View attachment 512177 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Eerste ronde 12 oktober (0) 13 oktober (0) 14 oktober (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 1 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------------------
Zo, het lijstje is gemaakt Zal hier voorlopig nog wel rustig zijn.. Wij hadden gehoopt er vorige maand echt voor te gaan, maar helaas niet tijdens mijn vruchtbare periode bezig kunnen zijn Hopelijk deze maand echt ronde 1, kan niet wachten!
Ik ben er helaas bij! Net ongesteld geworden en kijk nu op naar een volgende poging voor een klein lief humpje! Ik ben 24 (bijna 25) en mijn vriend is 27 jaar, we zijn bezig voor ons eerste kindje waar we zooo naar uitkijken. Ronde twee. En vol met goede moed dat het voor ons weggelegd is om saampjes ouders te worden van een klein humpje!
Wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Toch wel een beetje een teleurstelling hé? Hopelijk brengt deze ronde meer geluk met zich mee, ik zal voor je duimen Als je ook op het lijstje wil heb ik alleen nog je NOD nodig.
Als t klopt word ik vandaag ongesteld. Moest eigenlijk gisteren al, maar toch iets later. Net m'n laatste pilstrip op, en we gaan er weer voor. Nod 9 okt. Oh en t is m'n 2e kindje
View attachment 512356 8 oktober (0) 9 oktober (1) Barbsan - ? jaar - Tweede kindje - Ronde 1 10 oktober (0) 11 oktober (1) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 12 oktober (0) 13 oktober (0) 14 oktober (1) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Datumloos (0) Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 3 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! ----------------------------------------------------------------------------- Zo, lijstje klopt weer Alleen heb je leeftijd nog niet Barbsan!
Zoals verwacht, net ongesteld geworden. Nou kunnen we gauw weer beginnen. Vind het toch weer spannend hoor haha
View attachment 512397 8 oktober (0) 9 oktober (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 10 oktober (1) MissPistache - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 11 oktober (1) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 12 oktober (0) 13 oktober (0) 14 oktober (1) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Datumloos (0) Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 4 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------------------
Normaal zou ik t zonder druk doen, maar aangezien we voor volgend jaar Italië vakantie geboekt hebben, zouden wij t toxh wel erg leuk vinden om met een 2e dropje naar Italië te kunnen. De vorige x ging t zwanger worden erg makkelijk, en hoop daardoor dus door nu ovulatietesten te gebruiken t dan weer zo snel lukt. Maar lukt het dus niet in de 1e en 2e ronde, dan houden we even een 'pauze', zodat ik niet strakkies hoogzwanger in Italië zit haha. En jullie?
Balen, zie ik net dat m'n nod 15 okt is. Val ik er net buiten haha. Helaas wisselt het nog wel eens tussen de 29 en 34 dagen, dus ik hou het op de 14e. Ga er vanuit dat het niet weer 39 dagen gaat duren.. Dus ik doe graag voor het eerst mee 28 jaar, 2e kindje en officieel 1e ronde (na mk)
Ik wil er ook graag bij, vandaag ongesteld geworden Boommm- 26 jaar - vierde kindje - ronde 2. En m'n nod is 10 oktober.
View attachment 512417 8 oktober (0) 9 oktober (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 10 oktober (2) MissPistache - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Boommm - 26 jaar - Vierde kindje - Ronde 2 11 oktober (1) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 12 oktober (0) 13 oktober (1) MamavanThiemo - 38 jaar - Derde kindje - Ronde 2 na vroeggeboorte 14 oktober (2) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 27, ronde 9 na BBZ Mutsefruts88 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 na MK Datumloos (0) Buiten de lijst (0) To[COLOR="#D999F"]t[/COLOR]aa[COLOR="#D999F"]l[/COLOR]: 7 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0) [COLOR="#D999F"]WIL[/COLOR] JE OP [COLOR="#D999F"]DE[/COLOR] LIJST? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -------------------------------------------------------------------------- Welkom Mutsefruts, MamavanThiemo en Boommm jullie staan erbij
Barbsan - Kan ik me voorstellen! Dan zijn ovulatietesten echt heel erg handig! Welke wil je gaan gebruiken? Ik ga ze ook gebruiken, ga die van zwanger & kids bestellen, daar ben ik heel tevreden over Mutsefruts - Spannend de eerste ronde na een miskraam, wat enorm naar dat je dat hebt moeten meemaken Boommm - Ah wat jammer dat je ongesteld bent geworden joh! Hopelijk deze maand allebei zwangerrrrr!!