Mocht iemand die lijst kunnen aanpassen graag, zit nu op m'n telefoon te typen en dan gaat het toch mis met zo'n lijst haha. Dus; LVtje 32 jaar. 2e kindje. 1e IUI. 3 nov NOD Dank je wel alvast Hopelijk vind iedereen hun ei snel. Heb in het verleden ook ovu testen gebruikt en temperaturen. Vond het wel fijn om wat inzicht te krijgen in mijn cyclus. Nu gebruik ik helemaal niks, heb toch de echo's gehad voor de eisprong en door de hormonen heeft eerder testen geen zin dus moet toch echt geduld hebben tot november. Niet mijn sterkste punt haha
Heb gisteren rond de 17:00 getest, toen was mijn urine wel lichter dus zou kunnen dat het daardoor komt. Ga er maar vanuit dat mijn piek nog niet voorbij is geweest. Piek kan 24 uur duren geloof ik. Maar toch vanavond nog maar even gezellig maken als het lukt. Vriendlief is vandaag jarig dus weet niet hoe zijn status is vanavond haha
Dankjewel voor t op paars zetten. En ik gebruik geen testen dus is een gok. Maar ja deze ronde word denk niks te weinig geklust 😁
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (11) Miekje87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM 4. (5) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - ? jaar - 1ste kindje - ronde 1 5. (4) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM 6. (3) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 7. (2) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (9),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb je erop gezet☺️ Duimen voor rose LVtje!! Noganoniem jaa denk dat het inderdaad je piek nog is ma vind zo gek dat die zo schommelt misschien toch door minder geconcretiseerd urine vanavond nog even lekker gezellig maken en dan gespannen op het wachtbankje! Graag gedaan reyna.. Ohh maar een keer is genoeg he☺️
Dank je wel! Eventueel zou ie nog met groen kunnen ivm de mmm. Maar dat is maar formaliteit haha, zo is het ook prima. We hopen voor heel veel roze voor iedereen
Elizabeth zet mij maar weer op 4 november aangezien mijn piek toch gisteren is begonnen ipv de 17e. Maar nu sta ik wel officieel op paars 😊
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (11) Miekje87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM 4. (5) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - ? jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 5. (4) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM 6. (3) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 7. (2) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (9),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gedaan nog anoniem! 😀😊 Zullen we deze lijst wel echt tot het eind bijhouden? Merkte in de vorige ronde dat oo het eind er veel minder mee gebeurt. Zou mooi zijn als we afsluiten met een volledige (roze) lijst 😀😀
Hi dames! Zou voor mij iemand m'n leeftijd willen invullen op de lijst? Hier ook het telefoon probleem.. 27 jaar super bedankt alvast! Nu vraag ik me toch iets af.. gisteren was volgens de calculator van deze site m'n vruchtbaarste dag en vandaag m'n piek.. nu al vanaf afgelopen vrijdag dagelijks geklust, en je raad 't al... behalve gisteren Maar vandaag en morgen heeft toch ook nog zin als vandaag m'n eisprong is volgens de kalendar? 't staat er alleen niet.. Sorry totally an beginner
Meh gister een streepje op de test en vandaag weer veel minder. Heb ze nu ook van Etos. Die van sensiteit doen echt bijna niks. Ik hoop echt dat ie dit weekend komt anders wordt t niks deze ronde denk ik
Mee eens! Ook voor de dames die vrij voorin zitten (waaronder ik).. Ik heb me voorgenomen om tot het einde van de lijst wel actief te blijven. Niets zo vervelend als nog volop in spanning zitten en het met niemand meer kunnen delen.
Ik vind t ook een goed idee! Ik heb echt het gevoel dat dit een positieve lijst gaat worden!😊 Ik gun het iedereen een mooie positieve test❤️
Ja zeker. Gewoon vandaag ook nog even gezellig maken. Je hoeft helemaal niet iedere dag seks te hebben om je ei goed te benutten. Dat er een dag tussen zit is helemaal geen probleem. Wel zou ik nog even door blijven klussen, een calculator zal natuurlijk nooit 100% zekerheid bieden. Zolang je een ovu testen gebruikt of temperatuurt weet je niet zeker wanneer je eisprong is. Zou zonde zijn als je nu zou stoppen en jij hebt een wat latere eisprong. Volgens de gemiddelden zou ik bijv ook rond dag 15 een eisprong moeten hebben. Als je gewoon de kalender bekijkt of van die calculators invult. Maar heb zelf altijd een eisprong rond dag 18 van de cyclus. Dus staar je niet blind op van die calculators
Ik wil ook gewoon tot het eind actief blijven. Hopelijk veel roze. Hier vanaf een uurtje terug pijn in mijn rechteronderbuik. Gisteren een positieve ovulatietest. Vanmorgen nog een gewone lage temperatuur. Vanavond klussen
Ja helemaal mee eens!☺️🙋 ik zal ook me best doen om wijzigingen door te voeren en hopelijk een hele rose lijst met 31 zwangere vrouwen💕
Ik baal😩 Vriendlief komt zo naar huis! Hij was vanacht al niet erg lekker misselijk, zere keel en hoesten! We zijn al vanaf maandag elke dag aan t klussen behalven gisteren de dag na mijn positieve ovulatie test! Nu hopen dat hij zich vanavond iets beter voelt😞
Ik ben het took helemaal eens met de lijst bijhouden tot het einde, vind het ook jammer als er halverwege mee gestopt wordt