is een chromosoom afwijking (bij mijn man) eerder logisch, aangezien zijn zusje ook 2 miskramen heeft gehad, tegelijkertijd als wij. Maar goed de testen zullen hierover wellicht uitslag geven. Ga nu eerst slapen...
Als je ooit nog meer info nodig hebt hoor ik het wel. Heb hele lijst opgesteld van bloedtesten bijvoorbeeld Ook een lijst met supplementen die kunnen helpen. En nog veel meer Dat krijg je als je al 7 jaar bezig bent helaas. Maar dat doen we verder wel via PM hihi is hier niet de plek voor
Oh wacht, je krijgt de onderzoeken wel maar pas 12 weken na de laatste mk? Dat klopt dan wel op zich, want voor die tijd kan het de uitslag beïnvloeden. En mocht je ergens positief op testen moet het sowieso na 12 weken nog een keer positief getest worden voor je officieel een diagnose hebt. Was bij mij ook zo. Wat jij omschrijft is mij 2x gebeurd. Goede hartslag en 2 weken later niks meer. Het is een beeld dat wel bij een stollingsafwijking past, maar goed dat bewijst nog niks. Mijn schoonzus heeft zeer grote problemen met vruchtbaarheid en miskramen, nog erger dan bij ons, maar gelukkig was ons chromosoomonderzoek goed. Wel een hele dure grap is dat: voor beiden je volledig eigen risico. Dus als je dat dit jaar al hebt gebruikt zou ik adviseren nog dit jaar die test te doen
Thanks Nuage. Ik ga er morgen voor zitten en dan hoor je me wel Chromosomen onderzoek is inderdaad een duur geintje...
Wat ik begrepen heb is dat je van een stollingsafwijking zelf geen last hebt. Iets verhoogde kans op trombose maar niet zorgbarend hoog.
Wie weet dit? Ik heb van de 27st tot 31 een hele lichte bloeding gehad. Nu is het zo: Als het een menstruatie was, dan was mijn cervix slijm klonterig en kleine propjes geworden. Nu ging ik net voelen en ik haalde mijn vingers eruit, vervolgens haalde ik ze langzaam uitelkaar en toen was er nog wel een draad van ong. 2.5 cm. Kan dit een teken zijn van een zwangerschap? Mijn nod is rond de 6e of 7e. Op de 21ste had ik een positieve ovu test, dus de 22 of 23 was mijn eisprong. 27ste begon de bloeding van ongeveer 4 dagen met vele tussen poses van meerdere uren. Wie weet of dit cervix slijm nog rekbaar is als je ws zwanger bent? Liefs
Het kan een teken zijn, maar het hoeft niet. Ik had het vorige maand ook, maar zonder resultaat. Ben zelf nog niet ongi. Maar vandaag is mijn nod. Dus we zullen zien. Ben bij mijn ouders en heb geen testen mee of thermometer. Tot nu toe kwam hij netjes na de keldering van tempratuur.
Wat raar dat het per ziekenhuis zo verschillend is! Je zou toch verwachten dat er een protocol oid voor is! Vannochtend weer getest en nog steeds positief, gelukkig haha. Voor de ervaringsdeskundige, wanneer zou zo'n test echt op moeten lopen? Ik verwacht dinsdag of woensdag m'n NOD, maar ben als de doods dat hij niet oploopt hahha! Hoe bedoel je, we willen graag een kleine..... Willen jullie meegluren of jullie hem op zien lopen? Mocht het een plakkertje zijn, is het in België verwekt Hihih
Mooi zeg TJS! Zeker voor zoveel dagen voor NOD, wanneer is je eitje gesprongen denk je? Heb je symptomen denk je? had je die al voor je testte gisteren? Heel veel geluk, hopen dat je niet ongesteld wordt!
Roosje, ik hen zo'n bloeding ook gehad een paar dagen vanaf 6dpo. Hier dus zwanger. Maar het zegt niks want vorige ronde had ik op 5dpo bloed, niet zwanger. En voor mijn ma had ik op 11dpo bloed, wel zwanger. Geen touw aan vast te knopen dus eigenlijk. Je krijgt dus het frustrerende antwoord: afwachten en testen. Maar dat wilde ik ook nooit horen haha.
Hier weer een tuurtest vanmorgen... Ik vrees het ergste hoor.. Morgen masr langs kruidvat voor zo'n andere..
Ik verwacht een ongesteldheid vanavond of morgen. Temp is namelijk gekelderd. Ga dus ook niet testen. Beetje zonde
Ik denk zo rond 12 oktober. Ik heb altijd twee dagen positieve testen, dus het kan woensdag of donderdag zijn. Nee, geen symptomen voor zover ik kan inschatten. Wat ik wel had was dat ik vorige week ineens last kreeg van mijn borsten, terwijl ik dat normaal pas een dag of 2 voor mijn NOD heb. En ik ben moe, maar ik ben natuurlijk ook met mijn afstuderen bezig dus dat zou ook heel goed daar vandaan kunnen komen haha. Ik hoop het ook heel hard, dankjewel! Ik zal straks is kijken of ik de lijst kan aanpassen
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (10) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje Angelam1984, 2e kindje, 1e kindje overleden door vroeggeboorte. 6e ronde. Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Mieke1989, 25 jaar, 3de ronde, 1ste kindje lindaatje22, 3e kindje 2. (9) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Bam-Jolan, 32 jaar, Ronde 3, 5e kindje IngridVening, 2e ronde, 1e kindje 3. (4) : handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje Juul, 37 jaar, 2e kindje, 1e ronde 4. (7) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje Nuage, 32 jaar,ronde 23 (7 na mk), 2e kindje True love, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lau85, 29 jaar , 2e ronde, 2e kindje 5. (5) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 1e Wondertje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje SabrinaKenneth, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6. (6) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Molly1984, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 7. (3) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Coortje 88, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Totaal: 45 Zwanger (8), Ongesteld (9), MMM (0), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2)
Mijn temp is vanmorgen weer gestegen met 0.3° We wachten het gewoon nog af. @prulletje2 Idd, was er maar gewoon een test, om te zien of je ongesteld wordt. we zullen het weer aankijken. @wensmamma Laten we hopen dat je thermometer niet klopt haha
Hallo lady's Sorry dat ik tijdje ben weg geweest. Maar vriendlief heeft mij ten huwelijk gevraagd 17 oktober. En we trouwen al 3/4/15 . Dus hebben we al hoop moeten vast leggen zodat we toch zeker zijn van alles tegen die tijd rond heb hebben . Verder had ik denk 4 dagen na de eisprong felle trekkend gevoel in de liezen, als ik mij onverwachts beweegde of moest niezen. Ook heb ik precies gevoel dat ik meer moet slikken tegenover anders. En vlage misselijk en andere eetgewoontes. Hoofpijn, en borsten die echt pijnlijk zijn. En al sins dag 8 na eisprong druppel bloed verlies en dan daarna bruin verlies. Gisteren tester gedaan via action en kwam een lichte tweede streep op te staan. De dag ervoor ook eentje gedaan en kwam niets op en vandaag ietsje duidelijker. Maar je leest verhalen dat deze niet zo betrouwbaar zijn Morgen ga ik even kruidvat binnen en kijken wat die zeggen . Hoe gaat het met de dames hier