NOD lijst 1 t/m 7 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hoi dames ik mag me hier ook melden na miskraam op 6 okt.
    Heb 17okt een afspraak bij een fertielteit kliniek omdat dit mijn vierde miskraam is in 5 maanden.
    Hoop nu echt een keer op een plakkertje

Nod is 2 nov 3de kindje 1ste keer weer na miskraam

2. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Hoi Lolababy, ik zat bij je in het gesprek vorige maand! Wat jammer dat het nu weer geen plakkertje was, ik hoop met je mee!

3. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    #143 Lies1504, 10 okt 2014
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
    @lolababy Jeetje zeg wat heftig! Hopen dat het deze ronde goed gaat!

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Mag ik erbij dames? Ongi is aan het doorbreken (vrij moeizaam). Nieuwe NOD voor mij is 6 november
    Katrien, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje

5. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Jeetje lolababy, hopelijk gaat het nu beter! Welkom in ieder geval.

Welkom kat80, jammer dat het niet gelukt is.

6. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi Dames

Wij hopen ook dit keer op een plakkertje hoor, vind het erg vervelend worden zoveel miskramen in zeer korte tijd en niet te spreken om al vanaf april met hormonen rond te lopen die er niet uit zijn gegaan en niks te krijgen. Das echt zuur.
    We gaan gewoon zeuren bij die vent in het ziekenhuis haha, er moet iets aangedaan worden. Dus hoop binnenkort een mooie test te hebben en dan een dikke plakkertje

7. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    @Jynn: ja ik baal een beetje maar het is nu niet anders :) Nieuwe ronde nieuwe kansen. Als ik wil tempen, vanaf wanneer moet ik dat dan doen?

@Lolababy: zware dobber :( Duimen dat je idd mooie knaller hebt en een plakkertje. Daar dromen we allemaal toch van?!

Gun het jullie allemaal zeer hard dames!! Veel succes deze ronde!

8. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ik begin met tempraturen na mijn ongesteldheid, dat is bij mij op dag 6 (morgen). Ik moet zeggen dat deze week mij nog best snel voorbij gaat. Volgende week is het ook nog actie, maar kijk nu al op tegen dat wachtbankje, jakkes...
    Moet maar even wat leuke dingen gaan plannen. .. Hoe gaan jullie daar mee om? Iemand nog tips?

9. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hallo dames!

Hier is er geen pijl op te trekken..

1,5 week geleden 2 pillen uit mijn pilstrip gemist, toen nog 1 genomen op vrijdag, om vervolgens die dag ook te beslissen dat, dat mijn laatste was.

Diezelfde vrijdagochtend is ook mijn onttrekkingsbloeding begonnen, welke normaal 7 dagen duurt en dit keer maar tot maandag/dinsdag.

misschien mijn eisprong gehad tijdens of vlak na mijn onttrekkingsbloeding, al weet ik niet of dit mogelijk is!

Ik moet eerlijk zeggen dat doordat ik zo mee lees, het ook heel spannend vind voor jullie!

Heb het idee dat ik een beginnende blaasontsteking heb :( om de haverklap naar het toilet!

@jynn: ik heb best een druk leven, 4 kids, hun sporten, sociale contacten, eigen zaak enz. dus ik hoop dat de dagen net zo snel voorbij gaan als dat ze nu gaan!

Hoe gaan jullie partners er mee om? Die van mij is er geloof ik net zoveel mee bezig als ik. Overigens is hij er heilig van overtuigd dat ik 2 dagen geleden mijn eisprong heb gehad, waar hij het vandaan haalt geen idee ;)

10. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ik heb ff een vraagje: ik heb vanaf mn menstruatie een zeurende pijn in mn onderrug.. Kan dit een teken zijn van een naderende eisprong? En is het dan nog raadzaam om ovulatietesten te kopen of heeft dit dan geen zin meer?
    Snap er niets meer van :(

11. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi mijn lief weet niet dat ik op het forum hier zit hij vraagt wel de heletijd van wat ben je aan het doen.. Beetje internetten 😂 verder vind hij het voornamelijk heel vervelend als ik ongesteld ben geworden heb dan zo'n ontzettende pijn , soms kotsen maar val ik wel eens flauw van de pijn ! Volgens mij is hij heel nuchter of hij laat het niet zo merken hij heeft in ieder geval niets te klagen met het klussen whaha

12. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Morge dames..

Waarom test je niet een keer lies, met een ovulatie test? Dan weet je waar je aan toe bent. Mijn man weet dat ik hierop zit, op deze manier kan ik mijn ei kwijt.

Hier kan ik niks worden met mijn temperatuur, die is alleen maar aan het zakken na de menstruatie? Dat had hij al moeten doen toen mijn menstruatie begon, maar goed. Ik ga gewoon door en hou de ovulatietesten straks bij de hand. Nog een weekje zonder spanning en dan gaan we de spannende tijd weer in!

Vandaag gaan we naar Zwolle, daar zou Oldenhof moeten zitten. Dat is een kookwinkel, ben benieuwd we zijn nog nooit in het centrum geweest daar!

13. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Hier is cd 6 alweer aangebroken. Helaas nog wat bruine afscheiding. Heel weinig nog, dus hoop er vanavond echt vanaf te zijn. De pijn in mijn armen lijkt aardig vermindert te zijn, had maandag waarschijnlijk iets gescheurd. Dus wil zo voorzichtig toch even gaan bodypumpen. Temperatuur was vanmorgen 36.67 dus die is weer mooi laag.

14. nathalieke83

20 aug 2014
    38
    5
    8
    #154 nathalieke83, 11 okt 2014
    Laatst bewerkt: 11 okt 2014
    Goedenmorgen iedereen

Hier ben ik ook weer ;)

Nods 5 november

succes aan iedereen!!

En we gaan voor geen nods in november hé :p

Liefst

15. nathalieke83

20 aug 2014
    38
    5
    8
    Hey puk2015,

Bij mij is de demp vandaag ook gezakt na de nods dagen .
    Veronderstel dat dit normaal is.
    Lees op sommige forums dat de mensen na de nods pas beginnen te dempen. Omdat ze dan een beter overzicht hebben.
    Ik heb zo een app op mijn gsm waar alles kan in geven, temperatuur, wanneer gevreeen enz.Best handig :p
    succes meid ;)

16. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga morgen dan maar eens ovulatietesten kopen bij de action, heeft iemand ervaring met die testen of ze goed zijn?

17. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Nee, maar ik heb gelezen dat de streepjes wat zachter van kleur kunnen zijn. Wellicht heb je daar wat aan?

18. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vast wel ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt dus als ik ze heb zal ik even kijken of ik een fototje kan plaatsen kunnen jullie meekijken hihi

19. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    natuurlijk, kijk altijd graag mee 😊 weet wel dat je eitje pas springt na geloof ik 24 tot 48 uur na je positieve test. Zelf ga ik altijd uit van 24 uur na de ochtend test.

20. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha altijd leuk gluren bij de buren XD
    Hoelaat kan ik als beste testen ? Morgen is de action pas om 12 open dus ochtendurine gaat niet lukken

Deel Deze Pagina