Super bedankt voor je advies LVtje! Je hebt gelijk dat dat inderdaad zou kunnen. Gewoon nog doorklussen dus hihi. Mocht deze ronde niets worden dan ben ik van plan voor volgende ronde wel de ov testen te gaan gebruiken. Heb echt zelf geen idee namelijk, nooit eisprong gevoeld en ook servixslijm niet herkend? Kijk nu elke dag of ik draadjes kan trekken maar nee
Meestal voel je het groeien van de follikel maar ook niet altijd. Slijm is denk ik ook niet voor iedereen even veel. Voor de vorige zwangerschap had ik rondes met giga veel slijm, andere keren weer zo goed als niks. Terwijl ik wel gewoon een eisprong had. Kortom; ieder lijf is anders. Wil je idd wat meer zekerheid dan zou je moeten testen (hopelijk niet meer nodig haha)
Ik zou het ook wel fijn vinden om de lijst echt tot het einde te behouden... ik vrees dat de laatsten op de lijst anders inderdaad niet meer veel respons zullen krijgen Verder vind ik het superspannend om jullie allemaal te volgen! Zelf ben ik echt ongeduldig aan het afwachten tot clearblue een lachend gezichtje toont Alleen ben ik mij nog wat aan het afvragen wat dan de beste strategie is, elke dag klussen of om de 2 dagen? En al beter op voorhand ook zeker om de 2 dagen (om zeker te zijn)?
Hee meiden! Ik denk nu een (bijna) positieve ovulatie test te hebben! Wat zeggen jullie? CB is trouwens positief met een
Elisabeth, Ik heb vluchtig gelezen, maar wanneer is je temp omhoog geschoten en is deze nog steeds hoog? Meestal kun je pas na drie dagen inclusief een hoge temp pas echt constateren wanneer je eitje is gesprongen. Vorige ronde had ik op cd 12 een positieve test, mijn temp dipte op cd 13 en schoot op cd14 omhoog en bleef vervolgens hoog. Mijn eitje is toen dus op dag 13 gesprongen, een dag na de positieve ovulatietest. Mij lijkt het ook leuk als we allemaal tot het einde de lijst bij blijven houden en dat we maar afsluiten met een mooie roze lijst. Slijm bijhouden is iets wat ik eerlijk gezegd totaal niet doe, ik kom daar geen wijs uit en merk dat ik het meeste heb aan het tempen. Qua ovupijn heb ik vorige maand wel veel last gehad, ook al echt vanaf cd 10 tot na cd13, maar tot nu toe heb ik nog nergens last van gehad. *klopt af* Nu wil het natuurlijk ook niks zeggen of ik er deze ronde weer last van krijgen. Gisteren heb ik hier de eerste ovulatietest gedaan, wel al een licht streepje maar nog negatief. Ik ben benieuwd de aankomende dagen en wacht ondertussen nog geduldig af.
Van wat ik al kunnen volgen heb denk ik dat dat inderdaad een positieve ovulatietest is! Is het lachende gezichtje van CB niet sowieso een bevestiging, hoor toch overal dat dit superbetrouwbaar is?
Jaa cb gaf net pas aan nadat ik het verzond, dus had het er gauw bij gezet dat die toch positief aan gaf. Duurt altijd aantal minuten voor t iets aangeeft
Maar de clearblue geeft toch een lachend gezichtje, zou je toch denken dat het wel positief is? Sorry als ik hier verwarring zaai hoor!
Ik vind hem nét niet positief. Denk als je vanavond nog een test zou doen dat hij dan wel positief is, zeker icm de cb. Have fun vandaag Edit: opgedroogd is ie duidelijk positief!
Ik merk trouwens dat ik iedere cyclus hoofdpijn heb als ik die dag positief test.. dus ik denk dat dat ook een teken is van 'vruchtbaar' zijn
Bleh dames ik voel me zo raar.. ben misselijk met vlagen, hoofdpijn, heel koud en dan heel warm, pijn in de onderrug, af en toe wat steken ter hoogte van baarmoeder, gespannen borsten... Het klinkt als griep, maar zo voelt het niet. Zit nu 1 week na eisprong. Zou dat iets kunnen betekenen?
Het kan, maar het kan ook niet. Sorry, daar heb je niks aan maar kan er niet meer van maken Edit: ik hoop natuurlijk wel dat het een goed teken is!! Over een paar dagen gewoon een testje wagen.
Ik had over het stukje met de clearblue test heen gelezen, mijn fout. Nu de dipstick opgedroogd is,is ie wel duidelijk positief! Happyjoy, het zou inderdaad kunnen, maar het hoeft ook niks te betekenen en misschien een aankomend griepje wezen.
Ik hoop het ook! Ik laat hem nu met rust hij maakt mij echt af als ik nu even snel wil😂😂
Ik denk idd een griepje.. krijg er nu spierpijn bij in m'n buik terwijl ik echt niet gesport heb 😂 godsamme waarom kan er niet na je ei gewoon even een appje gestuurd worden: zwanger of niet zwanger? Moet in dit digitale tijdperk toch haalbaar zijn zou je denken 😑
Hi dames! Wat hebben jullie veel gekletst zeg! Heb een klein beetje terug gelezen Zag mooie ovu testjes voorbij komen.. super spannend weer he Ik hoor vandaag eigenlijk mn 'eipijn' te hebben maar voel nog helemaal niks dus denk dat t miss morgen komt WE zullen t zien
Het zou kunnen maar ook weer niet haha Je lichaam kan zulke gekke spelletjes met je spelen Er heerst natuurlijk ook griep ect Je kan niet meer dan afwachten helaas