Ik had eigenwijs dat ik ben nog een test gedaan met tweede urine, omdat dat van de week ook al duidelijker was. En jahoor! Nu kap ik echt met testen en heb net ook maar meteen de vk gebeld. Die belt me vanmiddag terug om een afspraak in te plannen!
Gefeliciteerd aan alle zwangere meiden!! Ik ga door naar de volgende ronde en bijhorend topic... dus ik wens jullie een heel fijne en voorspoedige zwangerschap, en niet te vergeten: een wolk van een baby!
Wauw romymama, wat n mooie testjes! Ik heb me toch maar aangemeld. Ik had echt geen geduld meer haha.
Mamamd gefeliciteerd! Barbsan je testjes lopen mooi op Idd tich best veel roze, super!!! Hier is de menstruatie al weer bijna over. Weinig bloedverlies deze keer. Vind ik helemaal niet erg. Ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt om naar de gynaecoloog te gaan. Geeft me toch wat rust. Verder ga ik gewoon mijn ei opsporen met testjes en het gezellig maken rond de vruchtbare dagen. Gisteren met mijn vriend besproken dat ik naar de gynaecoloog ga. We zijn het er samen over eens dat we niet de medische molen in willen met hormonen enzo. Als het goed is is het goed, is het niet goed dan laat ik me helpen. Ik denk wel dat ik tarwekiemolie ga gebruiken deze keer. Verlies weinig slijm dus misschien maak ik te weinig slijm aan. We zullen het ervaren.
Ik ga heel erg duimen dat het aankomende maand raak is voor jou! Blijf je nog even gezellig mee kletsen hier ?
Nog anoniem hopelijk heb je snel duidelijkheid en wat meer geluk meid! Hier echt duidelijk van die zeurende menstruatie achtige pijn. Herkennen jullie dit?
Bij mij duurde de bloeding langer dan normale menstruatie en dag 2 was echt mega veel! Echt veeeel meer dan normaal. Was binnen 3 kwartier doorgelekt met nacht maandvervand 😳
Oke.. toch niet zo raar dus. Ik heb er vandaag echt last van. Lig nu op de bank en het is echt vervelend. Ik ben niet meer terug gebeld door de vk, grrr.
Ziet er super mooi uit meis! Het blijft nog even spannend. Hopelijk heb je snel die bevestiging dst het echt goed zit!