Ik heb de laatste paar maanden iedere keer een week voor mijn NOD al lichte PMS krampen. Daarnet voelde ik het weer. Bleeehhhhh.. Ik stap voorzichtig al met 1 been van de wolk af. De rugpijn is sinds vandaag wel extreeeeem minder. Ik kan weer lopen!
Hi Romymama, hier nu 3DPO en ook al super ongeduldig! 😑 Niets gevoeld van eisprong, en nog geen enkele kenmerken. Ben wel super waakzaam haha! 4 nov is m'n nod maar vlieg die dag ook.. zit er eigenlijk aan te denken om misschien op 10 dpo wel een 2v5 kruidvat test te doen.. Gewoon omdat ik nu al weet echt niet tot nod te kunnen wachten😬 En jij en de andere dames, wat zijn jullie plannen? 😆
Hier dacht ik ook 4 nov mijn NOD te hebben. Ik weet ook niet of mij lf elke maand net zo lang is maar vorige maand 19e positieve test en 4e ongesteld (zeg dus op de 20e een eisprong, dus precies 14 dagen DPO. Daar ga ik nu ook maar weer vanuit, dus dan heb ruim genomen pas 6 november m'n NOD. Dat weekend ga ik stappen met vriendinnen dus hopelijk moet ik wat excuses verzinnen . Ik weet zeker dat ik me ook niet in zal kunnen houden en denk ook dat ik op 10 DPO ga testen. Happyjoy wat knap van je! Wel goed.. Als ik eenmaal aan het testen ga, zit er geen rem op.
Even een korte update van mij. Zit inmiddels ook op het wachtbankje. 8dpo inmiddels en geen testdrang. Heb ook een beetje afstand genomen van ZP. Merk dat het me iets meer rust geeft en het verdriet van de MA na een kloppend hartje ook minder aanwezig is icm het nog niet weer zwanger zijn.
Ik heb een paar hele drukke dagen op werk gebied dus dat maakt het ietsje makkelijker om de test drang te weerstaan 😂 ik probeer alles te volgen hier maar zal dus even iets minder actief zijn. Succes allemaal met wachten ladies! Ik duim voor ons allemaal!
♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (10) Miekje87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM 4. (6) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 5. (4) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM 6. (3) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavd - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 8 mk) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 7. (2) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 33 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gistermiddag positieve ovulatietest gehad. Gisteravond gezellig gehad, vandaag stond er nog steeds een duidelijk streepje op de test al was ie lichter dan gistermiddag. Want denken jullie? Vanavond nog een keer gezellig, of beter morgen? Ik had begrepen dat om de dag beter is, maar weet niet of we dan te laat zijn..
Hier ook een kwaaltje... Heb soms gewoon ongi gevoel. Gek he! Kan volgend mij echt nog geen innesteling zijn of iets. Spannend!!! 😛 @happyjoy: wouwwwww dat je je hebt kunnen inhouden! Spannend en goed zeg! @anderen: hoe gaat het met jullie? Wil het wachten beetje lukken?
Elisabeth, ik heb ook af en toe een menstruatie gevoel in mijn buik. Maar kan geen innesteling zijn. Veel te vroeg
Ja gek he! Dat heb ik normaal nooit. Heb zelfs als mijn menstruatie begint maar zelden krampen. Ach ja.... Blehhhh dat wachten is gewoon TE irritant haha. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag toch stiekem eerste testje ga wagen 😛😛
Hoi dames, leuk om alles zo te lezen. Iedereen al wel op het wachtbankje zo'n beetje. Ik ben nu 6 dpo en vergeet steevast als ik ook maar in de buurt van mijn nod kom dat ik in de rest van de cyclus ook wel regelmatig mijn baarmoeder voel bewegen😁 Dus ik voel eigenlijk niks wat ergens op kan wijzen. Bovendien is het daar ook te vroeg voor haha. Wel wil ik pas na mijn nod testen, vind het zo teleurstellend, de witte testen. Maar of het lukt.... 😉
Ik ben echtttt te nieuwsgierig om tot nod te wachten. Al zou ik het willen. Het lukt me gewoon niet. Dan denk ik echt van jaaa maar ik zou het al eerder kunnen weten. En dan ben ik al weer om 😱😳
Haha ja ik weet het, zo ben ik ook wel. Meestal wint de nieuwsgierigheid het toch. Maar mijn voornemen is te wachten tot na mn nod. Ik kijk uit naar de vroege testers die iig dat 2e streepje al zien.... Hihi. Vorige keer was ik 6 dagen over tijd, niks... Toch menstruatie. Grr was niet leuk. Nou ik ga in bad voor de warme voeten en dan dikke sokken met kleedje op de bank hana. Koud vandaag hoor jakkes
Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die van alles voelt Ik heb mega honger en dan vooral heeeeel veeeel zin aan chocolade Ik maak wrs mezelf weer eens gek...... Iets met temperaturen: als je elke dag op hetzelfde tijdstip checkt weet je precies wat je temperatuur is voor en na ovulatie; ik check om te kijken wanneer ik ongesteld wordt Ik ga volgende week maandag testen. Nog meer dames die op deze dag gaan testen?
Woensdag had ik een positieve ovulatietest en donderdag was deze nog donkerder (piek?) en had ik pijn aan rechtsonder in mijn buik in de avond. Denk dan vrijdag sprong, dus zou ik nu op dpo3 zitten?