Spannend meid hoop dat je kleintje blijft zitten Wil je daarvoor nog gaan testen of wacht je gewoon je nod af? Ik wil maandag gaan testen dan ben ik 10 dpo. Voel natuurlijk weer vanalles maar beeld het me vast in, behalve mijn tepels die zijn al gevoelig sinds de dag na de eisprong maja dat kan niks met een zwangerschap te maken hebben. Voel wel wat steekjes plopjes en druk in mijn baarmoeder en heb sinds 2 dagen last van mijn onderrug. Soms een vlaagje van misselijkheid en duizelig makende hoofdpijn, niet echt hoofdpijn maar meer een licht gevoel in mijn hoofd. Maar goed wil allemaal niks zeggen want zijn herkenbare klachten ook voordat ik ongesteld moet worden. Dus het blijft gewoon spannend iemand die wij kennen is fertilliteitsarts geweest en vroeg me gisteren stiekem of ik al zwanger ben hahah. ik zei ik heb geen idee hopelijk kan ik binnenkort volmondig ja zeggen
Oooohh ik liep langs de kruidvat... en tsja, ik kon het niet laten! En ohmy! Net getest en ik zie een soort van wat voor een streep door kan gaan. Op de foto niet echt te krijgen en met et uploaden zal et wel helemaal niets zijn. Maar ik zie wat! Spannend zeg!
Ik upload toch deze foto er even bij. Denk niet dat jullie em zien. Ik zie em eigenlijk ook niet echt op de foto. Maar int echt is die waarneembaar. Haha 🙈 voel me echt stom!
Ik zie hem wel vaag hoor Erg he je nieuwsgierigheid moeten bedwingen Misschien morgen nog eens met ochtendurine testen
Spannend hoor voor jullie!! Ik moet echt nog even wachten. Nu pas 3 of 4 dpo (op z'n vroegst, cyclus is een beetje van slag en m'n temperatuur schommelt heel erg) dus ik geniet even van jullie testjes, zodat ik nog niet aan mijne hoef te denken. Ik durf nog nergens op te rekenen, dus wacht gewoon op de volgende ronde. Ben pas bij ronde twee, dus nog geen zorgen.
Het blijft spannend! En dan te bedenken dat ik echt niet voor volgende week zaterdag kan testen 😱 Kan ik even n week n winterslaap houden hahaha
Voor de prijs van de big bazar testen hoef je het niet te laten dus blijf gewoon lekker doortesten en op nod dan nog de 2e kv test en daarna zien we het nog wel. Wil eigenlijk wel stoppen omdat ik uit ervaring weet dat knal testen geen garantie zijn voor een goede zs, maar als er elke keer een streepje komt us het ook wel leuk om te zien en dior te gaan totdat de teststreep tijdens het doorlopen al donkerder is dan de controlestreep. Conclusie: ik ben mega testverslaafd
Hahaah niet erg toch, ik begrijp het wel hoor. Oplopende testen stellen je toch iets meer gerust dus ik zou ook blijven testen
Haha. Zo fijn om te zien hoeveel hier gekletst wordt! Heb gewoon bijna moeite om alles bij te houden 😁 Ik ben ook nog maar op 3 DPO. Spannend om alles hier te lezen. Zelf vraag ik me af of ik al op 8 DPO zou durven testen. Vanaf wanneer krijgen jullie trouwens eerste symptomen? Toto, ik had bij mijn eerste zwangerschap enkele dagen bloedverlies door innesteling. Dat kan dus!
Ff trouwens een vraagje voor degenen die al een lijntje zien op de test. Hebben jullie ook gewoon afscheiding? ik heb sinds de vermoedelijke innesteldag witte afscheiding.
Ik draag trouwens lekker sokken hoor hier. Van die heerlijke wollen. Baat het niet, dan heb ik toch op zn minst heerlijk warme voeten 's nachts 😊