NOD lijst 1 t/m 7 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Elisabeth83, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames! Ben er zeker blij mee! En dat zo vroeg al. Ben nu al verliefd haha

Voor de zwangere dames onder ons; ik heb samen met n andere mama van zw pagina een fb groep aangemaakt voor juni & juli babys. Die op geheim! Staat want ik wil nog niet dat iemand het weet haha. Dus mochten jullie je willen toevoegen, stuur me even n berichtje !

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Hier valt de menstruatie wel mee eigenlijk. Ik zou in principe makkelijk de hele dag met 1 maandverband kunnen doen zo weinig zit er telkens in.

3. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Gefeliciteerd dames 😍😍😍. Geniet ervan.

4. Blondina

Blondina Lid

9 okt 2016
    85
    35
    18
    NULL
    NULL
    Hi dames!! Een lang weekendje weg geweest en daardoor niet meer op zp geweest.
    Ik zal later vandaag nog terug lezen, en hoop dat de streepjes mooi zijn opgelopen!!!

Voor mijzelf had ik 4 nov mijn nod, maar nog steeds niet ongesteld en mijn testen zijn negatief :( snap er niets van.. normaal altijd 27dgn! En heel soms 26. Maar nu al 4dgn overtijd.. hoop echt zo dat m'n hcg gwn traag oploopt..
    Iemand hier ervaring mee?

5. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mixed wauwiee😍

Mamamd spannend!

Jairy vind ze ook goed oplopen hoor! Vooral als je om de dag kijkt!

Blondina wat spannend zeg! Wanneer wil je weer testen?

Barbsan doe augustus er ook bij dan ALS ik volgende maand zwanger raak kan ik met jullie meekletsen😜🙋

6. Blondina

Blondina Lid

9 okt 2016
    85
    35
    18
    NULL
    NULL
    #1986 Blondina, 7 nov 2016
    Laatst bewerkt: 7 nov 2016
    Septembermom, 't liefst elk uur!! Maar weet dat dat niet werkt.. dus waarschijnlijk vanavond of morgenochtend weer. Zo moeilijk mezelf te bedwingen met testen nu :(

7. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    @Barbsan: Ik wil ook wel in de Fb groep. Hoe kan ik me aanmelden? ;)

@Blondina: welke tests gebruik je? Ik had op een test van Kruidvat nauwelijks een streepje, maar was ook overtijd. Toen toch maar een digitale van Clearblue gedaan en die gaf toch echt zwanger aan.

@Mamamd: Ik had ook steeds krampen in mijn buik en pijn in mijn rug. Dacht dus juist dat ik elk moment ongesteld zou worden, maar toch zwanger. Ik duim voor je :).

En de meiden op rood, wat rot! Heel veel succes de volgende ronde.

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hoe is het jou testjes? Of heb je geen test gedaan?

Gefelciteerd!!! Zag weer roze voorbij komen. Zit stiekem op werk af en toe te lezen 😛😛😛

Helaas zag ik ook wat onzekerheid! Vervelend zeg! 😖😖😖

@nog anoniem: gek dat je menstruatie zo anders is zeg.....

9. Blondina

Blondina Lid

9 okt 2016
    85
    35
    18
    NULL
    NULL
    Hi fotofanaat, ik gebruik de kruidvat 2v5 en die van Big Bazar.. kruidvat heb ik nooit iets op gezien.. en van BB had ik op 9 dpo een tuurstreepje.. en ook gisteren weer zo'n soortgelijk streepje op die van BB..
    Zit er nu serieus aan te denken vanmiddag na werk CB te halen..

10. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fotofanaat als je mij n berichtje stuurt me tje.naam, dan kan.ik.je toevoegen

11. Nog anoniem

Blondina wat spannend!! Kan 2 kanten op maja hier heb je natuurlijk niks aan ☺

Ik heb de knoop doorgehakt, heb nu nog een andere afspraak maar als ik daaruit kom bel ik de huisarts om mezelf na te laten kijken of ik vruchtbaar ben of dat er iets mis is. Verder wil ik de molen nog niet in. Ik wil het gewoon voor mezelf weten. Mijn vriend heeft al een dochter dus die heeft zichzelf bewezen. Ik ben zelf nooit zwanger geweest dus wil weten of alles goed zit bij mij.

12. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Dames ik heb best wel grote vlokken in urine. Dit had ik ook vorige maand. Maar toen kreeg ik van Veel leden hier te horen dat dat juist te maken heefy met nieren??

13. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    @ Blondina, jeetje wat vervelend en spannend! Ben benieuwd naar je volgende testje..

@ Mamamd, geen ervaring met vlokjes eigenlijk...

@ noganoniem, spannend allemaal zeg.. Hopelijk is alles in orde bij je en heb je in ieder geval snel duidelijkheid!

@ Elisabeth, ja heb ik! Zal zo een foto plaatsen..

14. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Denk dat ik moet ophouden mezelf gek te maken. Zie hier het resultaat van vanochtend:

15. Blondina

Blondina Lid

9 okt 2016
    85
    35
    18
    NULL
    NULL
    Super mooie oplopende testjes Romymama, nu lekker genieten hoor!! :D en van harte gefeliciteerd! :D

16. Blondina

Blondina Lid

9 okt 2016
    85
    35
    18
    NULL
    NULL
    Zeker spannend maar voor jou ook Anoniem!! Ik hoop dat je snel een bevestiging krijgt dat het goed bij je zit en jullie snel een baby samen mogen krijgen. Ik begrijp je onzekerheid en hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! :)

17. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Leuk dat er nog veel roze is bijgekomen. Helaas ook weer de nodige dames op rood :(

Hier is de mk al zo goed als klaar. Heb gisteren en vandaag alleen nog spotting. Gisteren ook een nega test, dus heb goede hoop dat de mk mijn cyclus niet (te veel) in de war schopt.

Hier ook de stoute schoenen aangetrokken en afspraak bij de gyn gemaakt ivm herhaalde miskramen. Als de gyn verder wil onderzoeken is de kans maar klein dat ze wat vinden, maar dan is het voor mij iig uitgesloten dat er een medische oorzaak van is en de natuur gewoon elke keer gedaan heeft wat zou moeten.

18. Nog anoniem

Romymama idd jezelf niet meer gek maken dat zit wel goed bij jou.

Dapper van je toto, ik heb ook gebeld. Volgende week donderdag kan ik naar de huisarts voor een verwijzing en maandag 28 november kan ik bij de gynaecoloog terecht. Ik zit dan in mijn wachtweek haha vind het wel z pannendragers maar valt wel een last van mijn schouders nu. Straks krijg ik duidelijkheid

19. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Goed zo! Hopelijk willen ze je verder helpen en blijkt er bij jou niets mis te zijn en hebben jullie gewoon al zo lang pech.
    Ik mag volgende week dinsdag al naar de gyn. Ben al bekend bij de gyn, dus hoefde alleen naar de HA te bellen voor een verwijzing.

20. Nog anoniem

Z pannendragers is natuurlijk spannend hahah stomme autocorrectie.
    ik hoop ook zeker dat er niks is, maar als er wel wat is weet ik het tenminste ook. Zal veel duidelijkheid geven in ieder geval

Deel Deze Pagina