Ik snap het wel maar het is lastig als je de tijd sinds je ongesteld bent, altijd op tijd geweest bent en nu ineens 4dagen overtijd, dan komt dat natuurlijk gelijk in je hoofd. Ik heb ook nog nooit hardop durven zeggen: nu is t raak! Want ik wist en voelde dat dat eigenlijk niet zeker was. Het gekke is dat ik dat gister wel durfde te zeggen omdat ik alles bij elkaar zo raar vind en dingen ervaar die ik nooit heb ervaren snapje? Ik blijf realistisch want je lichaam kan je alsnog zo in de zeik nemen, dat weet ik. Als ik alsnog ongesteld word, zal het moeilijk zijn maar je moet ook verder. Ik denk dat iedere vrouw, die bezig is met kindjes, altijd hoop heeft.
Hoop doet leven meid! Je weet het nooit de wonderen zijn de wereld nog zeker niet uit. Ik duim voor een positieve test binnenkort, of dat nou deze maand is of volgende maand.
na 1 dag "overtijd"... toch de duivels.. ik mag op rood!.. nieuwe nod 5 dec.. hopelijk brengt de vakantie een leuk kadootje met zich mee terug.. en heeft de "sint" ook wat leuks haha
Ik ben het ook met je eens, probeer je alleen te behoeden voor een teleurstelling, al kom je daar ook wel weer overheen, daar ben je als vrouw sterk genoeg voor! Ik vertel het je, omdat ik het herken en nu pas wat luchtiger kan nadenken hierover. Ik begrijp dat wat je voelt een soort van overtuiging kan zijn naar jezelf toe. Ik heb ook geen idee hoe het voelt om zwanger te zijn. Ik heb verhalen gehoord en gelezen van dames die helemaal niks voelden en van dames die elk symptoom hadden dat er bestaat. Die sneeuwwitte testen maken het er ook niet beter op! Ook ik heb mijn momenten dat ik het kl*te vind dat er weer twee mensen om mij heen zwanger zijn, dat iedereen aan ons vraagt wanneer? Nogmaals, ik hoop dat je de uitzondering op de regel bent en zoals Nuage zegt, anders een volgende keer...
Is ook zo. Een kennis van me, haar spiraaltje was eruit gehaald en wat denk je? Gelijk zwanger. Dan baal je wel aangezien jij zelf dan al 5 maanden bezig bent. We gaan het meemaken allemaal. Zondag doe ik pas weer een test want geloof niet dat er morgen ineens een dikke streep zal staan als het vandaag nog spierwit was.
Hoi meiden, hier wederom een negatieve test...heb ook zeurende buikpijn dus denk dat m'n menstruatie er nu wel aan zit te komen...hoop op morgen dan kan ik door naar de volgende ronde. Voor m'n vorige zwangerschap gebruikte ik ovulatietesten, dat heb ik nu niet gedaan maar ga ik de volgende ronde zeker weer doen. Kennelijk heb ik behoorlijk verkeerd gerekend...
Hier nog steeds niks. Super hoofdpijn en met vlagen erg misselijk. Verwacht me ong. Vandaag of morgen. Kom maar op nu ..
Dames ff een vraagje nu nu heb ik vier dagen oud bloed gehad niet veel afgelopen maandag was me nod.test gedaan negatief. Nu afgelopen woensdag tot aan gisteren wel helder bloed gehad maar meer oud bloed .nu niks meer .zou dit dan me nod zijn ? Normaal bloed ik flink en zeker vijf dagen lang .wat moet ik hier van denken .heb verder geen symtom en van zwanger of ongesteld . Help help !!! Haha
Oh lastig LadyICe, ik denk dan ongesteld vanaf je heldere bloed? Juul: Ja als je onregelmatige cylcussen hebt zijn ovulatietestjes fijn! Ik.doe dat ook, zie onderschrift . .. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden heftig..heel veel en pijnlijke buikkrampen dus hopelijk snel minder..en pijnstillers. Deze cyclus was 40 dagen..met die lange cylcussen zijn mijn menstruaties een stuk heftiger. Op naar einde nr 5, nieuwe ronde ,nieuwe kansen! Succes voor alle "Red ones" en gefeliciteerd voor de pinkies!
Weten jullie trouwens wat het is als je echt hele erge steken rechts in je buik hebt? Net onder je ribben. Ik had t ook tijdens de seks, ineens een hele heftige steek op die plek.
Dames! Ik mag op rood, rot maargoed wat doe je er aan?! Gewoon weer door, wordt er niet anders van. Ik zal de lijst later aanpassen op mijn laptop. Wat super fijn is dat ik mijn periode stabiel heb. 33 dagen. De eisprong komt precies 14 dagen voor mijn menstruatie en ovulatie testen zijn echt prettig!! Die kan ik echt aanraden als je goed inzicht wil krijgen. Bb89, steken kunnen van alles zijn, misschien een spiertje verrekt? Je wilt nu denk ik graag symptomen vinden. Voor alle dames op roze, geniet er van en het ga jullie goed! Voor de dames op rood, gewoon doorgaan!! En voor de dames in ontwetenheid : hoop dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn! Ik heb hier dames gezien die het ene verlies na het Andere moesten dragen en die gewoon doorgaan! Respect daarvoor!! Fijne dag !
Hier nog steeds niks te bekennen. Het is vandaag dag 33 van mijn cyclus en langer dan 33 dagen heb ik hem nooit eerder gehad dus wel irritant. Heb weer witte afscheiding dus dat schiet ook niet op. Testen blijven omowit dus kom maar op met de menstuatie. Iedereen op rood, gewoon doorgaan en hopelijk dit jaar allemaal een positieve test. Zou een fijn Sint/kerst cadeautje zijn ! Ik hoop dat ik daar ook bij mij horen 😀 Alle zwangere gefeliciteerd !! En iedereen die in dezelfde situatie zit als mij, hoop dat jullie als nog positief testen!
miskraam...even heftig blij geweest, nu heftig verdrietig. Hopelijk mag ik me gauw weer een keer bij een nieuwe nod aansluiten.