Sorry dames dat ik niet zoveel meeklets maar via mobiel heel lastig. Zwangeren gefeliciteerd! Ik word gek van mijn lijf. Dit is de zoveelste x dat ik 8 dagen na ei al troep verlies. Dat is toch veels te kort!? Sinds ik geopereerd ben aan de baarmoederhals heb ik dit. Gelukkig vrijdag de 7e naar de gyn dan ga ik dit toch bespreken!
Verlies je echt troep of is het meer bruin/roze verlies? Ik heb dit ook namelijk sinds lisexcisie en begint ongeveer 5 dagen voor menstruatie. Bij mij is het onderzocht en het bleek dat de cellen die normaal in je bm zitten nu bij mij op mijn bmm terecht waren gekomen door de ingreep. En die cellen bloeden sneller. Was helemaal geen punt, alleen vervelend. Konden ze wel iets aan doen: je bmm bevriezen en dan zouden de juiste cellen weer teruggroeien. Leek mij niks, maar toch. In ieder geval zeker de moeite waard om hiervoor aan de bel te trekken!
Ja ik heb idd hetzelfde als bij jou. Bruin roze verlies. Heb in feb een lisbehandeling gehad. Maar dan bloed je wel erg snel. Eitje heeft dan toch geen tijd om.in te nstelen??
Ik kan op rood . Het is toch altijd weer even jammer.. Alle zwangeren geniet! Alle nog niet wetende, succes! De rest zie ik de volgende ronde!
Wauw, gefeliciteerd Nuage, Ing en Prulletje en de andere die op roze mogen !!! Ik weer negatief getest, maar ook nog niet rood. Misschien vandaag. Je blijft toch altijd klein beetje hopen he.
tja, je wilde ongesteld worden toch😕 wel balen zeg! Hier nog steeds niks. Vorige keer werd ik ook op maandagavond ongesteld vlak voordat ik ging sporten. Vanmorgen nog getest maar niks spannends te zien. Wel lastig dat niemandslandje. Laat het maar doorbreken hoor!
Ach wat jammer dames, het is toch weer een domper die negatieve test of het spotten van rood. Hier wordt ik in de namiddag gebeld door de gynaecoloog, ben erg benieuwd. Ik hoop dat ze een verwijsbrief voor het bloed prikken klaar wil leggen.
Thnx Gisteren toch een flinke huilbui gehad hierdoor. Had ik niet meer op gerekend, maar ik had knallende koppijn en was doodmoe. Lag daarna om half 8 op mijn bed en ben om 8 uur gaan slapen. Alle spanning kwam eruit denk ik Aanstaande papa had gisteren gevloekt en geschreeuwd toen hij hoorde dat mijnt emp was gedaald. Wel lief (zo stom dat ik dat dan lief vind).
Hier nog steeds 37 maar verder geen stijging in temp. Was voor eisprong 36.7. Net getest...veel te vroeg maar kon t niet laten..witttt...
Hoi allemaal! Sorry ik moet nog even alles bijlezen.. Ik ben weer thuis! Getest op NOD 2 november (11DPO) en omowit.. Nog steeds niet ongesteld. Ook geen aankondigende krampen maar dat zegt niks. Mega onzeker want heb wel allerlei klachten. Ik kijk het maar even aan en als ik nog niet ongesteld ben over een paar dagen test ik wel weer. geen zin in een tuurtest dus ga echt even afwachten..
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (10) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje Angelam1984, 2e kindje, 1e kindje overleden door vroeggeboorte. 6e ronde. Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Mieke1989, 25 jaar, 3de ronde, 1ste kindje lindaatje22, 3e kindje 2. (9) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Bam-Jolan, 32 jaar, Ronde 3, 5e kindje IngridVening, 2e ronde, 1e kindje 3. (4) : handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje Juul, 37 jaar, 2e kindje, 1e ronde 4. (7) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje Nuage, 32 jaar,ronde 23 (7 na mk), 2e kindje True love, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lau85, 29 jaar , 2e ronde, 2e kindje 5. (5) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 1e Wondertje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje SabrinaKenneth, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6. (6) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Molly1984, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 7. (3) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (3) : Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Coortje 88, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje Totaal: 45 Zwanger (8), Ongesteld (12), MMM (0), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (2)
Zo heb even teruggelezen en de lijst aangepast wat ik kon zien qua berichtjes. Gefeliciteerd alle zwangeren!! Zo blij voor jullie Dikke knuffels voor iedereen op rood, en veel sterkte met afwachten voor de rest! Laat maar weten als de lijst aangepast moet worden
Wat balen voor alle meiden voor rood! Knuffel. Meiden met mooie roze testen, gefeliciteerd en lekker genieten! Bedoeling was om hier lekker uit te slapen maar daar kwam niks van terecht. Dan vanmiddag maar even lekker liggen, als ik me daar de kans voor gun! Fijne dag meiden!