Ik zou mezelf toch niet meer gek maken he? Nu weer een test die net zo donker of zelfs iets minder is dan die van gisteren.. Ik had nu toch stiekem wel een streep verwacht die net zo donker of donkerder is als de controlestreep dus ik stress 'm weer lichtelijk. Die van nu moet nog opdrogen uiteraard.
Gefeliciteerd, Mamamd! De krampjes zijn hier ook herkenbaar, met name laag in de onderbuik met eens soort zacht trekkerig gevoel. Romymama, ik kan niet echt zeggen dat ik je test van vandaag lichter vind hoor. Ik zou proberen het testen vanaf nu lekker te laten, want je heb een mooie knaller! Lekker genieten nu!
Mamamd gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je mooie test! Romymama; haha je testen zien er geweldig uit! Ik zou ook proberen om niet meer te testen. Al snap ik je wel. Ik heb geen testen meer maar anders bleef ik ook gezellig doortesten. Hahah
Van harte gefeliciteerd mamamd! Yes het is je zo gegund!!! Benieuwd na je test Romymama ik snap je zorgen hoor maar vind het echt heeel donker!! Noganoniem wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik hoop dat je snel de duidelijkheid krijgt die je wilt en hopelijk natuurlijk niks mis met je en ben je heeel snel zwanger! Liannehuisken wat spannend! Toto fijn dat je mk nu bijna over is. En goed dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik las in het andere nodgroepje dat je best veel gevloeid hebt.. Ik vind het bij mij best weinig en weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden? Wat zijn de andere ervaringen met vloeien na een vroege miskraam?
Ik heb gisteren de laatste test gedaan. Maar dit is mijn rijtje. Ik ben elke dag vaag misselijk. Niet op een vervelende manier maar vind het eigenlijk wel fijn. Haha dus dat stelt me best gerust voor nu.
Septembermama; ik wou dat je ook mee kon babbelen met het juli 2017 groepje. Dat leek me wel gezellig met jou! 😄 Ik hoop echt dat de volgende ronde raak voor jou mag zijn!
Prachtig mixed!! Wauw zo blij voor je! Hopen dat je snel de 8 weken voorbij bent en dat je ook die onzekerheid achter je kunt laten😘 jaaaa had ik zoo gezellig gevonden!! Ik hoop het ook echt!
Mijn testjes van vandaag en..gisteren: Boven is een early testje en van gisteren. Onderste is n normale van de action van vandaag. Dus helemaal voor een 'normale' test mooi.opgelopen. Zo eventjes naar kruidvat en nog 2 kruidvat testjes halen en een digitale, kunnen we t deze week nog even goed in de gaten.houden, en als dat goed gaat, volgende week.n afspraak bij de verloskundige maken
Mixed, mooie rijtje testen! Barbsan, mooie testen meis, hoeveel DPO zit je nu? Dit is mijn rijtje, vanmorgen weer getest en heb er nu nog eentje liggen voor morgen. Een echte knaller hier lijkt niet/lang op zich te laten wachten, maar volgens mij lopen ze goed op.
hai meiden! wat zitten er prachtige testen tussen! Gefeliciteerd! Ook helaas wat meiden op rood hopelijk volgende ronde meer roze! Ik had gister mijn nod. nog geen bloed te bekennen. vanmorgen wat krampjes maar absoluut niks ergs of pijnlijks. Gister getest smorgens maar helaas niks te zien de vorige keer teste ik ook pas smiddags positief dus ik wacht af tot morgen en dan test ik smiddags nog eens. Wel heb ik erg lange cyclussen.. eerst was het netjes 28 dagen. daarna 32 dagen en nu zit ik dus op 33 dagen al. we zullen het zien ..
Dankjewel iedereen ! Normaal ben ik van de kv testen maar dit keer had ik hier gwn 1 van thuis liggen omdat ik nog niks Heb gehaald om te testen.
Gefeliciteerd mamamd en Jairy! Hier zelf krampjes gekregen en negatief of CB getest. Nog geen menstruatie. Nu hopen dat het maar snel komt dan en op naar ronde 2
Romymama herkenbaar. Ik heb vandaag een test gedaan en die is nauwelijks donkerder dan eergisteren een sinds vandaag geen gevoelige borsten meer. Ik zit mezelf dus ook lekker gek te maken. Eerste foto is van vandaag. 2e foto, onderste test is van eergister
Kunnen Weer n weekje vooruit.. nu duimen op oplopende testen, dan maandag vk bellen Wanneer hebben/gaan jullie dat soort dingetjes regelen?
Ik wil morgen de verloskundige gaan bellen voor een intake en de eerste echo, misschien een beetje vroeg nog, maar kan de afspraak maar alvast hebben staan.