NOD lijst 1 t/m 7 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Elisabeth83, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Mooi gezegd lola1986!!!

Zwangeren gefeliciteerd..
    alle anderen veel succes!!

2. weetutniet

weetutniet Actief lid

19 jun 2014
    310
    0
    16
    thv Friese Antillen
    Heb weer mooie (en oplopende) testen voorbij zien komen en helaas ook weer veel rood....

Nog anoniem ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt of er medisch niks aan de hand is en anders dat het simpel verholpen is....

Septembermom en toto.... wat gun ik het jullie dat de volgende ronde (euhh dat typt raar... de ronde waar jullie nu in zitten) een plakker wordt...

Er is zoveeeel geschreven, heb alles teruggelezen maar ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn....

Vlokken in urine......had ik geen last van...
    Eerste dag nieuwe cyclus.....vk vertelde mij dat je moet rekenen vanaf eerste dag dat je afscheiding rood, bruin, roze gekleurd is..... ik twijfelde bij mij nl van oktober of het 5 of 9 oktober was... vanaf de 5e had ik alleen afveegbruin en de 9e brak het los... maar ik moest dus van de 5e uitgaan... maar op andere nod lijstjes lees ik dat eerste dag echte bloed als dag 1 gerekend moet worden....

Alle andere dames op rood... ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben...

Ik klets met beide groepen, juli wn 1-15 juli mee maar nu niet actief...

En een facebookgroep.... als er meerderen zijn die met de groep van barbsan meekletsen lijkt het mij leuk daar ook bij aan te melden.....

@hier..... donderdag een vroege echo.. ik verwacht niet veel te zien.... 29nov naar de vk....
    Vrijdag komt Moeders voor Moeders
    Hormonen beginnen flink op te spelen nu...
    Maar voor nod weinig symptomen...

Ik vond dit een hele leuke gezellige fijne groep om mee te kletsen

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Meiden, ik zie groep 1-16 juli niet staan? Of heb ik m'n ogen nog niet genoeg open? 😂

4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Dan moet je bij Bevallingslijst forum kijken

5. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja wil ik graag bij die komen, maar ik ben niet voor de 15e uitgerekend :(

En ik zou t erg gezellig vinden als jullie in mn groepje komen :)

Hier mijn test van vanmorgen, had ook nog n kv gedaan. Maar die vind ik eigenlijk nog erg licht haha. Zal m straks met daglicht even posten :)

6. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, mooie test meis! Dat is toch een extra bevestiging nu het daar zo staat he?

Ik zit zelf ook in het Juli groepje en de andere lijst van 16 juli t/m 31juli juli. Het was ergens wel leuk geweest als we met z'n alle bij elkaar hadden gezeten, vind ik dan. :)

Voor alle dames op rood, volgende maand wordt jullie mooie roze maand. Mijn duimen draaien voor jullie en voor nu nog een hele dikke knuffel!

Zonet heb ik de laatste test gedaan die ik in huis had en deze komt toch wel voorzichtig tegen een knallertje aan. :D

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hey meiden, beetje gek idee misschien,
    Maar kunnen we niet gewoon met elkaar een clubje vormen? En dan kunnen straks septembermom en nog anoniem er ook bij als ze dst willen? Of andere van onze club.

Jaaaaaa ik vind het veel leuker om gewoon met jullie door te blijven kletsen!!!

Wat zeggen jullie?

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Mij lijkt dit een super idee! Het lijkt me zoveel leuker als we bij elkaar blijven en volgende maand Septembermom, Noganoniem en de rest van de meiden bij ons aansluiten. :D

9. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mooii gezegd Lola!

Weetutniet lief ik hoop het ook! Had je nog een cb gedaan die 2/3 weken aangeeft?😁 donderdag al wauw dat is snel! Spannend hoor!

Barbsan en jairy wauw wat een mooie testen!!

Elisabeth ik ben helemaal voor!! Kunnen wij alvast de spanning voelen van de echo's en vk afspraken en kunnen jullie nog de spanning voelen van het testen en meeturen Haha😜 nee zonder gein zou het leuk vinden jullie te volgen!!

10. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Oke, ik ga vanavond wel even wat opstarten en dan geef ik hier de link 😀

11. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk idee Elisabeth!

En oh nu ga ik me zorgen maken :(
    T testje is echt licht.. wat moet ik hier nou weer van denken :(

Helemaal omdat er bij jullie altijd n oploop in zat als je n dag wachtte. En hier niet :(
    Ik wilde wachten tot donderdag maar dat kan ik nu echt niet meer

12. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ohjeee barbsan...:( heb je een foto? Vind je hem lichter dan dan de vorige? Bij een aantal liep die ook niet iedere dag op he..

13. Miyou

Miyou Lid

29 jul 2016
    86
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hee meiden op rosé gefeliciteerd met jullie zwangerschap

14. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Links is van vandaag.
    Dus eigenlijk zijn ong het zelfde..
    En er zit n dag tussen.
    Na die clearblue had ik zo'n heerlijk gevoel, en nu kan ik wel janken :(
    Bij mn zoontje ben ik gewoon gestopt na n positieve test. Had ik nu beter ook kunnen doen :(

15. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Mmm er is inderdaad nog geen hele duidelijke oploop, maar dit kan nog! Zou je inderdaad komende dagen wel echt meer verschil moeten zien.. Bij sommigen gaat de hcg stijging na NOD veel harder dan daarvoor( heb ik gelezen). En misschien wel minder geconcentreerde urine vandaag?

Ik snap je onzekerheid wel heel goed, heeeel erg goed ik ga heel hard voor je duimen dat ze mooi op gaan lopen lieverd! Wat duurt zon volgende ochtend dan lang he:(

16. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoe is het met je? Spannend vanmiddag testen!! Ik duim voor je!!

Liannehuisken en Blondina hoe is het met jullie?

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, bij mij was er ook geen vlugge oploop en zijn de laatste paar testen - na NOD - pas meer gaan oplopen/ verschil laten blijken. Ik duim voor je dat je testjes gewoon mooi oplopen tot een knaller.

18. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik zat er ook al stiekem aan te denken maar durfde het niet voor te stellen! Haha dus i am in!

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    O ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Hoeveel dpo ben je nu?

20. Mixed

Mixed Niet meer actief

Barbsan; ben je al op je nod? Of nog niet? Bij mij liepen ze ook ontzettend traag op in het begin. Vooral voor nod. Een dag na nod was de test opeens een stuk duidelijker.
    Spannend zeg!

Ik heb ook de neiging om nog eens te testen. Bij voorgaande keer had ik rond 5 weken dat de test weer afliep. De laatste keer had ik zelfs de ene dag 2-3 op cb staan. De volgende dag deed ik een action en daar was amper een streep op te zien. Dus zo snel kan het dalen. Vind het ook nog steeds zo spannend. Vreselijk zeg. :(

Deel Deze Pagina