♡NOD-lijst 1 t/m 7 november 2016♡ 1. (9) Toto - 35 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MA Ster2016 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 Reyna - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 10 BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM 1ma en 1mk Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje - 1e ronde na 2e * Chats - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 27 Fleurr82 - 34 jaar - 2e kindje - ronde ? 2. (2) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 3. (4) Mixed -30 jaar - 2e kindje - ronde 10 Leii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Elise1992 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 1e IUIMMM 4. (9) Romymama 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Miyou - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lach- 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jodie1988 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Septembermom - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blondina - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Nog anoniem - 38 jaar - 1ste kindje - ronde 13 Liannehuisken- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Wish88- 28 jaar- 2e kindje- ronde 8 5. (4) Littleindians - ? jaar - 3e kindje - ronde 2 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 ButterflyPassion - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4, maar al 1.5 jaar bezig MMM Poolvos - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 11 6. (7) Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 jd1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mamavand - 21 jaar - 1e kindje - ronde 9 (miskraam ronde 8) Barbsan - 20 jaar - 2e kindje - ronde 2 Angelx93 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 7 7. (1) Marisss - 36 jaar - 1e kindje - ronde 8 Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (29), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf op de lijst gezet. En aantallen veranderd. Mijn NOD is 4 november. We hebben een tijdelijke stop gehad dus sta weer op ronde 1. We doen aan zelf inseminatie ivm vaginisme. Hebben al eerder een half jaar op deze manier geprobeerd maar toen niet gelukt. Door omstandigheden een tijdelijke stop gehad. Mijn zoontje en miskraam waren direct eerste ronde raak op de natuurlijke weg. Dus vind het echt lastig dat het vorige keer na een half jaar nog niet raak was. Maak me zorgen dat het wel lukt op deze manier. We insemineren precies "volgens de boekjes"....
He lach; en welkom! Wat je zegt is herkenbaar; ik denk ook soms dat het nooit zal lukken, terwijl ik inmiddels een miskraam heb gehad en weet dat t dus kan. Wij doen t wel op de "normale manier".. maar no worries! Een vriendin van mij doet ook zelfinseminatie en daar ging het ook snel! 2 babys in 3 jaar, inclusief dus 2x9 maanden zwanger. Hier op t forum ook al wat meiden gezien die met donoren en dus ook zelfinseminatie werken, met succes. Dus wees daarover niet te ongerust! Het komt vast goed! 😘
Happyjoy; wat ontzettend balen! Toto; duidelijke streep! Gefeliciteerd! Ik snap je angst overigens. Die zal ik ook hebben mocht ik weer zwanger raken. Het hartje klopt meestal rond de 5 weken. Dus met 6.5 weken zal er hopelijk een mooi hartje kloppen! Spannend!
Wauw toto, wat een mooie streep!! Gefeliciteerd! Hier voel ik vandaag zo af en toe wat steekjes onderin mijn buik. Ben benieuwd of dat wat te betekenen heeft.
Een vriendin van mij zegt dat zij zwanger is geworden (2e ronde) van sperma uit het condoom. Samen met een homo man is zij voor een kindje gegaan. Erg leuke papa en mama zijn ze maar dat ter zijde. Zij hebben het dus zo gedaan wat overal word afgeraden Hij gebruikte een condoom (zonder zaaddodend glijmiddel) ipv een potje. Zij knipte 10 minuten later ongeveer een gaatje in het condoom en liet het in een potje lopen. Daarna zoog ze het op in een 10ml spuitje en bracht het bij haarzelf naar binnen 1 dag na de positieve ovulatie test. En ronde 2 dus zwanger. Ik dacht altijd dat sperma in een condoom snel, aldan niet direct, dood was.
Ah nee wat ontzettend balen Happyjoy dikke knuffel voor jou Toto dat ziet er heel goed uit, gefeliciteerd!! @lach, ik denk dat zaad in een condoomgebruik pas snel dood gaat wanneer er zaad dodend middel op zit. Maar je schrijft dat die vriendin een condoomgebruik zonder zaad dodend middel gebruikte. Maar dan nog vind ik dat het zaad lang leeft met 10 minuten buiten het lichaam. Ik ben met een vorigeigen relatie bekend met donorzaad, dat was ingevroren in stikstof en werd na ontdooien direct geinsemineerd.
Aah Toto die is dik positief! Hier echt vreselijke ei-pijn op t moment.. echt niet leuk meer.. Hopelijk snel over.. kan amper nog lopen van de pijn Aangezien mijn lf maar 10 dagen is, zeg ik maar wel direct dat ik op 3dpo zit. Want anders snappen we er allemaal niks meer van ! Ik vind t weer zo spannend, hebben deze ronde echt al vanaf dat ik niet meer ongesteld was om de dag, en gisteren n keer extra gezellig gemaakt. Dus ons best hebben we er in ieder geval voor gedaan haha
Vanaf hoeveel dpo kan je positief testen? Vandaag getest op 7 dpo ondanks dat ik eigenlijk weet dat het niet gelukt is. Vanwege een schimmel infectie Maar kon het toch niet laten!! Maar hahaha Omo wit
Haha hier ook gestest! 8 dpo en omo wit Ik wou helemaal niet testen en was zo trots dat ik nog niet naar de winkel was gerend. Zie ik net met opruimen een test liggen -_- Ja en toen kon ik het natuurlijk ook niet laten. Haha
Ik hoor echt iedereen die al flink voor de nod positief testen😱 Ik heb gisteren getest echt witter dan wit! Ik ga nu pas zondag testen! Heb al 2 dagen last van rare krampjes! Wil dit ook geen menstruatie krampen noemen omdat ik dat normaal enorm heftig heb! T rommelt een beetje van binnen😕