Hahah ik zie het al voor me, Hey hallo hier een appje vanuit je buik, wil je ff laten weten dat ik wel een mooie naam wil mama.
Happy Joy, wat zou dat ergens wel handig zijn he, haha. Hopelijk blijft de griep je verder bespaard! Wilde ik vanmiddag een ovulatietest doen, is het een valse test ( liep niet goed door en kreeg een grote roze vlek waarbij de controle en teststreep veel te dicht naast elkaar kwamen te staan). Zojuist een nieuwe gedaan en tot mijn verbazing kleurde deze haast direct donker ( heb even een foto gemaakt van beide testen, gister en vandaag). Ik denk dat ik vl vanavond nog maar eens lief ga aankijken, en die paar sokken tevoorschijn halen haha.
Hahaha die sokken worden echt edn terugkerend dingetje hier. Ik vind het echt super grappig! Zeker omdat ik die sokken hier geïntroduceerd heb hihihi. Ik zit hier gewoon met skiesokken aan hahahahahaha
Zo! Nu heb ik hem echt denk ik! Wat is nu het slimste om te klussen denken jullie?! Vanavond sowieso maar dan...
Romy mama, mijn advies is inderdaad de dag van de positieve test klussen en de dag erna. Ik heb tijdens mijn zwangerschappen nooit symptomen gehad voor NOD. Mijn eerste symptoom was dat geuren heel sterk binnen kwamen. Fijn klus/wacht weekend allemaal!
Haaii Even snel gelezen. Wou zie super mooie ovu testen voorbij komen. Hier geen idee of mijn ei geweest is. Ga er wel vanuit omdat ik altijd zeer regelmatig ongesteld ben. Als het goed is had ik de 17/18 mijn ei. Hebben jullie ook allerlei symptomen ? Wordt gewoon gek van mezelf. Hahaha
Oke thanks! Gaan we dat doen! en dan begint het lange wachten weer. Mijn NOD stond op 4 november.. Blijft dit dan zo of moet ik naar 6 november?
Ik heb alleen een enorm opgeblazen buik maar dat komt door het spuiten van de hormonen. Ik zou idd vanavond en morgen aan de bak gaan.
Dat ligt eraan hoe lang je lf is... sommige mensen hebben een lf van 10 dagen, de ander weer van 14. Even afwachten dus!
Ik gebruik voor het eerst geen ovutesten deze maand. Best vervelend. volgende maand, als deze ronde niet lukt, maar wel weer doen haha. Waarschijnlijk vandaag of morgen m'n ei. Ik temperatuur wel, maar meestal heb ik niet hele duidelijke lijstjes. Dus het is nog ff afwachten.
Zooooooo even bijgelezen hahaha korte samenvatting: iets met testjes, streepjes wel/niet en sokken aan De lijst kleurt al mooi paars @lisa2 wordt je niet onrustig als je dan hier alleen maar leest over de testjes? @LVtje heb je een lang traject gehad voordat je zwanger raakte van de eerste? -als je er geen antwoordt op wil geven is oké hoor @elise gaat het al beter met je vriend? Das zo frustrerend ziek zijn op DAT moment in de maand @happyjoy ook beterschap het heerst inderdaad @jayri0811 en romymama yeahhhh weer een ei gevonden--- fijne avond Ook hier een voorstander van reageren tot het einde van de lijst. Echt niet leuk als je een van de laatste bent en niemand reageert meer Fijn weekend
Hoi meiden. Echt leuk om mee te lezen en wat een opkomst! N.a.v. 1 van de reacties.. over het blind staren op zo'n vruchtbaarheids app.. Zo ben ik er eerlijk gezegd ook 1. Maar heb een heel lange cyclus. Nou ben ik net ff in de data gaan kijken en zie wel dat ik altijd 14 dagen na de berekende ovulatie ongesteld ben geworden. Betekent dit dan echt dat de app het best concreet goed heeft? We klussrn sowieso om de dag altijd, maar ik zal vanaf nu ook proberen strakker rond de ovulatie te mikken.
Net weer getest met cb digitaal en een dipstick die ik nog heb,, en nog steeds positief ☺️ Hopelijk is het deze maand raak,, maar goed. We zullen het zien! Doen het nu om de dag.
Ook mooi positief zo te zien! Dat word klussen en warme Voetjes houden haha Wij hebben vandaag ook geklust waarschijnlijk morgen mn eitje dus dan zijn we mooi op tijd. Klussen jullie allemaal om de dag? Dat redden wij echt niet 😂 Dinsdag en vandaag dan weer woensdag werd onze dochter wakker nog voordat wij gingen slapen en gisteren had ik geen tijd hha Maar goed nou zijn deze dagen, vlak voor en op de dag van mn ei t belangrijkste denk ik dan maar 🙈 als morgen mn eitje springt zijn de snelle zwemmers miss al goed in de buurt
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (10) Miekje87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM 4. (6) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 5. (4) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM 6. (3) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 7. (2) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (9),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Blondina ik heb je leeftijd toegevoegd!☺️ Elise balen dat je vriend nu ziek is op die momenten in je cyclus zou je willen dat je het allleen kon doen he hihi gisteren wilde ik eigenlijk ook een tussendoors moetje maar dat vond mijn vriend te veel van het goede dus vanavond nog gezellig maken al denk ik dat dat te laat is.. Kleinmeisje en jairey jeeeej ook positieve ovulatietesten!! Heb jullie nu ook op paars gezet is dat goed? Wordt inderdaad een mooie paarse lijst nu Wauw romymama mooi zon knaller! Veel plezierr Dat met slijm doe ik echt niet dat vind ik zelf niet zo
Zo al weer meiden die positieve ovutest hadden. Veel paars op de lijst. Dus er zitten er al een hoop op het wachtbankje... Killing die twee weken wachten. Hier zoals ik al dacht zegt FF vandaag dat ik op 3 dpo zit. Toch hou ik voor mijzelf maar 2 dpo aan 😛 Hoe komen jullie die twee weken door met je testdrang?
@chats @septembermom Helaas echt een pokkenacht gehad! Hoesten, snurken en zuchten heb t nu wel te doen met hem!😞 Nu al 2 dagen niks kunnen doen en aan de andere kant onze gezondheid gaat voor! De dag van mijn positieve ovulatie test heb ik t in de ochtend en avond erg gezellig gehad dus nu maar hopen dat dat afdoende was samen met de maandag en de dinsdag😊 Komt goed sta er wel positief in!❤️