Barbsan vervelend dat je nu 1 duidelijke en 1 onduidelijk test hebt. mijn kv test is ook nog hartstikke wit. maar ik weet niet of ik morgen ofzo nog eens moet testen. heel veel wit slijm nogsteeds bij mij en nog geen bloed te bekennen terwijl maandag mijn nod was...
Barbsan, hoe lastig het ook is probeer te stoppen met testen voor een paar dagen. De stress om de testjes is ook niet goed. Ik weet dat wat ik nu zeg bijna on mogelijk is maar probeer het. Je moet zo denken hij is nog positief en je bent niet ongesteld. Dus zwanger. En test bijvoorbeeld ma het weekend. Want wanneer was jouw nod. mijne was 6 november en mijn testje was ook best licht. Het kan ook zijn dat je lichaam minder snel hcg aan maakt.
Hi dames, nou ik mag op rood. Het is gisterenavond begonnen en nu echt doorgebroken. Aan de ene kant wel blij dat ik duidelijkheid heb en aan de volgende ronde kan beginnen, maar toch wel jammer. Weet nu wel dat ik nooit meer BB testen ga kopen aangezien ik op zeker 25% elke x een licht streepje had. Op k2v5 altijd negatief. Prima testen dus. Evenals de CB die niet zwanger aangaf. Deze ronde ga ik dmv ov testen opzoek naar m'n eisprong en de sokken uiteraard! Alle dames op roze een ontzettend mooie periode toegewenst!! Dat alles super en voorspoedig mag gaan! Barbsan, ik hoop dat je snel een knaller hebt! Voor de dames op rood, wens jullie allemaal alle geluk toe en succes voor een mooie positieve knal test de volgende ronde!
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 2. (3) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Mommysince13 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) 3. (6) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 (geen sokken) Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 (sokken) Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - 4e ronde (geen sokken) lola - 30 jaar - 2e kindje - 3e ronde Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 (geen sokken) CrossedFingers 37 jaar - 1e kindje - ronde 3 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem- 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 Mientje78 RachelleNM- 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Faeliv- jaar - 1e kindje - ronde 5 Fotofanaat- jaar - 2e kindje - ronde 1 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 (geen sokken) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 (sokken) jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamamd - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Itsme9 - 1e kindje - 2e ronde 7. (1) KisFromARose - 30 jaar - 2e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 45 Wachtbankje (7), Zwanger (14), Ongesteld (21), MMM (3), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bedankt dames. Ik had al besloten te stoppen met testen. Kan er toch niks aan veranderen Mn afspraak bij de verloskundige staat op 6 december. Dus dan weten we hoe of wat. Vrijdag is mn nod, dus zit er indd nog voor! Heb nog een digitale En die doe ik denk ik volgende week ergens.
@barbsan, als je overmorgen weer test dan kun je weer goed vergelijken. Ze moeten wel oplopen idd. Als ze gelijk blijven dan ben ik bang dat je hetzelfde had als wat ik vorige maand had. Nog even spannend meis! Ik ga duimen op een mooie test!
Ja ik kijk even.. wil t eigenlijk gewoon loslaten nu.. heb ook geen testen meer. Dus misschien haal ik inderdaad nog een doosje. En anders wacht ik gewoon n maandje op de echo
Ik had afgelopen week de cb gedaan maar die gaf 1-2 aan... weet niet zeker meer of ik het hier gemeld had... maar dat was hest een teleurstelling maar unlrine was ook niet geconcentreerd genoeg zat maar een uur tussen en gedronken maar moest zoooo nodig plassen... Maar mijn andere testen knallen wel... morgen de echo. Hopelijk zit de zwangerschap in mn baarmoedee
@ iedereen: jaaaa zou ik ook gezellig vinden om gewoon met jullie verder te kletsen Hihi @ Barbsan: ik begrijp je onzekerheid heel goed meid. Er zit niks anders op dan afwachten helaas.. Idd overmorgen nog even testen of volgende week. Doe wat je gevoel je ingeeft! Ik duim voor je! @ Weetutniet: spannend meid! Ik duim met je mee!! Hoelaat heb je een afspraak? @ Blondina: balen!! Ik hoop dat t snel raak is! @ angel: ik duim nog even voor je! @ hier: na zo'n dag werken weer zo'n ontzettende zeurende pijn in m'n baarmoeder. Hopelijk is t een goed teken...
Ik ga zaterdag denk ik nog eens testen. ik durf nu niet meer. vanmorgen een test gedaan en die was heel lang wit. en bijna 25 minuten later een lichte 2e streep. maar na een tijd stond die scheef na het indrogen. wel denk ik soms. streep is een streep. vanmiddag nogmaals een test gedaan en die was wit. Dus misschien was mijn eisprong later en is mijn nod nu nog niet.. Ik zit nu op dag 34.. Ik wil proberen tot zaterdag te wachten, en als ik dan niet ongesteld ben dan testen.. zo spannend. maar is nu wel vervelend die onzekerheid.
Jaaaaa hier is tie dan: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/639112-club-nod-1-7-november-2016-gaat-door-geheel-roze.html#post20231578 Meld allemaal of je nod of je bevallingsdatum en leeftijd en hoeveelste kindje enzo, dan ga ik een mooie lijst maken van ons samen. Kom kom allen naar deze groep 😛😀
Yeaahhh Elisabeth!! Ohh angel nog even spannend dus!! Weetutniet succes morgen!! Hoop dat alles goed zit! Blondina aah nee wat balen zeg!! Hopelijk volgende ronde raak voor je
Hier nog niks, letterlijk Niet ongesteld, en een negatieve test. We wachten maar wat langer dan, geduld is sowieso m'n sterkste eigenschap 😂
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 2. (3) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Mommysince13 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 11 (2e ronde na mk) 3. (6) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 (geen sokken) Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 (sokken) Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje - 4e ronde (geen sokken) lola - 30 jaar - 2e kindje - 3e ronde Nientje87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 (geen sokken) CrossedFingers 37 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem- 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 Mientje78 RachelleNM- 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Faeliv- jaar - 1e kindje - ronde 5 Fotofanaat- jaar - 2e kindje - ronde 1 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 (geen sokken) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 (sokken) jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamamd - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 (sokken) Itsme9 - 1e kindje - 2e ronde 7. (1) KisFromARose - 30 jaar - 2e kindje - 4e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 45 Wachtbankje (7), Zwanger (14), Ongesteld (21), MMM (3), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Spannend!!! Ik hoop dat je met een paar dagen een mooie test in handen hebt! Wel zeker van je ei? Naaaar he dat wachten
Niet leuk voor de rood en negatieve testen maar dit lijstje is volgens mij 1 van de meest complete lijsten.... Hopelijk kleuren de laatsten ook nog even roze Ik inmiddels helemaal hyper voor de echo over een paar uurtjes pffffff