NOD lijst 1 t/m 7 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Elisabeth83, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Andere vroege zwangerschapstesten moet je er niet kopen hoor. Die zijn heel slecht 😱

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Bij een ovutest vindt je het LH hormoon, dat zorgt voor eisprong. Maar dat betekent niet dat je eitje daadwerkelijk springt. Maar hiermee vindt je over het algemeen dus vooraf je ei. Met temperaturen is het altijd pas achteraf. Omdat je temperatuur 12 tot 24 uur na eisprong pas omhoog gaat. Dus dat kan je niet alleen gebruiken omdat je anders altijd te laat zit. Maar alleen je temp kan dus echt aangeven dat je ei daadwerkelijk gesprongen is. Daarnaast daalt je temperatuur als je ongesteld wordt en blijft hij hoog als je zwanger bent.
    Maar bij de een daalt hij dan al voor nod of op. Maar bij sommige ook pas op cyclus dag 2. Dus best lastig😊

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik denk trouwens dat ik het morgen ga proberen. Vorige ronde testte ik ook op 9 dpo positief. Spannend! Maar ga nergens vanuit!

4. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113

Ik vind temperaturen zeker nauwkeuriger, want door te tempen kun je daadwerkelijk je eisprong bevestigen en een positieve ovutest geeft alleen aan dat je je piek hebt waardoor het nog altijd een gok blijft wanneer je ei in de dagen daarna springt.
    Ik denk dat tempen een kwestie van aanwenden is. Hier gaat de wekker elke morgen om zeven uur en voordat ik dan mijn bed uitga temp ik eerst. De thermometer ligt ook standaard op mijn nachtkastje zodat ik het niet kan vergeten.

Ik kwam er trouwens vandaag achter ( hoe slecht dat ik dat vergeten was eigenlijk haha ) dat ik 6 jaar geleden ook op 6 november mijn NOD had. Op 7 november teste ik toen licht positief, op 9 november had ik een knaltest en nu heb ik een prachtige gezonde zoon van 5 rondlopen. Hoe toevallig gaat het zijn mocht ik deze maand toch weer positief testen? :D

5. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh jaa dat zou heel mooi zijn haha
    Ik ga voor je duimen hihi

Aah vandaar,
    ik gebruik nu niks,omdat ik ei pijn heb elke maand en ga er vanuit dat dat de piek is van het groeien en hij de dag of dagen erna springt maar blijft idd een gok :)
    Wil het eerst graag weer een paar maanden proberen zonder hulp middelen en mocht het dan nog niet gelukt zijn ga ik denk ik toch tempen

6. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa idd..dan weet je het dus in sommige gevallen al van te voren
    scheelt weer een hoop testen

7. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Bedankt voor alle felicitaties! Maakt het toch meer echt :)

Oh elisabeth, ik ga voor je duimen! Hopelijk mag jij me volgen. En daarna moeten er nog meer volgen. Op naar heel veel roze!!!

8. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Dat temperaturen klinkt heel veelzeggend. Mijn "probleem" is dat ik zelden een wekker hoef te zetten en op wisselende tijden wakker word. Meestal tussen 7.30-8.30. Dan heeft het geen zin toch?
    Zou wel heerlijk verhelderend zijn precies te weten of je ei is ogeweest en of de ongi eraan komt.

Dames van 1 nov NOD, hoe staat het met jullie symptomen? Ik heb bij vlagen heel sterk het idee dat het eraan komt. Maar ik heb toch wel wat verwachtingen gezien de 3 dagen lage rugpijn, wat ik nooit eerder heb gehad. En onrustig slapen. En vaak honger.
    Maar 75% dat het toch doorbreekt...

9. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Toto gefeliciteerd! Op een gezonde zwangerschap!

Happyjoy, balen.. hopelijk snel wel goed nieuws!

10. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannend ga heel hard voor je duimen!!

11. Jodie1988

Jodie1988 Bekend lid

26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Ik kom morgenochtend gelijk kijken Elisabeth! Heel spannend

12. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Spannend Elizabeth ik duim voor je, hopelijk kan je ogen vol trots een positieve test showen en ik hoop dat er veel meer mogen volgen waaronder ik. Vind dat het nu ook weleens mijn ronde een keer mag zijn 😊

13. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames!! Ik heb al paar dagen niet hierop gezeten maar heb een klein beetje terug gelezen en zag een erg mooie test van ToTo voorbij komen!! Gefeliciteerd meid!! Hopelijk is het voor de rest en voor mij ook raak deze ronde.
    Ik heb echt nergens last van terwijl ik voor mijn gevoel er niet minder mee bezig ben dan de vorigge ronde. Had alleen gister heel kort last van wat steekjes wat niet echt pijnlijk was. En verder nergens last van. Ik heb een hoop testen ingeslagen van Z&K. Begin nu toch wel een soort van test druk te voelen terwijl ik nu nog maar op 6/7 dpo zit dus een innesteling kan nog niet zijn geweest (denk ik?)

14. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nou meiden vanmorgen dus een Kruidvat 2v5 gedaan. En na 4 min kwam er een licht lijntje. Te licht om op de foto te zetten, helaas. Dus toch wel even spannend! Normaal doe ik dan een tweede om te checken haha. Maar had er maar 1tje liggen.
    Ik kan zelf niet goed beoordelen of het lijntje even dik is als de controle lijn (qua breedte) of dat het een pennenstreep is...

Vanmiddag krijg ik de wondfo testen van z&k binnen. Dus morgen ochtend weer een testje doen. Maargoed ik hou in mijn achterhoofd dst het niets hoeft te zijn. Sta nog niet te springen ofzo haha

15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Als ik zo terug kijk lijkt hrmet toch echt wel een pennenstreepje. Dus ik denk voor nu loos alarm. Wel gek want heb ik echt nog nooit eerder met deze testen gehad.

Dat is het nadeel van vroeg testen... De onzekerheid

16. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Jeetje wat spannend Elisabeth! Ben benieuwd naar morgen!

17. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Spannend elisabeth! Duim voor je dat het wel echt een streepje is!

18. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Wat spannend Elisabeth! Hopelijk is je lichaam nog druk met hcg opbouwen en test je binnenkort positief. Wanneer ga je de volgende test doen?

19. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik had gisteren avond trouwens iets raars.....
    Ik had mijn kv test nog in de badkamer liggen en met het hele wazige streepje. Na het douchen toen de badkamer vol stoom stond wierp ik er nog eens een blik op en toen was het streepje ineens veel duidelijker:(:(
    En nu hij niet meer vochtig is, is hij weer zoals eerder. Zo weird!

20. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oeehh spannend elisabeth! Wanneer ga je weer testen?

Deel Deze Pagina