hahah zat allemaal te zoeken naar een plusje haha sorry.. maar ik zie m wel hoor!.. idd misschien je ei later.. kan zomaar.. over 2 dagen nog eens testen!!.. welke testen zijn het als ik vragen mag?
Gefeliciteerd Ingrid! Mooi! Hier vanochtend om 04:00 getest..helaas bleef de test helemaal wit...ik mag op blauw 11dpo maar vanwege manlief zijn b-day en allerlei gekke klachten getest. Gisteravond 1,5u wakker gelegen.. zenuwen om te testen..en na de test ook nog een uur. Herkennen jullie dit ook? hopelijk breekt het rood snel door want deze klachten zijn niet leuk voor niets..1.5 hele dag buikpijn ,weeig en lage rugpijn sinds paar dagen. maar ik denk dat het door de lange cyclus komt.. +/- 42dg. Paracetomolletje dan maar . Succes meiden die nog wachten op roze!hier op naar: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
@ 1ste wondertje: ik herken het héél goed! ik heb ook alleen negatieve testen! vandaag NOD gehoopt dat ik zwanger was, man lief is zondag jarig, dan had ik een dubbel cadeau. maar nee hoor ik heb enorme menstruatie klachten maar voorlopig nog geen bloed, alleen is m'n vagina nu bijna droog bij deze weet ik dat elk moment het bloed doorbreekt, volgende ei op 25 november.. zooo lang wachten grrrr ach laatste dag werken en morgen naar Sankt andreasberg in duitsland! tot zondag! zalig (weer mijn ongi maarja dat is ELKE KEER als ik op vakantie ga sinds mijn puberteit) ik zou op vakantie moeten als m'n ei er is, ik hoor zoveel goede verhalen van zwanger worden als ge op vakantie gaat. rond mijn ei ga ik terug naar de diëtiste en heb ik nog opleiding paardenvoer op werk en daarna "beestig leuke dierendag". en omdat ik 700m2 dierenafdeling voor mijn rekening heb zal ik m'n bezigheid wel hebben.
Hoewel ik in dit lijstje niet meedoe. Heb ik in de vorige lijstjes wel meegedaan. Ik had besloten wat afstand te nemen Ik had mijn eisprong meestal pas op dag 20 van de cyclus, rond dag 28 werd ik ongesteld. Het was enorm demotiverend. Deze maand had ik mijn eisprong op dag 14 (vrijdag 24 okt had ik een smiley). Vanochtend een weeïg gevoel in mijn maag. Dat kon ik me nog herinneren van de vorige keer. Dus toch maar een testje gedaan en tot mijn verbazing echt een mega-knaller. Na al die maanden eindelijk een normale cyclus en direct bingo. Ik ben enorm blij. Nu maar hopen dat alles goed gaat.
Gefeliciteerd Anneliesje! En ook aan alle andere zwangeren. Voor degene met negatieve testen....ik kan me bij jullie voegen...na een aantal keren een licht streepje te hebben gehad, was hij vandaag wit. Nu wachten op ongi helaas. Ben nu wel erg benieuwd hoelang mijn cyclus is......
Hallo meiden, Toch niet zo veel mee gekletst deze maand. Maarrrrr.. Ik geloof dat ik eindelijk op roze mag!! Wow, kan het nog niet helemaal geloven!! Testen zijn van gisteravond, Weet niet precies wanneer m'n NOD zou zijn, ergens tussen 3 en 6 november
Alle anderen op roze, gefeliciteerd! Rode dames, succes de volgende ronde! En de rest succes met wachten/testen
♥ NOD lijst 1 t/m 7 november 2014♥ 1. (10) : Kelly1908, 35 jaar, ronde 3, 3e kindje Joosje1, ronde 2, 2e kindje Puk2015, 29 jaar, ronde 6 (2e na 2e mk), 1e kindje ing49824, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Prulletje2, 29 jaar, ronde 5 (MA in ronde 2), 1e kindje Glinster2, ronde 2, 1e kindje Angelam1984, 2e kindje, 1e kindje overleden door vroeggeboorte. 6e ronde. Masrya, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje Mieke1989, 25 jaar, 3de ronde, 1ste kindje lindaatje22, 3e kindje 2. (9) : Luna, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Vlndr, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje MamaDeluxe5, 27 jaar, ronde 1, 5e kindje Essiegio, 29 jaar, ronde 10, 2e kindje Jynn, 34 jaar, ronde 3, 2e kindje Lolababy, ? jaar, ronde 1 na mk, 3e kindje Miekje1991, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje Bam-Jolan, 32 jaar, Ronde 3, 5e kindje IngridVening, 2e ronde, 1e kindje 3. (4) : handbalster, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Pluizebeestje, 31 jaar, ronde ?, 4e kindje MSI, 32 jaar, ronde 22, 2e kindje Juul, 37 jaar, 2e kindje, 1e ronde 4. (9) : TJS, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje Rixel, ronde 1, 2e kindje Kiddies, 33jaar, Ronde 1, 3e kindje Wensmama, 34 jaar, ronde 1, 1e kindje Nuage, 32 jaar,ronde 23 (7 na mk), 2e kindje True love, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Lau85, 29 jaar , 2e ronde, 2e kindje Lady Ice, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje Roosje1994, 20jaar, 5e ronde, 1e kindje 5. (5) : Nathalieke83, Roodkapje88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje 1e Wondertje, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 27 (7e na laatste mk), 1e kindje SabrinaKenneth, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 6. (6) : Guppymaaike, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje Augustusmama, 29 jaar, ronde 19 (9 na mk), 2e kindje Kat80 (Katrien), 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Minimiep, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Molly1984, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Sanne198, 25 jaar, ronde 14, 1e kindje 7. (3) : Mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Sloppyslayer, 40jr, ronde 3, 3e kindje meisje29, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 8. (illegaal hier) Jijenikke, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos (4) : Lies1504, ?? jaar, ronde 10, 1e kindje Scarlett1985, 28 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Coortje 88, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje DDis, 31 jaar, ronde 2, 4e kindje Totaal: 50 Zwanger (9), Ongesteld (19), MMM (0), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (1)
Zo dames heb de lijst even bijgewerkt, volgens mij ben ik niets vergeten, anders hoor ik het! Nog meer testers vandaag??
vanmorgen getest.. 1 dag voor nod (als t goed is).. gewoon omo-wit... geen licht streepje gewoon HE-LE-MAAL niks.. morgen dus op rood.. .. op na de volgende ronde.. op na 9 dec..