Ja ik zie dat verschil dus ook niet meer zo goed. Sperma of vruchtbaar slijm 😖😖😖 zo irritant!
Pfff. Nu is t echt niet meer leuk. Echt al 8 dagen aan t testen en nog geen spoor van ovulatie. Wel een beetje eiwit slijm. Maar de testen zijn spierwit. Ik ben gewoon heel ongeduldig. Ik wil ook op het wachtbankje
Hier ook nog steeds wit,, 2 rondes terug wel op dag 11 al gevonden.. en vorigge ronde op dag 12/13 dus het verschilt een beetje bij mij.
Ik wacht ook nog.. Pff! Vorige ronde op dag 17 gevonden. Zit nu op dag 18.. benieuwd naar de testjes vandaag!
Meiden, ik hoop dat jullie snel je eisprong vinden! Normaal gesproken heb ik niet zo'n last van de 2 wacht weken. Ik vind het dan alleen de laatste dagen wat spannend. Maar deze ronde vind ik het veel zenuwslopender. Omdat het vorige maand mis is gegaan, is de wens dat het nu weer raak is echt belachelijk groot. Maar ik ben me er ook van bewust dat er meiden zijn die nog veel langer wachten of inmiddels zelfs al jaren in de medische molen zitten. Zoveel respect voor hen!
Tadaaa! Blij! Weliswaar met ochtendurine maar wilde toch even checken. Moet namelijk zo werken. Dan doe ik straks nog even een testje met thuis komen.. Ik vind die laatste twee weken ook het ergst! Die lijken voorbij te kruipen...
Jaa moet ik ook even doen afgelopen twee ronde waren heel anders maar misschien volgende ronde wel hetzelfde baal alleen een beetje dat m'n ovulatietest niet knal was want weet nu nog niet zeker of die echt positief was, maargoed volgende ronde ook maar weer gewoon op tijd beginnen met testen! Jaa jeetje dat zou ik me voor kunnen stellen! En wat een goede instelling heb jij zeg! Die zou ik wat meer mogen hebben☺️🙈 Bjlover die lijken mij ook positief ze zien er even donker uit op de foto! Jodie en Kleinmeisje ik hoop ook snel een positieve ovulatietest voor jullie!! Mooi romymama aan de bak vanavond dus!!
Hier zijn de testjes nog steeds lichter aan het worden. Ik blijf sowieso nog wel even doortesten voor de zekerheid, maar als ik kijk naar de gevoelige tepels, extra puistjes gratis en voor niets en opgezette buik wat ik vorige maand ook rond ovulatie voelde, denk ik toch wel dat ik mijn ei nu krijg/heb gekregen. Als ik dan uitga dat ovulatietest van de 19e positief was, is het dan maximaal 21e ovulatie en 4 november NOD? Ben 30 oktober jarig wat zou het een mooi cadeautje zijn!!
Dames die nog wachten! Heel veel succes! Dames die op paars kunnen, geef maar aan. LVtje: welkom!! 😊😊 @hier: deze ronde vind ik toch zo raar. Want denken jullie hiervan: Dinsdagmiddag had ik een bijna positieve ovulatietest. Die had ik hier ook gepost. Dinsdagavond nog een gedaan voor het slapen gaan, maar was nog net niet positief. Woensdag ochtend was hij dan eindelijk positief! En sinds gisteren is mijn temp omhoog? Dus dat betekent dat mij eitje is gesprongen op de dag van de positieve ovutest. Dat kan toch helemaal niet?
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (11) Miekje87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (3) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 4. (5) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - ? jaar - 1ste kindje - ronde 1 5. (4) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM 6. (3) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 7. (2) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 29 Wachtbankje (9),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Lieve meiden die nog wachten op hun positieve ovulatie test!😊 Ik had op dag 13 in de ochtend een negatieve cb ovu test! Die woensdag had manlief ovu testen gekocht bij t kruidvat en s'avonds was die test positief! Ik kon dat niet geloven dat ik er een dipstick van z&k erbij heb gepakt en ook die gaf positief aan! Tot ik de knaller op dag 14 vond! Het kan je echt in ene verassen hoor!😘 En nu maar hopen dat ik genoeg geklust heb! Gisteravond het niet meer gedaan i.v.m allebei best wel moe en totaal geen zin! En nu daar best spijt van😬 Nu op de slopende wachtbank!
Romymama en Reyna ik heb jullie op paars gezet is dat goed?? Mezelf ook maar op paars gezet met andere NOD ( anders pas ik later wel weer aan) Fleurr82 en Blondina heb jullie ook op de lijst gezet en ook al op paars gezet is dat goed ?? LVtje wil jij ook op de lijst? Wist alleen je NOD niet
Zo raar, gisterenochtend een knaller, gisterenavond was de test weer negatief en nu vanochtend weer een knaller Gisterenavond nog wel gezellig gemaakt, vanavond nog maar eens gezellig maken dus.
Ik had in de ochtend een positieve ovu test en rond de klok van 15:15 voelde ik mijn eisprong! Nu begin ik te twijfelen of dat dan mijn eisprong is geweest! De stekende pijn in mijn linkerzijde duurde maar een paar uur😕
Jij hebt echt hele eigenwijze vreemde ovulatietesten Zo gek dat ze zo op en af gaan kan het niet zijn dat je gisterenavond wat meer gedronken had?
Ben niet thuis in temperaturen maar kan het niet zijn dat je ei snel gesprongen is na de positieve ovulatietest woensdagochtend en dat bij jou de temp ook gewoon snel omhoog is gegaan?
Die pijn die je voelt is meestal niet de eisprong zelf maar de laatste groeispurt waardoor er een mega druk in de eierstok ontstaat. Ik dacht dit namelijk ook altijd tot ik ging tempen. Toen zag ik dat eitje elke keer 1 dag na de pijn sprong. 😊 Hoewel het hier dus nu allemaal op dezelfde dag is: positieve ovutest, eipijn en eisprong. Volgens mij kan dat dus niet. Ik vermoed dat mijn temp gisteren toevallig hoog is geweest...
Ja alleen gaat je temperatuur pas 12 tot 24 uur na de eisprong omhoog. Dus stel dat dinsdag op woensdagnacht mijn ovutest positief werd. Ik dit constateer op woensdagochtend. Dan zou in het vroegste geval eitje kunnen springen op woe-do nacht. Dan pas 12 uur daarna temp omhoog. Dus volgens mij is het onmogelijk dat mijn temp dan op do ochtend al hoog is. Ik hou denk ik gewoon slag om de arm. Ga er van uit dat ie gisteren is gesprongen ipv woensdag. Anders test ik straks ook nog te vroeg.. Hmmm wat ik waarschijnlijk toch wel zal doen hahaha Lekker makkelijk allemaal 😛😛😛
Okee maar het kan toch ook zijn dat je eitje eerder gesprongen is dan woe-do nacht? er staat bij ovulatietesten vaak "binnen 24-48 uur", maar kan toch ook een paar uur na de positieve ovulatietest van woensdagochtend gesprongen zijn? Naja zoveel verstand heb ik er niet van haha denk dat je morgen moet kijken of je temp dan nog hoog is ☺️ Haha jaa grote kans dat dat gebeurd he haha