NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ten eerste voor AnneLisa87, veel sterkte :(

Ik ben hier nieuw, ik heb net een reactie geplaatst in de week van 8 tot 14 nov. Maar mijn NOD is 3 november, dus volgens mij moet ik dan hier zijn??

Na 12 jaar pil gebruik ben ik nu 5 weken gestopt met de pil en ik ben nu 7 dagen over tijd. Afgelopen week erg last gehad van pijnlijke tepels, vaak onderbuik krampjes en sinds een paar dagen meer honger vooral in de avond. Ook meer last gehad van mijn onderrug..

Na aandringen van moeders heb ik gister een test gedaan maar deze was negatief. Ik hoop dus ook gewoon dat mijn ongesteldheid komt of dat ik natuurlijk wel al zwanger ben. De verschijnselen die ik heb kan natuurlijk ook komen door het ontpillen..

2. Juul77

Juul77 Lid

10 feb 2012
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    @AnneLisa87: wat verdrietig, heel veel sterkte!!

Ik mag op rood. Eindelijk ongesteld, na een lading omowitte testen en meer dan een week 'overtijd'. Op naar de volgende ronde.

3. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooww bale Juul77, hoelang ben jij al bezig?

4. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vanavond heb ik licht rose afscheiding dus ik denk dat ik nu gewoon ongesteld word! Vorige week maandag had ik het al moeten zijn eigenlijk.. Klein beetje in spanning gezeten, maar het is niet erg want dit was pas de eerste poging :) Als er nog iets veranderd laat ik het weten, anders in de volgende NOD.

Veel succes allemaal.

5. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    succes!

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik mag ook op rood, dindagavond bleek dat ik een bbz had :( ik ben direct geopereerd :(

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Wow dat meen je? Klinkt heftig zeg! Hoever was je en hoe ben je erachter gekomen? Sterkte :(

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik was al langer zwanger dan ik dacht.

Ik verloor maandag wat bruinig en er was niets te zien op de echo bij de vk. Ik werd voor de zekerheid doorgestturd naar de gyn met de boodschap dat het waarschijnlijk een miskraam was.

De gyn zag niets in mijn baarmoeder, behalve wat afwijkend baarmoederslijmvlies. Het was wel erg gevoelig. Bloedgeprikt voor de zekerheid en smiddags belde hij op. Mijn hcg was ruim 8000. Ik kreeg de melding direct te bellen als ik last kreeg van mijn buik en moest woensdagochtend weer langskomen om bloed te prikken. Ze hoopten dat mijn hcg dan gedaald was.

Dinsdagmiddag kreeg ik een iets zeurende pijn. Niet heel bijzonder (ongesteldheidspijn). Die werd iets erger en mijn buik was ook wat gevoelig. Ik heb toen voor de zekerheid gebeld en moest direct komen.

Ik ben dezelfde dag nog geopereerd. Bleek ongeveer 8 weken zwanger. De embryo zat in de overgang van de trechter naar de eileider. Er zat al een scheurtje in en ik had ookal best wat bloed in mijn buik :'(

Ze hebben mijn rechter eileider verwijderd.

Tis heel heftig allemaal. Ben nog stteds blij geluisterd te hebben naar mijn gevoel. Denk dat het nog veel ernstiger had kunnen wezen als ik die lichte pijn had genegeerd :(

9. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Jeeeeeeetje! Wat heftig!! Wat erg dat je zoiets niet wat eerder kunt merken dan hè. Heb je dus nog best wel wat geluk gehad. Neemt niet weg dat het hele gebeuren natuurlijk verschrikkelijk is! Heel veel beterschap en sterkte!

10. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Anneliesje, wat een enorm heftig verhaal. Ontzettend veel sterkte. liefs

11. Mieke1989

Mieke1989 Actief lid

1 sep 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag pas na 55 dagen ongesteld geworden. Had gisteren net naar de gynaecoloog gebeld voor een afspraak... Wel blij nu dat ik eindelijk een nieuwe ronde kan ingaan!

Deel Deze Pagina