Dames willen jullie eens mee kijken? Ik twijfel over welke het meest positief is. Na 10 minuten was die van vanmorgen echt donkerder dan de controlestreep. Na indrogen weet ik het niet zo goed. Voeg even twee foto's toe. Een van na 10 minuutjes en de opgedroogde testen. Verder hou ik die twee weken (niet) vol door veel afleiding te zoeken. Eerste week hou ik nog wel vol maar daarna wordt het erg lastig! Ohhh hoop gewoon op een positieve test voor ons allemaal!
Haha moeilijk he... Ik dacht dat ik deze ronde geen testdrang zou hebben omdat ik er minder dwangmatig mee bezig ben. Ik ben ook wel echt rustiger deze ronde, maar die testdrang is er toch. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik het gewoon doe als ik de drang voel. Misschien niet het juiste advies, maar t helpt voor mij
Septembermom, ik vind het goed hoor! Zelf ga ik wel pas voor m'n eigen gevoel het bankje op als FF me eisprong bevestigd. Romy mama, je laatste test is overduidelijk positief! Elisabeth, hahaha skisokken nog wel! Ik had vanacht thermosokken aan dus hopelijk heeft dat de boel lekker warm gehouden ( mijn voeten in ieder geval haha) Vanmorgen weer een testje gedaan en hij knalt nog steeds, ik denk zelfs nog meer dan die van gisteren. Vanavond even een nieuwe poging doen om vl aan te kijken, want gisteren is er niks van gekomen doordat hij als een blok in slaap is gevallen. 😂
Dat had ik idd ook verwacht! Vanavond nog maar eens gezellig maken dan.. Zal manlief blij mee zijn want die heeft het niet zo op die verplichte nummertjes Ik had net wel mega buikpijn een half uurtje.. Dus heb zo'n vermoeden dat dat m'n ei is geweest. Als ik daarvan uitga leeft ie denk ik vanavond nog wel toch?
Zo wat n drukte hier ineens! Ik word helemaal gek van m'n ovulatietesten.. van de week al n donker streepje, en daarna weer licht.. en gisteren ook 🤔 Wel sinds 2 dagen Mega veel vruchtbaar slijm dus dat is sowieso positief maar snap niet waarom die testen zo schommelen 🤔 De onderste is van gisteren en bovenste van net..
Hee meiden heb alles bijgelezen.. Helaas door de vaginale schimmel niet veel kunnen doen. Wel gemeenschap gehad op de dag van de positieve ovulatietest. Toen wist ik nog niet dat ik een vaginale schimmel had.. Maar goed denk niet dat de spermacellen het overleven.. Dus ik denk dat het voor mij deze maand al bij voorbaat ophoud. En dat ik zowizo doorschuif naar de volgende ronde.. Nou alle sokken aan!! Het is wel fijn hoor om met sokkken te slapen hahaha
Ze zeggen dat als je een koude baarmoeder hebt, je minder vruchtbaar bent. Net zoals in de natuur dat van alles stopt met groeien. Als je voeten warm zijn dan zorg je ervoor dat je baarmoeder ook warm is. Hierdoor kan dit helpen bij een innesteling 😊 Vandaar na eisprong voeten warm houden. Ik doe het hahaha baat het niet dan schaadt het niet
Ik denk dat ik of m'n ei al heb gehad of dat ie niet komt. K heb vruchtbaar slijm gehad, m'n temp is omhoog maar geen positieve test.. dat kan toch ook?
Hmm het kan dat je een cyclus geen eisprong hebt, maar als je vorige cyclussen redelijk hetzelfde waren lijkt dat me sterk. Denk eerder dat je een korte lh piek hebt gehad waardoor de test deze niet heeft kunnen detecteren.
Overigens..... ik denk dat ik op geel mag 😮 als in: twijfel l/tuurtestje. Vanmorgen weer getest (jaaaaa ik weet het, ongeduld!) En ik zag hier binnen 10 min een 2e streepje op. Gisteren een omo witte test. Ik heb geprobeerd m te uploaden maar doordat de kwaliteit zo verslechterd zie je helaas niks. Morgen maar weer eens testen.. misschien was ie vals.
Meiden kan het ook zo zijn dat er geen sprake is van vruchtbaar slijm Ik heb dat totaal niet!! We als men menstruatie nadert heb ik last van witte melk achtige afscheiding
Yeajj 1dpo hiero! Helaas was vriendjelief moe gisteren vanwege nachtdiensten.. daar lag ik dan met m'n thermosokkenahjaaa! Vanavond en morgen gwn nog en dan zullen we 't zien Zo te lezen is het ieder z'n moment of net geweest, super spannend allemaal. Succes alvast dames! En zijn jullie van plan te wachten tot nod met testen of vanaf hoeveel dpo?
Spannend happyjoy! Ik zie inderdaad ook een streepje. Wanneer testte je de vorige keer? Ik hoop dat ik de testdrang kan weerstaan deze maand. Vorige keer helemaal opgegaan in al die testen met lichte streepjes en uiteindelijk is het misgegaan. Dus wil nu echt gewoon wachten tot na NOD. Hopelijk houd ik dat vol Een van mijn beste vriendinnen is gisteravond bevallen van een meisje. Het is een naam met zes letters, waarvan de laatste vier hetzelfde zijn als de naam die wij willen. De eerste twee letters worden bij ons dus vervangen door een andere letter. Pfff manlief vindt dat we het gewoon moeten doen. Maar ik ben er wel een beetje van slag van. We zien elkaar vaak en de kinderen zullen elkaar ook regelmatig zien. Wat zouden jullie doen in een dergelijke situatie?